![]() |
Kramp (of hoe noem je dat?)
...Als je wakker wordt :| tering man echt zo niet normaal... :( Ik werd wakker met kramp in me kuiten, beide. :notgood:
|
ja dat is niet zo fijn :no:
ik heb spierpijn van het sporten is ook niet fijn :no: |
lol heb ik ook weleens
ik slaap vaak met 1 hand onder de kussen en als ik 's ochtends wakker word heb ik dan ook zo'n soort kramp in mn vingers:+ en heel af en toe ook aan mn oor :o |
Ohw jah dat heb ik heel vaak in me voeten als ik me dan uitrek
|
Als ik toevallig met mijn arm boven mijn hoofd geslapen heb tintelt mijn hele arm als ik wakker word. En hij is ook ontzettend zwaar, net alsof ie verlamd is. Vreemd gevoel is dat.
|
Citaat:
|
Wakker worden met kramp kan niet eens .. als je gaat bewegen kun je pas kramp krijgen.. dus waarschijnlijk toen je op wilde staan, en toen viel je weer stijl achterover vd pijn. Dat heb ik ook wel eens :yes: 8|
|
ik heb altijd van die irritante prikkelingen in mijn hand :{
|
Citaat:
|
als ik kramp in me kuiten heb moet ik altijd gillen :{
en dan moet ik huilen van de pijn :{ |
kramp is voor stakkers
|
Kramp = klote
:d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
JERRY JERRY JERRY
*gooit stoel* |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb het ook wel is 's nachts en het is echt niet lief :(
|
Heb ik heel vaak, soms meerdere keren per nacht en als je dan 's ochtends opstaat dan kun je ech nie meer lopen :p
|
Citaat:
|
Auuwwttsj... Doet pijn ja....
Meestal rek ik me uit in mijn slaap, en schiet ik wakker met kramp in mijn kuiten :{ :) |
Citaat:
Bijna net zo vervelend als kou gevat hebben op de spieren in je rug..kan niet rechtop zitten en staan :( |
Kramp in je kuiten of rug is best wel kut.. in m'n tenen vind ik t wel grappig, k deed dat vroeger altijd expres :+
|
mijn been slaapt vaak als ik wakker word.. kan m dan n tijdje helemaal niet bewegen :?
|
volgens mij heb ik nog nooit kramp gehad. :? :+
|
Citaat:
|
kramp is kut :yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
:x |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.