![]() |
goededag allemaal.. wat staat er bij jullie op het programma vandaag?
tell the old wise siNix ;)
|
Werken, scooter ophalen die gemaakt is bij dealer, buite hangen, ergens binnen zitten, naar huis gaan en slapen .. wat een saai leven heb ik :loser:
|
Citaat:
get the connection?:huh: hehe |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Chatten :o Als ik nog 1 OW krijg heb ik een permban dus ik ga verder in dit topic niet meer posten totdat er 2 reacties van andere zijn :loser:
|
Zometeen even douchen, msn-en, de stad in en vanavond een wedstrijd spelen! 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
slapen, naar school, computeren, op bezoek bij iemand O-), avondeten, tv kijken, slapen
Dude I love it when it's Friday :d |
uhmmm zo meteen pw op school (pww :kwaaist: ) en dan weer wa leren...computeren...eten ect 8|
|
ik ga strax naar paps en mams en vananvond oppassen :Y)
|
vanochtend autorijles gehad en nu Powerpoint presentatie afmaken en vervolgens proberen te leren voor tentamens
niets dus :+ |
nu nog voor drie uurtjes naar school , dan erna cafeetjes gaan doen , naar huis , avondeten , naar Brussel gaan feesten:7
|
07.00-17.30 werken..
18.00 amber ophalen trein rest vd avond..zo'n beetje nog wat eten, chille...filmpie ofzo...relax :7 |
nu me warme choco opdrinken..
daarnaa omkleden ect slapen, opstaan, omkleden, naar de bios met de meiden, |
tot 19.30 niets doen
af en toe een beetje schilderen en om 19.30 scouting tot laat |
van 08:20 tot 09:10 naar school
tot 16:00 nix doen, dan ff eten en spullen pakken om 16:45 tennissen tot 19:30 van 19:00 tot 21:30 streetdance en van 23:30 tot ??:?? stappen...:) |
fitnessen en daarna beetje niets doen
|
net terug van school, straks ergens een gesprek bij een bedrijf waar ik wat metingen ga verrichten voor school, daarna fitnessen en verder niks:z
|
micro-economie studeren tot laat in de nacht :|
|
Citaat:
|
zo na huis gaan
|
Citaat:
*geeft 100blz.aan 6th gate* Jij mag deze leren, ik doe de andere 600 wel ;) tenzijn nog iemand een deeltje wil? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d:d
dat is genoteerd: - 100blz. voor the6thGate (jaja, steunen is ook echt steunen é 8| ) - 250blz. aan Sum Dan zijn er nog 350blz.over :) |
nix, uitruste van gister en voorbereiden op morgen werk en hoeren feest
|
vanmorgen eerst naar het ziekenhuis geweest toen school, Daarna ben ik even bij daantje langs geweest die was ziek en nou ff computeren dan dadelijk eten douchen en dat komt mn vriendje.. En dan ga ik later op de avond naar de bios en dan ga ik nog uit.. Best druk toch :9
|
ik zou vandaag naar het rietveld gaan (school voor kunst) maar mijn ouders zouden mee, maar hun collega is vandaag neergestoken en ze zijn niet echt in de stemming om te gaan dus ik zie nog wel :|
|
Pizzeria
en morgen pizzeria en bowlen en zometeen gif op het balkon doen en bellen met een vriend:yes: |
ik ga zo lekker in bad!
en dan mijn nieuwe rokje en schoenen aan en dan eten en dan naar dansles en dan weer naar huis en dan slapen :p |
vanavond relaxt op stap en zometeen nog ff rijdenhttp://www.mediawatchers.nl/smileys/autorijden.gif
|
Citaat:
ik ga.. zo ff doesje.. en dan met mn bandje ff beuken in the jam. en dan.. weet ik nog niet :) |
die smiley van jou, Remco :d :thumbsup:
wat ik ga doen vandaag? (non-stop) gamen (misschien) :o |
inkopen doen voor het gala wat ik organiseer
scouting eten gala stappen |
engels boekje lezen
hw maken (alleen maakwerk) naar broer toe ff langs dolfinarium bij broer eten feest andere broer:+ |
boodschappen inruimen,
slapen, dierenarts, en msn-en/ forumen:{ doejsen en dan dropping |
Citaat:
|
je hebt nog gelijk ook 8{
|
Naar de winkel...
Schoolwerk maken... SLAPEN.... :love: |
Citaat:
|
Re: goededag allemaal.. wat staat er bij jullie op het programma vandaag?
Citaat:
|
Re: Re: goededag allemaal.. wat staat er bij jullie op het programma vandaag?
Citaat:
|
Re: Re: goededag allemaal.. wat staat er bij jullie op het programma vandaag?
Citaat:
|
whah ja zit wat in maar heb geen cotrole over me emoties helaas
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.