![]() |
Is dit die tenister of haar tweelingzusje? Elke ofzo? :)
|
ik zou het niet weten
|
olleke bedoel je?
damn.lijkt er wel veel op maar ey..Don't cOpY thIs sTeElOw !! ;P |
Citaat:
|
volgensmij wel :?
|
't ziet er wel die Olleke uit..
|
lijkt idd wel jah :)
|
waarom heet ze daar jessica dan? :?
|
Citaat:
|
Citaat:
:{ :) |
Tis wel haar... allé Olleke heeft alleszins die foto's hier ook gepost (bv.: http://forum.leerlingen.com/vbb/show...868#post785868 )
|
Haat:
Ruzie, Liegen, en Sommige PLayah's n Biatche's OMG8) |
maar olleke is het volgens mij niet, want plaats en geboorte datum enzo zijn niet hetzelfde :+
|
Meestal hebben me Lay-Out's wat met PlaybunnY te maken.
Heb zelf ook een Tatto van PlaybunnY, maar daarover hoor je nog wel meer, maar weetje in elk geval hoe dol ik der op ben !! uhm...ja leuk?:? |:( |
Citaat:
|
Citaat:
dat staat in haar profielgeval. |
Oh. :)
|
achja :)
|
zit dt mens niet op t forum?
|
*ik ben braaf, ik ben braaf*
spank me saar :p |
Citaat:
*mept Sedes neer* :D :D |
*blijft braaf* O-)
|
sorry...maar ik d8 al dat er zoiets was met olleke
iets met playboy ofzo weenie...wrm |
Citaat:
|
welke pillen:P
nog nooit pillen gebruikt....owja een paracetamol...maar dat telt niet |
Citaat:
Hou er maar mee op, je reacties tegenwoordig zijn echt vaag :Y) :D |
*ligt strijk*
|
Citaat:
wat is er aan de hand jennifer? als ik jou posts lees zit ik echt van :{ . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken ook nog wel iemand die vast een pilletje over zal hebben... :o
(En nee Kris, gisteren heb ik me laatste zetpil gebruikt, dus ik kan t alvast niet meer zijn ;) :+ :* ) |
Dat is ze denk ik O-)
Maar waarom ze nou een andere naam heeft en een andere leeftijd snap ik niet... |
mooizo tis jullie opgevallen...
dan kan ik weer verder met normaal doen |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb uit bronnen vernomen dat het olleke wel is op de fotoos, maar die site is niet van der.. tis dus een wannabee knapperd :z
|
Nou...thxx dat iemand erachter is gekomen...!!
het zijn dus wel mijn fotos maar ik heb da ding nie gemaakt.... iemand loopt daar dus een beetje triest te zijn en een beetje MIJN fotos te plaatsen daar....wat een slet...! |
Citaat:
|
kan ook... denk het niet.. anders had der zus ook wel x gezegd dat ze het niet is...
|
wat een triest kind...ik kan hier dus echt niet om lachen...iemand die zich een beetje voor doet als mij...en dan ook nog zon slet...met dr playboy shit en weet ik veel wa...:? niet tof neej...!
|
Citaat:
zo'n mooie meid die dan met playboy wordt gelinkt.. en eigenlijk ook weer niet.. zo'n mooie meid die met playboy wordt gelinkt.. :p |
Citaat:
|
Citaat:
iemand die te lelijk is om zijn eigen te posten en daarom jou neemt omdat je zo knap bent.. maar daarnaast jou weer negatief opstelt zo.. :p dus.. dillema (ofzo) :x |
wazig .. maar ze blijft een best mooi meisje, beetje veel makeup .. maar zonder die makeup heeft ze nog steeds in grote lijnen een mooi gezicht ..
|
Ik blijf erbij dat ze veel te veel make-up draagt...
Iemand als vivelafète is stukken mooier, en dan nog naturel. |
Ik blijf nogsteeds denken dat jij dat gewoon bent, niet dat iemand zich als jou voordoet... Anders heeft die persoon wel heeel veel foto's van jou
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.