![]() |
Als je 1.000.000 zou winnen
Hoe ga je het besteden. Inspiratie uit dittopic
ik ongeveer zo: 400.000 op de bank sparen voor later 50.000 aan mijn nieuwe auto 300.000 aan mijn nieuwe appartement in hartje amsterdam 50.000 aan de inrichting van het appartement 50.000 aan een compleet nieuwe garderrobe 100.000 voor mijn familie 50.000 voor overige dingetjes |
denk dat ik een boerderijtje zal kopen.. lijkt me leuk, alleen met weinig vee.. en as ik geld over hou.. uhmmm sparen denk, voor me ouwe daggie
|
100.000 aan me auto
500.000 aan een leuk kotje ergens +inrichting endergelijke 400.000 op de bank :p |
wat op de bank, wat beleggen , huisje kopen, autootje erbij...fatsoenlijk inrichten met nodige luxe van dien...
en met het geld wat ik nog heb dus zorgen dat ik zoveel mogelijk geld kan gaan maken.......(goed beleggen..spaarfondsen..etc :z ) en...last but not least.. me ouders op een lange vakantie sturen... |
alles naar goed doel, ben je er gelijk van af toch!:yes:
|
Deel op de bank, deel voor huisje kopen en opknappen, op vakantie en lekker shoppen!:) *zucht* had ik het geld maar
|
Oh er gaat bij mij echt geen cent naar een goed doel, waar waren de goede doelen toen ik ze nodig had?
|
100.000 voor een mooie auto
300.000 voor een mooie huis ergens in het bos (natuurlijk ook al het land eromheen kopen:+) 50.000 voor de inrichting idd 50.000 aan kleding etc. 50.000 voor andere dingen en 450.000 op de bank damn, ik bedenk me net effe dat van Nistelrooy "zomaar" even zo'n slordige 150.000 euro per week verdient, das oneerlijk :( |
Citaat:
|
ik zoiets ongeveer 8-)
70.000: auto (als ik 18 ben ) 600.000: sparen:voor huis en inboedel 0,0: goede doel 50.000: klederdracht :p(ik vraag me af HOE je dat doet) 4x 25.000 familie: (mijn familie bestaat uit: pa ma broer en zus:( ) 100.000: getgeds: 80.000: overige dingen un nu hopen....O-) |
ik zou die 400 000 niet gaan beleggen iig kan je beter gewoon op de bank storten, zelfs met 1% rente heb je dan nog ieder jaar 40.000 en daarna meer contant.
|
Citaat:
|
ik ben mn vakantie helmaal vergeten...waar ga ik heen??:z
|
Citaat:
Maar toch wel een goed gevoel dat je per jaar er zomaar 12.000 euro bij krijgt voor de lol (ik ga wel uit van 3% ongeveer) |
Citaat:
het is niet makkelijk om zo rijk te zijn O-) |
Citaat:
|
1.000.000 .....
500.000 naar Uganda, ik weet waar het terecht komt dan omdat ik met eigen ogen heb gezien hoe het leven daar is... 250.000 voor mezelf, om te sparen...Voor mijn toekomst en studie enzo... 250.000 voor een groot huis in Hammamet...Ofzo... |
Citaat:
|
Ik zou mn familie wat geven, reizen, kleding kopen en de rest op de bank voor later.
|
auto kopen, vakantie, wat naar mn familie, op de bank, mja tis blijven dromen:(
|
lekker sparen..
en meteen op mezelf gaan wonen! een ford Ka kopen voor 10.000 euro inboedel voor circa 5.500 euro aan spap en smam 10.000 euro geven op mijn zusjes spaarrekening 5.000 euro geven een dik feest organiseren en de rest sparen voor als ik nodig heb |
Hier heb ik al wel es overnagedacht en ben toen tot de conclusie gekomen:
Als ik in een niet-vrijstaand huis woon: - 400 000 - 450 000 EUR aan een nieuw huis besteden (vrijstaand dus) -50 000 EUR aan een nieuwe auto.. BMW, duh -20 000 voor wat mooie dingetjes in huis :D - 530 000 op de bank zodat ik over het algemeen iets ruimer kan leven :) Als ik wel in een vrijstaand huis woon: -50 000 voor wat nieuwe inrichting - ong 50 000 voor een BMW :9~ -15 000 Op naar Hawaii of Tahiti 8-) - de rest op de bank! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gier |
hm, 1.000.000 koeien?
|
Citaat:
|
Huisje kopen... Inrichten naar mijn wens... Auto kopen... Dikke BMW ofzo :vork:
Af en toe eens op vakantie gaan En de rest op het spaarboekje voor when ik het nodig heb :D |
1 koe voor 1 euro?
|
Citaat:
moet er nog van leven joh :p :z [edit] en headliner spap en smam = ons pap en ons mam = mijn vader en mijn moeder nu duidelijk :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ongeveer 250.000 aan goede doelen 500.000 op de bank voor huisje later etc. 200.000 onder mn ouders en broertje verdelen en allemaal luxe lieve dingetjes kopen voor mn beestjes :) 50.000 aan overige dingetjes denk ik. |
Citaat:
|
echt waar? ik dacht russisch
|
da ziek dan wel he..:P mooi huisje, mooi autootje, geld aan ouders, geld aan bank..zoiets
|
Citaat:
beter steek je al het geld in huizen die je gewoon koopt op hypotheek basis dan kun je die hypotheek aftrek weer toepassen (dubbel voordeel) huizen markt is stabiel zo dan niet groeiend dus als je weer echt serieus geld nodig hebt verkoop je zo een huis weer. Beter koop je nog parkeerkboxen of plaatsen als je de kans krijgt die verdubbelen in waarde elk jaar (in de grote steden dan in het centrum). |
Feestje geven aan iedereen die ik ken eeeen de volgende dag meteen naar Aruba voor een maand ofzo :Y)
Hek genoeg geld voor ask op kamers ga :p (Hele woning hehe) Shoppe, heel veel shoppe, en nog wat geld op de bank om te sparen |
Citaat:
Ik heb veel lieve vrienden en bekenden daar...Dus ik ga er zéker nog een paar x in me leven heen.. |
Citaat:
|
[wiskunde leraar mode]
1 miljoen wat? pingpongballen? bomen? zoutvaatjes? [/wiskunde leraar mode] zou veel gaan reizen, beetje de wereld rond enzo 8) en wat er verder over blijft zie ik dan wel weer :z |
€ 700.000 voor een auto
(ja, serieus, een Jaguar XJ220 :9~ ) klein beetje voor rijbewijs de rest voor een nieuwe PC en op de bank |
Citaat:
geen onderdeel te verkrijgen, dus ik zou maar geen pech krijgen.. :x |
Citaat:
|
ik zou als eerstes mijn school betalen. leuk op vakantie gaan met vrienden.
gezellig een avondje uit en ik zal sparen voor me nieuwe (normaal) huistje de rest ga ik allemaal rentenieren :+ |
100.000 naar de familie
300.000 huis 50.000 auto 300.000 bedrijf op poten zetten 250.000 bank werk :z |
Citaat:
|
Citaat:
Twickel invloed he :z |
900000 op de bank
80000 naar familie in suriname 20000 auto :z |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.