![]() |
Kreeg net een sms...
van Hi: Je hebt deze maand 104 smsjes verstuurd, komende maand sms je voor 18 cent per berichtje. So...hi
104!!:huh: tering veel heej, voor prepaid dan :p |
en dan met Hi...dat kost pittig veel ja
bij telfort heb je teminste ubergoedkope sms bundels dat je voor 9cent per bericht kan sms'en ofzo.. naja... met abbo bel/sms bundel scheelt het ook al een hoop. |
raad me es een goede bel/sms bundel aan dan, kwil altijd bereik hebben:+ en smsen moet bij de bundel inzitten, aangezien ik niet zo heel erg veel bel, maar smsen dus wel..:)
|
:{ :'( :{
|
mijn sms'jes kosten 0,20c/bericht.. dat valt toch wel mee? :?
|
23 cent, met Hi :{
is dat alleen vanaf een bepaald aantal keer dat je hebt gesmst als je maar 18 cent hoeft te betalen per smsje ? |
Citaat:
vorige maand <30, betaal je 0,23 vorige maand 30-60 betaal je 0,20 vorige maand >60 betaal je 0,18 (ik dus8-) ) |
Citaat:
2 a 3 cent :{ en je hebt een tiepvout...het is 0.20euro of 20cent :+ |
ik betaal 12,5 cent
abonnement he;) |
ik betaal 15 ct per bericht :) (vodafone zakelijk abbo)
|
wow 104 :huh: dat zijn wel veel belkaarten!:d
|
Citaat:
Ik sms vast voor 17 cent. Sms bundel van 30 smsjes... |
De smsbundels van telfort zijn zeer goed:yes:
Zolang je niet erbij vermeldt dat het bereik zeer kut/klote/verrot is... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dan is 20cent (zo goed?;)) toch wel veel voor een sms eigenlijk.. zomaar 17cent aan zo'n stom berichtje :huh: |
Citaat:
*Helaas kunnen we uw beltegoed niet opwaarderen, u word doorverbonden met een van onze medewerkers* ofzoiets... Hallo met Orange wat kan ik voor u doen? Hallo mevrouw, ik kan mijn beltegoed niet meer opwaarderen, hoe kan dat? Ik zal eventjes voor je kijken...hmm je banksaldo is perfect, ik heb geen idee, probeer het morgen middag nog eens. Okej bedankt, doei... Volgende dag...... *Helaas kunnen we uw beltegoed niet opwaarderen, u word doorverbonden met een van onze medewerkers* ofzoiets... *Gooit de telefoon erop * okej...heel interessant maargoed... hiermee wil ik dus concluderen dat orange goed wil zijn maar dat het niet echt wil lukken... :no: |
hmm, wel veel geld 20cent :huh:
Ik betaal tussen 8u - 16u: 10cent (en in het weekend) en na 16u: 20cent, maar 'k heb nog 2e gsm en daarmee op gelijk welk uur 15cent.. dus oftewel 10cent oftewel 15cent :Y) maar deze maand heb ik 60gratis smsjes, én volgende maand weer 60 én de maand er achter weer 60 :Y) (kado'tje van de provider voor hun 10e verjaardag ;) ) |
Citaat:
maar ik haal de 60 nooit :p |
Citaat:
maar ik haal ook de 60/maand niet meer (vroeger wel toen ik nog geen internet had) maar ik ga proberen :p Eigenlijk is het gewoon een truc om ons in die 3maand aan te leren 60/smsjes te zenden per maand :yes::Y) |
Ik had er 56 verstuurt ofso en dat koste 9,50 ofso stond op de zakelijk rekeningen.. Das dus zo'n 17 eurocent
|
Ik sms altijd gewoon voor 17 cent :? met prepaid
|
ey die sms kreeg ik gisteren ook. 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
bij base schijn je trouwens ook veel gratis sms'jes te kunnen versturen :? alleen jammer dat k daar zo laat achterkwam 8) |
Citaat:
En heeft heel weinig netwerkverbinding... Proximus to tha top :p |
Citaat:
|
Citaat:
maar je hebt gelijk, t bereik is nu een stuk beter als eerst |
Citaat:
(en andere mobistar, maar dus bij proximus gratis smsjes) moest je in december-januari voor bellen ;) naar tschijnt hing er overal reclame over uit, maar ik heb het ook maar gehoord van m'n broer.. |
in het buitenland ( iig buiten NL) is het smsen echt stukken goedkoper!! dat vink echt kut gezien ik veel sms :x
|
Ik heb MOBISTAR :love:
|
Citaat:
|
:+ ja dat kan..
|
Citaat:
|
Is prepaid van tele 2 goed? is namelijk een stuk goedkoper als wat ik nu heb
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.