![]() |
vrouwen die...
...er trots op zijn dat ze scheten laten :notgood: :kwaaist: (waar anderen bij zijn :7 ) :p
|
jongens die scheten laten waar ik bij ben :notgood: |:( :kots:
|
Mensen die daar moeilijk over gaan doen :notgood:
Ok, in het bijzijn van anderen hou ik mezelf in, maar eigenlijk is dat ongezond. Door je gassen binnen te houden, wek je alleen maar kramp op. :no: |
Beter dan vrouwen die ze inhouden en dan iets aan hun darmen krijgen.
|
mensen die scheten laten waar andere bij zijn zijn gewoon smerig :notgood:
|
ja ik bedoel dus ook waar anderen bij zijn.. :P
maar ok.. ik kan er zelf wel om lachen :D doe het immers zelf ook wel eens...en dan moet je gwoon beetje jolig doen :P |
dan ben je iig geen dame nee.
maar als mannen het doen;) ik vind t zoiezo vies als mensen t doen waar anderen bij zijn. vooral als ze stinken8| |
ik ben net een week op excursie geweest.. met 24 jongens en 3 meiden.. nou dan ruft er wat af hoor :{
maar dan gaan ze ook helemaal los... ik snap niet hoe ze het doen, maar tis niet echt relaxt als het voor de 10e keer in 10 minuten gebeurd bij 1 persoon!! en dat maal 24 :S beetje inhouden mag ook wel 8| |
samen scheten laten in bed kan soms wel leuk zijn. :o
voor de rest schijt ik op scheten. :9 |
Citaat:
Maar oke, ik heb er niet echt problemen mee zolang het maar niet recht in men gezicht is. Dat heb ik dus wel is gehad iemand ging gewoon op me zitten en argh8|.. k ben nog nooit zo kwaad geweest. |
Ik ken geen vrouwen die dat doen hoor, wel mannen en ik vind het echt vreselijk. Zelf zou ik het noooooooit doen.
|
---------> klaagcorner :aai:
|
in het bijzijn van anderen niet, behalve soms bij goeie vrienden. dan is t soms nog wel lache:Y)
|
Mijn zus was zo blij dat ze bij der vriend een scheet had gelaten, dat ze gelijk mijn moeder belde :x
|
in de klas ga ik altijd helemaal stuk :d
|
Ik werd altijd boos op mijn ex als die dat deed bij vrienden...
Het belachelijke is dat jongens er dan nog eens trots op zijn ook :rolleyes: 8| |
zo hoort het ook.. je moet er trots op zijn :]
|
Citaat:
|
Citaat:
Alles is beter dan er trots op te zijn :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
loop jij maar eens met een zwak darmflora door het leven, dan zou je willen dat er wat gemakkelijker over gedaan werd :yes:
mij maakt het niet zoveel uit als je er maar niet trots op gaat wezen zijn |
een vriendin van mij :S das echt smerig, die laat ook gewoon boeren in de kantine enz...zegt ze jah sorry kan m niet inhouden...jezus ik schaam me dan dood
|
buiten..
dan kom ik helemaal los :p :] :p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.