Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Sport (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=33)
-   -   www.transfermarkt.de (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=42502)

bartje518 30 January 2004 14:48

www.transfermarkt.de

Prachtsite! Absolute aanrader voor iedere scout in het betaald voetbal. Op deze site vind je alles wat je maar wilt weten in eerste instantie.

Zo was ik eens op zoek naar een leuke linkerverdediger van wie het contract afloopt in 2004, en die Nederlander is. De site laadt bijzonder snel, en vond 4 spelers voor me:

Bitte wählen Sie einen Spielernamen aus dieser Auswahl:
4 Datensätze gefunden

Jeroen Heubach
FC Twente Enschede
Joris Mathijsen
Willem II Tilburg
Albert van der Haar
FC Zwolle
Marc van Hintum
RKC Waalwijk

Enfin, dat we Joris Mathijsen konden gebruiken, dat wist ik al, hehe :7 Ik zoek verder, een spelmaker kunnen we ook gebruiken. Hiervoor vindt ie Richard Knopper. Het kan voorkomen dat je zoekopdracht niet compleet het gewenste resultaat oplevert natuurlijk. Dan moet je ff proberen. Ik ben van plan deze site eens door te mailen naar de heren bestuursleden 8-)

Nickchange 30 January 2004 15:32

Zoekt Roda Nederlanders dan ik dacht Belgen of mensen uit Brazilie, Afrika of Griekenland:o

Mozzel 30 January 2004 18:30

Re: www.transfermarkt.de

Citaat:

Originally posted by bartje518
Prachtsite! Absolute aanrader voor iedere scout in het betaald voetbal. Op deze site vind je alles wat je maar wilt weten in eerste instantie.

Zo was ik eens op zoek naar een leuke linkerverdediger van wie het contract afloopt in 2004, en die Nederlander is. De site laadt bijzonder snel, en vond 4 spelers voor me:

Bitte wählen Sie einen Spielernamen aus dieser Auswahl:
4 Datensätze gefunden

Jeroen Heubach
FC Twente Enschede
Joris Mathijsen
Willem II Tilburg
Albert van der Haar
FC Zwolle
Marc van Hintum
RKC Waalwijk

Enfin, dat we Joris Mathijsen konden gebruiken, dat wist ik al, hehe :7 Ik zoek verder, een spelmaker kunnen we ook gebruiken. Hiervoor vindt ie Richard Knopper. Het kan voorkomen dat je zoekopdracht niet compleet het gewenste resultaat oplevert natuurlijk. Dan moet je ff proberen. Ik ben van plan deze site eens door te mailen naar de heren bestuursleden 8-)

Heubach blijft zonder meer

Stevie 30 January 2004 21:55

Citaat:

Originally posted by Nickchange
Zoekt Roda Nederlanders dan ik dacht Belgen of mensen uit Brazilie, Afrika of Griekenland:o
Of uit Nieuw-Zeeland of Brazilië.. :?

AntiKezman 30 January 2004 23:10

Citaat:

Originally posted by Stevie
Of uit Nieuw-Zeeland of Brazilië.. :?
of uit brazilië!

Ar-Tuur 31 January 2004 00:25

de Graafschap mag na vanavond maar eens rondsnuffelen op die site. Al mogen ze opschieten, tot vanavond heeft men de tijd|:(

bartje518 31 January 2004 10:11

Citaat:

Originally posted by AntiKezman
of uit brazilië!
Of Brazilië natuurlijk :o

Bird Of Prey 31 January 2004 15:42

Of Zweden, waar het die Zweedse spelers na een paar geflopte seizoenen weer terug kan sturen naar Scandinavië (Berglund dus) :o

bartje518 31 January 2004 15:47

Citaat:

Originally posted by Bird Of Prey
Of Zweden, waar het die Zweedse spelers na een paar geflopte seizoenen weer terug kan sturen naar Scandinavië (Berglund dus) :o
Maar dies naar Denemarken :o

Bird Of Prey 31 January 2004 22:33

Citaat:

Originally posted by bartje518
Maar dies naar Denemarken :o
En Denemarken hoort niet tot Scandinavië dan? :? :o

Ar-Tuur 31 January 2004 23:17

Best aardige website, maar de selecties zijn nog niet altijd up-to-date :$

Mozzel 3 February 2004 10:51

Citaat:

Originally posted by Ar-Tuur
Best aardige website, maar de selecties zijn nog niet altijd up-to-date :$
mijn duits is ook nog niet echt om over naar huis te schrijven... wat is links buiten in het duits ?:s

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:49.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.