![]() |
Zit je een beetje rond te surfen...
Zie ik opeens dat mijn mentor 11e staat bij de beste leerkracht verkiezingen van scholieren.com :d. Is wel grappig :) op zich...
http://www.docentvanhetjaarverkiezing.nl/docent.php |
GEWELDIG
|
mag ik je aanraken:d:Y)
|
Wow wel een leraar uit Enschede opgegeven en niet eens van mijn school :d
(Geet ook moeilijk, kleinste school van Enschede) |
vet man.
|
wat wint ie? :{
|
blik doperwten?
|
Best veel leraren van mij oude school :yes: :z
|
Jah dat zag ik laatst ook al jah..opvallend veel leerkrachten van de grundel en het knippenbergcollege
|
leuk
|
Citaat:
|
leraren van mijn ouwe school zullen iig nooit in de aanmerking komen :no:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha
onze school heeft 2 docenten in de top15 en we staan 2e qua meest actieve scholen domme mensen bij mij op school:{ |
Citaat:
|
je gaat je leraren toch niet aanbidden:? :huh: :+
|
3 - Dhr. F. van der Grint, Natuurkunde - Fioretticollege, Lisse (168 opgaven)
:o Die zit vast op het lucia, ik ken die man niet! Anders ga ik morgen eerst eens zoeken:+ 4 - Fioretticollege, Lisse (186 opgaven) Mijn school is toch best beroemd:Y) 26/1, 21:07: Mvr. E. Hoving, Engels - Fioretticollege, Lisse 8{ 25/1, 16:51: Mvr. J. van Kampen, Nederlands - Fioretticollege, Lisse :? 24/1, 15:12: Dhr. A. van Schoor, Management & Organisatie - Fioretticollege, Lisse Hij is lijp8-) 23/1, 17:03: Dhr. J. Braakman, Levensbeschouwing - Fioretticollege, Lisse wat een naam:d 22/1, 22:46: Dhr. F. van der Grint, Natuurkunde - Fioretticollege, Lisse Wie is die man :huh: Boeiend:thumbsup: |
Hoofddorp
26/1, 19:03: Dhr. Harro Kisteman, Natuurkunde - Gomarus College, Groningen 26/1, 19:46: Dhr. Ernest Adams, Maatschappijleer - OSG Anna van Rijn College, locatie van die scholen heb ik nog nooit gehoord ook al heb ik 5 jaar in Hoofddorp op school gezeten |
oh ik las verkeerd
26/1, 20:11: Dhr. Hannes Martens, Frans - Solyvius, Haarlemmermeer Lyceum, Hoofddorp 26/1, 19:36: Dhr. Ruud Scherpenzeel, Management & Organisatie - Kaj Munk College, Hoofddorp die eerste ken ik wel, maar dat is echt zo'n ontiegelijke melkmuil |
Rick zegt: Hij is echt een onmeunig coole leraar. Af en toe een beetje naïef, maar echt een geweldige man. Hij is mijn mentor en ik zou me eigenlijk geen betere mentor kunnen wensen :). Wel is hij af en toe een beetje verstrooit, maar dat is ook wel grappig op zich :D. Ook kan hij erg goed les geven. Wat verder wel grappig is om te weten, is dat hij altijd zich voorneemt om de les maar eens wat minder klassikaal te doen. Tot nu toe is het hem nog nooit gelukt :)
onmeunig :o |
Citaat:
maar dat verhaaltje gaat toch niet over die klojo van een wiskunde leraar ???? hij wou me vandaag niet bij de herkansingen van de examens hebben omdat ik zogenaamd te laat was:kwaaist: |
Citaat:
|
Citaat:
|
23/1, 16:17: Dhr. Rene Vermaes, Muziek - Carolus Borromeuscollege, Helmond
Hij is zoooo vet! Staan best veel knippenbergers tussen zeg! |
Vermaes .. die heb ik ook nog gehad .. kerel spoort echt niet 8)
|
Geen leraar van mijn school, verbaasd me niks :p
|
Wat een geslijm zeg van die leerlingen..:D
Oh oh oh, in "mijn tijd" :rolleyes: :p deden we dat toch anders hoor! Er is trouwens geen leraar van mijn oude middelbare school opgegeven..hehe, I wonder whyO-) :no: |
mijn ouwe lerares staat er ook bij.. mvr vd Ven Rembrandt college :(
Heb trouwes gistere een filmpje gezien van meisje van me ouwe school die zich zat te vingeren voor de webcam.. der kwam zefs ee nbanaan bij kijke :d Die had ik echt wel gek gemaakt as ik er nu nog op zat :+ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.