![]() |
hiermee maak ik veel mensen blij!!
Nou mensen,
ik ben erachter gekomen dat ik dit best wel een kut forum vind!!Dus daarom ga ik hier ook weg en doe ik jullie nog een dienst door dit verhaltje van mij ff te melden met hoofdletters en leestekens! Veel plezier with out me!! Kus Iris |
Re: hiermee maak ik veel mensen blij!!
Citaat:
|
Doei
|
Toedoels :w
:+ |
Kijk meisje... Ik ken je persoonlijk helemaal niet, en ik heb niets tegen je, maar ik kan wel begrijpen dat mensen het irritant gaan vinden als je ganse posts gaat typen zónder ook maar enige hoofdletter of leestekens...
Het lijkt mij ook geen onmogelijke opdracht om hier een KLEIN beetje rekening mee te houden. Je hoeft van mij niet elke zin met een hoofdletter te beginnen, maar je kan in ieder geval toch een punt plaatsen hé meissie... Dit is een beetje een zwakke actie vind ik... Doe een beetje moeite... Er moeten hier toch geen héle boel mensen gaan aanpassen omdat 1 iemand tegenwerkt? Maarja, als dat je keuze is, spijtig dat je nie langer gebleven bent... :) |
Citaat:
|
En je dacht, dit post ik in Leden-Staff omdat ik het forum hiermee beter kan maken? :Y)
Citaat:
|
Citaat:
Oké... Hij's grappig :+ Maar in ieder geval, de fout ligt niet bij ons, maar bij haar :) |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic wat zullen we je missen zeg, ik weet nog niet eens wie je bent |
Ik smijt hem naar ADB....
Denk dat het meisje ook direct offline gegaan is na dit topic en of ze dit nog terug komt lezen... Achja... :) |
baaizwaai:wave: :wave: :wave:
|
Daaaaaaaaaaaaaag euh...SRH girl
|
Toedeledokie
Vind het best jammer dat ze om deze reden weggaat, maar als ze zelf te beroerd is om zich een klein beetje aan te passen, dan zal ik haar niet missen ook. |
Re: hiermee maak ik veel mensen blij!!
Nou mensen,
ik ben erachter gekomen dat ik dit best wel een kut forum vind!!Dus daarom ga ik hier ook weg en doe ik jullie nog een dienst door dit verhaaltje van mij ff te melden met hoofdletters en leestekens! Veel plezier without me!! Kus Marco |
ach
ik spreek denk ik voor iedereen wanneer ik zeg je leestekens zullen gemist worden :z |
Re: Re: hiermee maak ik veel mensen blij!!
Citaat:
|
Tabeé! :wave:
|
Geweldig. Slotje. Doei.
|
doeiii
|
Citaat:
|
Ben je dan ooit echt hier geweest, jezus wat kom jij triest over
|
Doei! Ga maar lekker straatracen 8-) :|
Dada :wave: |
houdoe en bedankt ole ole!:wave: :aai:
|
de zwakste schakel?
naja..tabee... ook ik zal je niet missen of stiekem juist wel..je bent vermakelijk :Y) |
jij had nooit Iris mogen heten! :no:
|
Citaat:
|
:no: (hele topic)
|
ze leest het toch niet :+:{
|
haha, ze is weg :+ het is gelukt.. LALALA feestje :|
|
joepie de poepie
|
wrom in vredesnaam je bericht quote maar goed doei
slotjuh :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zullen we een feest ter ere van haar houden en de auto van haar vriend ?:yes:
|
Ik vind het tijd voor de saartje wave http://users.belgacom.net/gc423586/z.../pix/laola.gif
|
wie is ze? en waarom gaat ze nu al weg, :? Ze viel helemaal niet op ook, misschien dat ze t daarom een kutforum vind? :o
|
Wat een ongelofelijk zielige mensen heb je op dit forum zeg .. bahbah wat een meelopers. :kots: |:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
40 repleys :o
|
Toedels :wave: het was weer aangenaam
|
Kan dit topic nu niet gewoon rustig zakken? 8|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
8) :d |
Citaat:
|
Doei
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.