Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   in Zwolle (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=42655)

Xanao 2 February 2004 19:38

in Zwolle

Hallo! :wave:

Ik zal voor enkele maanden in Zwolle gaan wonen, maar ik ken er geen cafe en helemaal niemand. :$ Heeft iemand een leuke bar voortestellen? Waar is het leuk uit te gaan? :thumbsup:

Tot ziens,
Xanao

Sanne 2 February 2004 22:04

uhm hallo :wave: Ik woon heeeeeeelemaal aan de andere kant van nederland sorry

TheGroovMaster 2 February 2004 22:05

moet je RandyJC es vragen, die woont er

AmbyPur 2 February 2004 22:28

have no fear, I is here 8-)

leuke mensen: ik 8-)
leuk café: de dokter. en als je dat niets aan vind moet je de andere 10 kroegen in die straat maar proberen. ofzo :+

wat kom je eigenlijk doen en waar ga je wonen :p damn je komt nog uit belgie ook :o neem dan even wat andere belgen mee naar zwolle wil je .. :Y)

Xanao 3 February 2004 11:10

hoei!

Ik zal met een collega komen. Mijn collega is uit belgie, ik ben uit luxemburg. Wij werken op een project, in de financiele sector. Wij houden van fun en ik hoop dat er ook mogelijkheet is om te dancen, eh! 8-) En dat er leuke terrasjes zijn, en dat de zon straks uit komt! 8-) 8-)

Is er geen website wan zwolle's activiteiten (clubbing, drinking, sporting, ...)? Ik heb er geen gevonden!

Xanao

dext0r 3 February 2004 11:25

Citaat:

Originally posted by Xanao

Is er geen website wan zwolle's activiteiten (clubbing, drinking, sporting, ...)? Ik heb er geen gevonden!

http://www.uitinzwolle.com/

?

Xanao 3 February 2004 12:52

wel, 't is wel een beetje te serieus, denk je niet?.... zoiets als outsoon.be (voor belgie) is leuker :thumbsup:

dwerg 3 February 2004 12:53

sorry...kwoon ergens 200 km verderop...

dext0r 3 February 2004 13:09

Citaat:

wel, 't is wel een beetje te serieus, denk je niet?.... zoiets als outsoon.be (voor belgie) is leuker :thumbsup:
je bent 29 (?) en gaat klagen dat het te serieus is? :no:

Xanao 3 February 2004 14:05

O-) O-) O-)

so what?

ooops, het zijn enkel kiddies hier!!! :p

:d

electricity 3 February 2004 14:06

eeuwig jong:z

Headliner 3 February 2004 15:36

de vier jaargetijden ken ik alleen

Mozzel 3 February 2004 16:00

haal je je teksten van een vertaalmachine ofzow ?? beetje vreemd taalgebruik, vind ik persoonlijk

Xanao 3 February 2004 16:25

=> kom uit g.h. luxemburg en ben franstalig.

sorry voor de fouten :{

De Hotel City Hotel Zwolle is niet duur, maar is hem goed? Kent iemand dit hotel?

Dank u iedereen voor de antwoorden! :wave:

silverchair 3 February 2004 16:40

hoi

WishfulDreaming 3 February 2004 16:51

Citaat:

=> kom uit g.h. luxemburg en ben franstalig.

sorry voor de fouten :{

De Hotel City Hotel Zwolle is niet duur, maar is hem goed? Kent iemand dit hotel?

Dank u iedereen voor de antwoorden! :wave:

Een Waal :huh: 8-)

Ik snap toch niet waarom je van Belgie naar het *** nederland gaat hoor. Je zal snel merken dat het hier toch leuker is:love:

Iig, ik weet niets zijn in zwolle, en wens je dan alvast veel succes ! :D

AmbyPur 3 February 2004 16:51

ik ken dat hotel niet, maarre > www.stappeninzwolle.nl
zwolle.pagina.nl

> Timeless > beetje r&b, top 40
> Blooper > nooit geweest maar is volgens mij voor 18+ (niet verkeerd opvatten L+
> de docter: :respect: alternatief kroegje :+
> Vliegende paard: studentenkroeg. is wel wat voor jullie gok ik zo :+
> de joffer: zul je je ook wel vermaken
> Roots: gezellig *)
> pizzaria lanterna :9
> rest moet je zelf maar uitzoeken :+

Headliner 3 February 2004 16:53

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Ik snap toch niet waarom je van Belgie naar het *** nederland gaat hoor. Je zal snel merken dat het hier toch leuker is:love:
:no: :no:

silverchair 3 February 2004 16:54

Citaat:

Originally posted by AmbyPur
zwolle.pagina.nl

> Blooper > nooit geweest maar is volgens mij voor 18+ (niet verkeerd opvatten L+

timeless, volgens mij gaat me broer daar ook weleens heen..:?

