Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Feedback & Mededelingen (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Taalfouten in mededelingen.. (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=42786)

appelshampoo 5 February 2004 06:53

Taalfouten in mededelingen..

daar erger ik me nu aan !

tijdenlijk --> tijdelijk

koelkast 5 February 2004 07:13

Heel het meidenforum is weg en jij doet moeilijk over een spelfout in de mededeling er van. Over moeilijk doen gesproken :rolleyes:

niemand 5 February 2004 07:50

ze verveeld zich gewoon.. net as electricity die maakt ook nutteloze topics nu :no:

WhizzCat 5 February 2004 08:06

Citaat:

Originally posted by Niemand
ze verveeld zich gewoon.. net as electricity die maakt ook nutteloze topics nu :no:
Taalfouten vermelden is nooit nutteloos!

zie sig :+ :p

Bobba. 5 February 2004 08:24

Citaat:

Originally posted by WhizzCat
Taalfouten vermelden is nooit nutteloos!

zie sig :+ :p

8)

Tyskie 5 February 2004 12:11

Citaat:

Originally posted by koelkast
Heel het meidenforum is weg en jij doet moeilijk over een spelfout in de mededeling er van. Over moeilijk doen gesproken :rolleyes:
Ja, het is ook zo'n hels karwei om zo'n slordigheid even te verbeteren he...

Headliner 5 February 2004 12:13

Re: Taalfouten in mededelingen..

Citaat:

Originally posted by appelshampoo
daar erger ik me nu aan !

tijdenlijk --> tijdelijk

ik erger me aan jou

koelkast 5 February 2004 12:54

Citaat:

Originally posted by Tyskie
Ja, het is ook zo'n hels karwei om zo'n slordigheid even te verbeteren he...
ik ben er in totaal alsnog weer 2 minuten mee bezig geweest.. is alsnog weer 2 minuten he.

bartje518 5 February 2004 12:56

Citaat:

ik ben er in totaal alsnog weer 2 minuten mee bezig geweest.. is alsnog weer 2 minuten he.
Om het forum verder te perfectioneren zijn 2 minuten niets.Wat heeft die opmerking met het meidenforum daarmee van doen :?

koelkast 5 February 2004 13:00

Citaat:

Originally posted by bartje518
Om het forum verder te perfectioneren zijn 2 minuten niets.Wat heeft die opmerking met het meidenforum daarmee van doen :?
Dat is een mening maak er dan ook van dat jij vind dat 2 minuten tijd niets zijn om het forum te perfectioneren. Er zijn namelijk mensen die een zulke mening niet delen, Ik ben er daar 1 van.

Ik had liever de 2 minuten besteed aan het onderzoek omtrend het meiden forum zodat deze weer sneller kan worden geopend voor de leden.

Inmiddels zit ik al op 6 minuten tijd verknoeit door me te moeten verdedigen in in mijn ogen zeurkous posts in feedback waar ik op afgerekend wordt als ik ze niet maak.

bartje518 5 February 2004 13:08

Citaat:

Dat is een mening maak er dan ook van dat jij vind dat 2 minuten tijd niets zijn om het forum te perfectioneren. Er zijn namelijk mensen die een zulke mening niet delen, Ik ben er daar 1 van.

Ik had liever de 2 minuten besteed aan het onderzoek omtrend het meiden forum zodat deze weer sneller kan worden geopend voor de leden.

Inmiddels zit ik al op 6 minuten tijd verknoeit door me te moeten verdedigen in in mijn ogen zeurkous posts in feedback waar ik op afgerekend wordt als ik ze niet maak.

Jij bent beheerder, jij moet zorgen dat het forum draait, en dat spelfouten er dus uitgehaald worden, jij bent niet puur rechercheur in een meidenforum-onderzoek, dus dien je op alle vragen gewoon antwoord te geven op feedback. Het is een gewone opmerking. Moet soms het hele forum stilstaan omdat het meidenforum eraf gehaald is?! Dacht het niet dus :no:

appelshampoo 5 February 2004 13:47

Citaat:

Originally posted by bartje518
Jij bent beheerder, jij moet zorgen dat het forum draait, en dat spelfouten er dus uitgehaald worden, jij bent niet puur rechercheur in een meidenforum-onderzoek, dus dien je op alle vragen gewoon antwoord te geven op feedback. Het is een gewone opmerking. Moet soms het hele forum stilstaan omdat het meidenforum eraf gehaald is?! Dacht het niet dus :no:
:thumbsup:

het staat nogal slordig hoor zo.. maar ja.. aaangezien ik een zeurkous ben .. :O en dat noemt zich beheerder..

Tyskie 5 February 2004 14:07

Wat een kinderachtige reactie, Koelkast..
Als je in plaats van je eerste reactie gewoon even die spelfout had veranderd, was je nog veel minder tijd kwijt geweest...
Had je ook dit topic op slot kunnen doen en Appelshampoo kunnen bedanken voor het wijzen op de amateuristische fout...

En had je weer fijn verder kunnen gaan met je speurtocht... Vergeet niet te eten he!

Nightwolf 5 February 2004 14:32

gewoon een spelfout, kan iedereen overkomen :{ verder geen gezeur meer, bedankt Appelshampoo voor het wijzen erop

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:53.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.