![]() |
Echt .. de laatste tijd..
..allemaal van die meeloper acties man .. Zoals dat Sate enzo .. ten eerste is het fuckin irritant ten tweede doet het halve forum het al dus waarom zou je mee gaan doen. En dan begint nou met dat mayonaise of iets ook nog. Ik vind het echt zeer storend ... elk topic zit wel een sate post in. Zodat ik bij elk topic dat ik lees, gewoon neigingen krijg om diegene op ignore te gooien.. Wie heeft hier nog meer last van ? :loser:
|
ketchup:loser:
|
Ik leef met je mee.. Kvraag mij dus al 2 topics af wat bedoeld wordt met sate zal wss wel ergens staan maar kheb geen zin om te zoeken.
|
Ik heb er geen last van :aai:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Echt .. de laatste tijd..
Citaat:
|
Re: Re: Echt .. de laatste tijd..
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: ik probeer er gewoon over te lezen,maar het begint wel tegen te steken. |
Citaat:
|
Citaat:
is er geen plaats meer voor.. |
ik vind het ook vervelend maar mijn tolerantiegrens ligt erg hoog.
|
ben ik ff blij dat ik niet eens weet waar het over gaat
|
ik vind dat sate gelul ook een beetje vaag/vervelend.. even is wel grappig, maarja.
|
Wtf heeft fucking sate met dit forum te maken? O.o
|
Is even irri als dat 'let love rule the world'-ding... ERG IRRI dus
|
da's waar
|
ik snap het niet en vind het ook niet grappig?
dat sate/mayo enzo |
Citaat:
JOIN THE MAYO CLAN |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Foei:+ |
Citaat:
*vlucht weg*:$ |
dat sate is 1x genoemd door een bepaald persoon in slowchat 4 dacht ik
en toen zei iemnad iets terug en toen kwamen niemand en 2d dr bij en toen wilde iedereen:{ maar denk maar zo, tis iets als flippo's na de sate meeting is alles voorbij:z en waarom je druk maken over de lol van anderen :) sate begint inderdaad wel vager te worden, maar is binnen een week over verwaht ik;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sate is idd triest maar het hele concept van forum players/hoertjes en neuken vind ik nogal triest.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.