![]() |
ben ik biseksueel of hoeft dat niet per se?
nou hier me verhaaltje:
ik heb me altijd aangetrokken gevoeld tot jongens. maar de laatste maanden is het wat anders. nog steeds vind ik een jongen kei leuk, maar ik kijk ook naar meisjes....ben ik dan per se biseksueel of hoeft dat niet? |
ach jah je moet gewoon geen stickertje gaan opplakken met bi je kan toch gewoon mens zijn :S
|
1988..
Je bent nog jong, bi zijn is een trend, gaat wel weer over. Is het gevoel er over een tijd nog steeds... kom dan maar eens terug. |
hormonen :+ die willen nog wel eens rare dingen doen.. zodat je neit helemaal weet waar je aan toe bent :) maar och.. wie is er nou niet bi denk ik wel eens :+
|
Re: ben ik biseksueel of hoeft dat niet per se?
Citaat:
|
Re: Re: ben ik biseksueel of hoeft dat niet per se?
Citaat:
|
Re: ben ik biseksueel of hoeft dat niet per se?
Citaat:
Ik zelf zou der geen probleem van maken.... heb ook welles met jongens gezoend, voel verder niks voor ze hoor, ik blijf gewoon verder op meiden vallen. Tis voor mij misschien meer expirimenteel. |
nee hoor je moet het gewoon proberen dan weet je het vanzelf he:p :p :p :p
|
Citaat:
|
sorry hoor sanne maar ik woon in een vrij land en mag zeggen wat ik wil:@ :@ :@ :@
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ben jij het al dan ambypur |
Citaat:
voor zover het mij bekend is, is ze gewoon hetero hoor <3 :love: :9~ |
Citaat:
|
Citaat:
|
oeps sorry hoor maar mag ik je dan complimenteren met dat je een hele knappe vriendin hebt
:thumbsup: :thumbsup: |
Citaat:
vandaar zeker ook je interesse in haar...haha :d |
Citaat:
ja klopt hoe weet je dat |
Citaat:
maar nee dat is vrij duidelijk uit je posts.. anyway...back ontopic :D want we zijn nu aan het chatten als je nog wat kwijt wilt... > PM |
oke is goed
|
:9~
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.