![]() |
Column uit de metro 2 feb 2004
Ik vind deze Column echt mooi! wat vinden jullie ervan?
Citaat:
|
Redelijk okee ja :p
Ik heb 'm iig wel helemaal gelezen toen ik in de trein zat, waardoor ik geen tijd had om andere dingen te lezen. Zo indrukwekkend vond ik 'm wel.. |
Citaat:
|
Vind hem wel indrukwekkend hoor. Je denkt soms helemaal niet aan alle partijen bij zo'n aanslag.
|
Citaat:
Volgens mij is dat de grootste flame in deze overigens uitstekende column :) -edit- Ik wil graag deze songtekst van Tol Hansse er bij zetten omdat ik die erg gepast vind en precies zegt wat ik wil zeggen Citaat:
|
Ik vind hem heel goed:)
Kan zelf geen collums schrijven ofzo maar deze vind ik heel sterk |
Tja...hij is opzich wel goed...
Eigelijk kan ik me verdomde goed opnaaien op die palastijnen... Alleen... het probleem is makkelijk oplosbaar... |
weer maar eens een voorbeeld dat wij mensen nog steeds niet in staat zijn een redelijke maatschappij kunnen opbouwen :P.
|
Ja, vind m ook wel sterk
|
Ik vind het een sterke collumn, met een mindere afsluiting.
Van mij mag ze blijven... Vind die collums samen met de brieven de strips trouwens het leukste van de krant, tussen al die standaard ANP-berichtjes... |
ik vind het echt een goede collumn, ik vind het eind ook wat minder inderdaad. alleen dat stomkoppen :+ dat gebruikt ze best wel vaak toch :?
|
hij is goed ja.
Alleen het einde vind ik inderdaad een beetje.. Vaag ofzo.. voor mijn gevoel niet helemaal kloppend |
Damn. Dit is echt een geweldig stuk....
En het probleem is, er is geen goed en kwaad meer. Het is kwaad met kwaad bestrijden geworden. |
ja ik vind hem ook mooi.
raar gevoel geeft dat van binnen. |
Ik had die al gelezen maar ik blijf hem sterk vinden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.