![]() |
Hoofdletters
Ik heb eigenlijk nooit hoofdletter gebruikt hierzo. Denk dat het maar eens tijd wordt dat ik die ga gebruiken :)
Staat wat netter en tis makkelijker leesbaar nietwaar :Y) :loser: |
Gewoon een kwestie van gewoonte lijkt me ;) :p
|
Ach ja. Ik ga proberen het vol te houden.
|
Interpunctie is ook wenselijk. :thumbsup:
|
Ik heb heel vaak dat ik iets typ en dan is de helft met en de helft zonder hoofdletters. Dan haal ik hoofdletters weg.. staat leuker. Niet zo formeel :loser:
|
Citaat:
|
Volgens mij gaat het bij mij automatisch. DEnk ik.. JAh o my god, ik hou die altijd te lang in. DEnk ik
shit Dit doe ik echt nie ecprres! heb nu nog geen een keer backspave ofzo geduws dnek ik.. AAAAAAAAAAAAA |
Citaat:
Doe het gewoon altijd, uit gewoonte... Niet uit formaliteit ofzo :Y) Zo ben ik niet :D |
Jah daarom. Als ik iets formeels type, dan doe ik het altijd met hoofdletters en dan let ik ook altijd op mn nederlands en hier eigenlijk niet. Hier type ik zoals ik praat of denk.
Zeg maar :{ :loser: |
Ik zet eigenlijk nooit één punt achter m'n zinnen .. staat zo "raar" :? daarom altijd 2 :loser: oftewel een smilie..
|
Jah als ik een smilie plaats, zet ik er meestal geen punt achter.
|
ik kan de hoofdletters nooit vinden op mijn toetsenbord :loser: :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij Words hebben ze een functie dat de hoofdeletterts automatisch worden neergezet. :yes: :love:
|
Citaat:
en word kent echt nx van economische termen 8| en ik haat al die rode lijntjes 8| :$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maarja dan hebben ze bij word wel weer shift-F3 en ctrl-B enzo.. dat hebben we hier weer niet :{ :loser: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat dan wel? |
Citaat:
|
Ey.. Jij daar.. Psst.. Ik vind je wel lief hoor :aai:
|
Citaat:
|
Kom naar slowchat dan ;) :*
|
Citaat:
|
ik typ meestal de dingen zonder hoofdletter
het enigste wat ik gebruik is spatie en enter vind ik al moeilijk genoeg :) |
Citaat:
|
het staat netter ja
|
Sinds een tijdje typ ik ook netjes hier.
|
Is inderdaad een van je betere voorstellen ;) Als je naar scooter sites gaat moet je pas echt moeite doen om die teksten te kunnen lezen. :{ Allemaal mensen met een iq <40 lijkt dat daarzo wel. :{
|
Soms typ ik wel met hoofdletters, maar meestal niet.. Ik vergeet het gewoon of k heb er gewoon geen zin in:p
|
ik ga dat misschien ook ooit mezelf aanleren.
I |
ik gebruik eigenlijk alleen hoofdletters bij zakelijke brieven enzo 8)
|
Het wordt trouwens wel steeds minder alweer. Dus binnenkort zal het wel weer afnemen die hoofdletters totdat er geen meer zijn :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.