![]() |
irc kanaal @ ll.com ? .. iemand suggesties voor een naam ?
lijkt het jullie niet intressant om een eigen Mirc of irc kanaal te hebben ?
hmmm .. als iemand ideeen ..heeft ! ? .. yust name it;) |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik stem voor een publieke tentoonspreiding van iedereen zn email adres en gewoon op msn ga spammen 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
je spreekt jezelf tegen |
Citaat:
|
Citaat:
|
irc is anders mijn portal tot vele warez hoor 8-)
|
Citaat:
|
ik hou van IRC :love:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
een soort chat programma .. niet om veel te chatten maar als je een hoop online bent en toch wilt chatten en wilt weten wat er allemaal gebeurd is en je hebt je vrienden altijd in de buurt ( online vriends) bij msn is het zo dat je elkaar moet aanklikken voordat je elkaar kan spreken |
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
rotzooi is dat toch onnie |
Citaat:
|
Citaat:
hmmmz zoals ?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik preffer bittorent .. ;) |
gaat het hier nou over warez of over een IRC kanaal?
iig IRC staat voor Internet Relay Chat. en er is idd al een IRC Kanaal voor LL.Com alleen er komen niet veel mensen. of zeg gerust niemand. :) hij bestaat nog steeds :) dus... IRC://irc.quakenet.org/#leerlingen <-- zoals saartje al zei. neem een kijkje en blijf hangen :+ :) en het word vanzelf gezellig :) het beste wat je kunt doen is een client downloaden. http://www.mirc.com daar download je gewoon het programma je voert gewoon wat info in zodra je het programma gestart heb. en druk dan op de link die je zojuist hierboven staat. :) |
Citaat:
zou je het me een keer goed kunnen uitleggen over pm ofzow ?? |
Citaat:
@mozzel: yep alles wat je kunt verzinnen wat je kunt downloaden :d 8) psst niet doorvertelle :x O-) |
Citaat:
|
Citaat:
www.mirc.com .. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
leg maar een andere keer uit als je wilt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wist niet dat daar iemand kwam? :?
Volgende keer kom ik wel ff langs :+ Als dat gaat lukken in ieder geval, ik ben echt een ramp daarin. Kgebruik het alleen om albums te downen en dat is het wel zon beetje, ik weet echt totaal niet hoe het verder werkt enzo 8) |
mensen die hun pc dag en nacht of heel lang aan hebben staan , Log u in op irc! .. :)
|
der is niemand :Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.