![]() |
ben misselijk
moet bijna :kots:
|
dat had ik zaterdag nacht8{
|
laat je gaan, gewoon doen
|
gewoon lekker boven de wc pot hangen en laat die kots maar komen
|
romige chocomelk :{ 1.5 liter en 3 tosties.... phuuu
gaat ietsie beter nu kotsen, neen, geen zin in nu, zatredag avond doek met pret m finger in me nek |
moet je niet zoveel zaad slikken joh! :no:
|
aaaaaaah! Gooi t eruit dan;)
|
ben je geil of wil je een koekie?
|
Citaat:
|
dussss :p
|
dat had ik vanmiddag ook, had 3 boterhammen met eiersalade op en een beker thee en wat ranja. oef. ff rustig moeten doen :d
|
wow net een boertj durfen te laten... maar nu ik jou verhaal weer lees Riddler durf ik dat ook niet meer :rolleyes:
weer ff bijkomen van jou :p |
Citaat:
gewoon ff hoesten en dan komt t naar boven!:] |
Citaat:
|
Citaat:
tis vooral vies als het ook uit je neus komt!:{ |
Citaat:
|
laatste keer dat ik gekotst heb, is al een tijdje terug
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:loser: :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dis discussieforumstof.. :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat plaatje, gatver!!!! Nou groov, als je hier niet van gaat kotsen:{
|
groov... eet een banaan!:yes:
doet me zusje soms van die heel viese combinaties.. choco en banaan... gegarandeerd dat ze weer over de pot hangt:p [edit] laatste keer kotsen was vanmorgen:{ |
Citaat:
enne laatste keer dat k gekotst heb is 2-3 weken geleden 8) |
Citaat:
|
ik heb vaak van die kots neigingen.. gewoon rustig blijven of je er op concentreren en gewoon kotsen dan is het over..
|
Veel water drinken, helpt Groov :)
In de periode dak het meest last had van me Pfeiffer hek gewoon twee keer per dag moeten overgeven :{ Niks konk binnenhouwe, toen hielp water wel goed jah :+ Eet anders es van die Vitamine B pillen (kiddin, moej nie echt doen :p) , bleh kvoel die klieren in me nek al helemaal een teken geven " Kots !! NU !! " :kots: |
heb me broek ff open geknoopt, ff rustig gezeten en tis nu wel redelijk over....
straks trainen, es zien hoe dat gaat thx for the advice (als ik dronken ben weet ik wel wat ik moet doen:p) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.