![]() |
Moet ik sparen voor een nieuwe fiets of volgend jaar voor het eerst op vakantie?
dus sparen voor een nieuwe fiets of volgend jaar naar Portugal?
ik kom er maar niet uit :( |
ik zou naar potugal gaan. kun je daarna altijd nog sparen voor zijwieltjes
|
lol
|
een fiets kan je kopen voor 30 euro(2ehans:)_
een vakantie niet:P |
ROFLOL :D
Jij is gemeen Marco :* |
Re: Moet ik sparen voor een nieuwe fiets of volgend jaar voor het eerst op vakantie?
Citaat:
wat zijn we weer grappig zeg:no: :[ :kwaaist: |
slaat egt nergens op!!!!
|
Citaat:
|
LOL:+
Als ik nu op nieuwe topics klik, dan is t echt een zooitje met 2 lange topicnamen en die lange naam van sharona xxxx:p |
Citaat:
|
ik ga me eige er nie druk om maken ik wirt er alleen maar boos om.... je wort hier ook neieserieus genomen:no:
|
Ik moet nog meer lachen om mensen die altijd denken dat ze niet serieus genomen worden of dat ze niet gewaardeerd worden:?
het is gewoon een grapje, kom aan, die dingen worden hier dagelijks gemaakt.. |
sorry ik zit hiero ook ngo nie zo lang dus....:*
|
Re: Moet ik sparen voor een nieuwe fiets of volgend jaar voor het eerst op vakantie?
Citaat:
|
Citaat:
|
oh thnx:*
zal ik de volgende x doen:thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
xou op de fiets naar portugal gaan.. :loser:
|
Waarom sparen voor een fiets als je er 1 kan gappen bij Amsterdam CS of kan gaan vissen in een gracht? :yes: :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
iedereen weet dat de fietsen die bij CS staan amsterdams gemeengoed is... het is is van iedereen :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan maar een nieuwe... staat zo triest, als je met je hengeltje langs de bodem schuurt voor een fiets.. :{ :p |
Citaat:
|
dwr doet de grachten... :loser:
stadsreiniging doet de straten enzo.. (jaah.. moeten we allemaal weten voor de opleiding civiel; wat dwr doet.. :loser: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.