Xanao 4 February 2004 22:26

dank iedereen voor de tips!!! :thumbsup: :thumbsup:

voor die, die het willen weeten, ik werk (die het niet willen weten zullen niet verder lezen :p ) in de financiele sektor, en de maatschappij voor die ik werk zal een nieuwe financiele systeem inrichten bij een klant (zoek, het zijn nieet zo vele grote financiele bedrijven in zwolle...). Mijn taak is de project optevolgen, om zeker te zijn dat alles goed leukt. Het is zoms een beetje moijelik, omdat als er probleme zijn, moet ik ook een solutie vinden, maar het is heel politisch en kan ook technisch of slechts functioneel zijn. Het is niet heel simple te zeggen "ik doe dit of dat", omdat het een heel speciale en niche werk is. :rolleyes:

well, ik werk dus 6 maanden, hier, 6 maanden daar. Ik was nu 7 maanden in Luxemburg, en daarvoor 6 maanden in Amsterdam. Het is heel leuk om nieuwe platsen te zien, maar het is een beetje asociaal, omdat als ik na enkele maanden vrinden heb, moet ik bye zeggen voor de volgende project. Nu is het Zwolle voor 4 maanden, darnaa weet ik nog niet waar het is. :)

Maar ik houd dog wel van; omdat het altijd een nieuw situatie is :thumbsup: :wave:

electricity 4 February 2004 22:41

Citaat:

dank iedereen voor de tips!!! :thumbsup: :thumbsup:

voor die, die het willen weeten, ik werk (die het niet willen weten zullen niet verder lezen :p ) in de financiele sektor, en de maatschappij voor die ik werk zal een nieuwe financiele systeem inrichten bij een klant (zoek, het zijn nieet zo vele grote financiele bedrijven in zwolle...). Mijn taak is de project optevolgen, om zeker te zijn dat alles goed leukt. Het is zoms een beetje moijelik, omdat als er probleme zijn, moet ik ook een solutie vinden, maar het is heel politisch en kan ook technisch of slechts functioneel zijn. Het is niet heel simple te zeggen "ik doe dit of dat", omdat het een heel speciale en niche werk is. :rolleyes:

well, ik werk dus 6 maanden, hier, 6 maanden daar. Ik was nu 7 maanden in Luxemburg, en daarvoor 6 maanden in Amsterdam. Het is heel leuk om nieuwe platsen te zien, maar het is een beetje asociaal, omdat als ik na enkele maanden vrinden heb, moet ik bye zeggen voor de volgende project. Nu is het Zwolle voor 4 maanden, darnaa weet ik nog niet waar het is. :)

Maar ik houd dog wel van; omdat het altijd een nieuw situatie is :thumbsup: :wave:

en schrijven is ook een beetje moeilijk?:?

niemand 4 February 2004 22:43

Citaat:

Originally posted by electricity
en schrijven is ook een beetje moeilijk?:?
als je alles leest in topic zie je dat hij franstalig is.. ik doe het hem niet na in t frans hoor

electricity 4 February 2004 22:50

Citaat:

Originally posted by Niemand
als je alles leest in topic zie je dat hij franstalig is.. ik doe het hem niet na in t frans hoor
in luxemburg spreken ze toch ook wel bels?:+

RandyJC 5 February 2004 04:01

Citaat:

Originally posted by AmbyPur
zwolle.pagina.nl

Timeles ruled
Bloopers gaat wel
de dokter nog nooit geweest :x
Vliegend paard ERG VEEL STUDENTEN
joffer gezellige tent :)
rooots ZO GEZELLIG!!! LEKKER DANSEN DAAROH ze draaien daar wel wat ouwere muziek maaar is ozoo lekker
verder is castelijn wel grappig
en je kan ook nog is gaan naar de vier jaargetijden vind ik ook wel leuk...
verder kan je lekker eten bij de febo :loser:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:17.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.