![]() |
Taalfouten in mededelingen..
daar erger ik me nu aan !
tijdenlijk --> tijdelijk |
Heel het meidenforum is weg en jij doet moeilijk over een spelfout in de mededeling er van. Over moeilijk doen gesproken :rolleyes:
|
ze verveeld zich gewoon.. net as electricity die maakt ook nutteloze topics nu :no:
|
Citaat:
zie sig :+ :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Taalfouten in mededelingen..
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had liever de 2 minuten besteed aan het onderzoek omtrend het meiden forum zodat deze weer sneller kan worden geopend voor de leden. Inmiddels zit ik al op 6 minuten tijd verknoeit door me te moeten verdedigen in in mijn ogen zeurkous posts in feedback waar ik op afgerekend wordt als ik ze niet maak. |
Citaat:
|
Citaat:
het staat nogal slordig hoor zo.. maar ja.. aaangezien ik een zeurkous ben .. :O en dat noemt zich beheerder.. |
Wat een kinderachtige reactie, Koelkast..
Als je in plaats van je eerste reactie gewoon even die spelfout had veranderd, was je nog veel minder tijd kwijt geweest... Had je ook dit topic op slot kunnen doen en Appelshampoo kunnen bedanken voor het wijzen op de amateuristische fout... En had je weer fijn verder kunnen gaan met je speurtocht... Vergeet niet te eten he! |
gewoon een spelfout, kan iedereen overkomen :{ verder geen gezeur meer, bedankt Appelshampoo voor het wijzen erop
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.