![]() |
iemand een idee
Nou het zit dus zo Sanne is bijna jarig. En ik vroeg wat ze wilde hebben en nu is Sanne dus zo een lastig persoon die weer nix weet :p Heeft iemand een idee voor een leuk verjaardagskado voor Blossom :+
|
En sanne bedenk eens even iets wat je wil hebben. Ik heb je gewaarschuwd eh je weet wat je krijgt als je nix zegt;)
|
haha ik vind heel veeel leuk :)
maar als jullie toch nadenken, ook meteen een idee hoe ik me verjaardag moet vieren? iets grapppig/leuks/origineels? |
een Ken .. al die Barbies van dr worden saai :z
|
Citaat:
|
Je hebt van die mensen :no:
|
Citaat:
Enne je Ken idee is wel grappig hehe maar dan gaat sanne d'r moeder heel raar over denken enzo ;) |
Citaat:
|
nee ken wil ik niet :) die gaan toch alleen maar stuk, echt he bij me vorige ken was zo ze been eraf
|
Citaat:
|
neeej we chatten.... mag niet maar ik denk er over na
|
Is er dan helemaal niemand met leuke ideeen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
moet je mijn verlanglijstje lenen:
tandenborstelk bert en ernie tandpasta bert en ernie toilet tas norititieblok zakspiegel maskertjes poster pennen fotoalbum lege cd's geld bios/boek/ofzo bon mp3 speler bad eend sokken elastieken sieraden hms make-up kussens poef krijt bord fotolijstje luchtje horloge hms en da wast wel zo'n btje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wegwerpfototoestel nepbloemen briefpapier leuk boek fancy/yes/ofzo hms meer week nie |
een zakhorloge natuurlijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.