![]() |
Als je naar de dokter gaat omdat je koorts hebt..
wat doet ie dan? :o
(dit hoeft toch nie naar gezondheid want ik vraag het me gewoon af? :$ ) |
Zeg is aaaa... ik zou 't echt niet weten !
|
stuurt ie je naar huis met: Als het volgende week nog niet beter is moet je maar weer eens komen.. voor koorts naar de dokter ? hoeveel heb je dan wel niet ?
|
Citaat:
|
misschien wat meer rust nemen?
en uitzieken.. koorts is er niet voor niets.. koorts is juist een remedie tegen infecties.. en die kun je het beste niet onderdrukken (tenzij je zeer hoge koorts heb...dit is namelijk weer _NIET_ gezond voor je lichaam...(denaturerende enzymen etc.... ) |
Citaat:
|
ga gewoon een paar dagen in bed liggen and stay down :{ dokter geeft hooguit medicijnen tegen allerlei infecties e.d. dus zou je kunnen doen ja
|
Dan lacht ie je uit. :{
|
hij stuurt je terug.. en zegt dat je maar een paar asperines per dag moet nemen.. (max 6 per dag)
en voor dit advies moet je dan flink geld neerleggen... dus ik zou niet gaan als ik jou was... gewoon flink veel vitaminen.. een paar asperientjes (die werken koortsverlagend) en lekker onder warme dekens blijven liggen.. hoe warm je het ook hebt. enneuh als je koorts hebt.. daar ben je toch niet binnen een paar dagen vanaf? dan kan het wel even goed gaan, maar als je dan weer stress op je lichaam zet, door naar buiten te gaan en naar school enzow... komt het weer keihard opzetten.. |
Mwa.... 'k ga nooit naar de dokter, maar een vriend van me doet dat wel... lijkt me nogal vermoeiend, om voor elk griepje en kuchje bij de dokter op de mat te staan :rolleyes:
|
Citaat:
ik zal t dan vandaag en morgen nog wel even rustig houden :z |
hij gaat met een stokje in je mond
meet je temperatuur (te hopen dat dat niet in je achterste is) maar meestal hoef je niet voor koorts naar de dokter pas na 3 a 4 dagen of als je boven de 40 hebt of net 40 |
Dan vind hij jou gestoord, want met koorts hoor je geen eens de deur uit te gaan wil je niet nog zieker worden... ;) Of hebben ze daar bij jullie nooit van huisartsen gehoord? :?
|
Bij ons moeten we naar de huisarts toe hoor.. of het moet wel heel ernstig zijn, maar dan kan je beter direct het ziekenhuis bellen :Y)
de huisarts komt echt al zooooow lang niet meer aan de deur..... ze hebben het al zo druk... |
Citaat:
|
hij zet je been af :]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar voor koorts moet je niet gaan, alleen als je denkt dat er meer aan de hand is dan een griepje ofzo. |
Ik ga toch maar niet, behalve als ik volgende week nog niet van m'n hoest af ben.. want dan zou k t al 1,5 maand hebben :s
Maar hier komt soms nog wel de dokter aan huis hoor :o Kheb t nog nie gehad, want ik ben hier niet naar de dokter geweest, maar t lijkt me wel relaxed :D Enne ik weet nie precies hoe dat zit in nederland, maar hier heb je in t weekend de weekend-dokter :? Dan is er per gemeente ofzo 1 dokter die dan dienst heeft. |
gewoon in bed liggen en tv kijken zegt ie dan :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan zegt ie *Dat is dan 16€ en kom volgende week nog maar terug als de koorts blijft* :p
|
Ik ben al 6 weken ziek en vertik het naar de dokter te gaan :thumbsup:
Kost alleen maar geld :| , want dan moet ik weer geopereerd worden :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Da's toch gewoon een medische flater en daar ben je ook verzekerd voor...? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik had ook nog is het geluk dat mijn chirurg parkinson had 8-) :z |
Citaat:
Vragen of je een briefje voor school kan krijgen en antwoorden *schrijf het zelf eens* :o :+ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.