![]() |
de meest gehate forummer
wie zou dat zijn denk je? Ik denk ridller of psychobunny
|
ridder is vrij irritant ja
|
dat vieze kutjoch wat zichzlef plankje noemt :kots: godver wat kan ik me aan dat jong ergeren :{
|
op dit moment die srh girl denk ik
|
Citaat:
|
met stip op nummer 1, stapper
|
ik moet zo lachen om mensen die zichzelf noemen, hoe grappig
|
Citaat:
|
Riddler, LoeLoe (minder... :{ ), plankje, Stapper.
De laatste tijd eigenlijk alleen een beetje Riddler:) |
pfp 8-)*)
|
ik haat niemand..
mag alleen mensen niet :p O-) |
Citaat:
|
Nou...ik denk dat bijna niemand echt gehaat is, zeker de meeste mensen die hier zijn genoemt, die zijn alleen maar jolig.
|
leuk topic zeker voor de mensen die het lezen en dan hun naam zien staan bij meest gehate personen :thumbsup: als je dit toch wil doen maak dan ergens een gesloten forum waar je samen elkaar kunt uitmaken :wave:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Riddler duh. Of Psychobunny, maar die laat zich de laatste tijd niet meer zoveel zien :7
|
Ikke, maar ik hoop dat dat de laatste tijd een beetje veranderd is...:aai:
|
Citaat:
|
Zoals Colafles ooit al ns zei: waarom zou je iemand van het internet haten die je toch amper kent? O-)
|
make love not war;)
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ff serieus... ik heb met niemand hier op het forum problemen... en niemand heeft ook problemen met mij (geloof ik) |
Citaat:
|
haten is wel een heel groot woord ;)
|
hoe meer mensen problemen met je hebben, hoe beter je een eigen mening ontwikkeld hebt
|
Citaat:
ps: dit is weer zo'n domme topic, ken ze vanbuiten, wie kan mij hebben, wie haat je, wie vind je de grootste trut, vinden mensen mij leuk.... |
Citaat:
|
Citaat:
mjah. u get my point 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik haat de goudvissen van Saartje.
Ieder z'n Sushi. |
Citaat:
"ja doe maar hetzelfde als jou" |
Citaat:
|
Ik heb een beetje een hekel aan electricity.. maar haten is wel erg groot woord.
|
Citaat:
|
Citaat:
tenzij dat natuurlijk het drankje is wat ze altijd drinkt.. :+ |
:love:
|
Zoals anders: Report this post to a... :z
Negeren moet ooit effectief worden... |
Eigenlijk haat ik niemand van het forum hoor.
|
Citaat:
|
Ik haat niemand :|
Ik ken niemand hier echt goed dus ik kan daar moeilijk over oordelen... ookal zei ik de vorige x hazesrules en rotzak maar ik mag hun gewoon niet.. maar haten niet :) |
Citaat:
|
hans2000 de gekste...:{
|
gene die mayo strijders zijn ;) neej vind alleen die irritantje nieuwe leden hatelijk als ze tegen regels in gaan keer op keer :p en dan na hele tijd nog geen ban hebben die haat ik :p
|
mozzel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.