![]() |
stomme K*t jong in de bus
zit ik in de bus.
zitten er achterin van die klerejong, van een jaar of 14. zitten ze ten eerste spaans tegen elkaar te praten (ok dat kan nog) maar dan zo dat de hele bus mee kan genieten en dan zijn ze zo overdreven bezig en allemaal gillen enzo en ik mijn muziek haast op maximaal en ik hoor ze nog 8| dat ze geen rekenign houden met andere mensen die k*t jong |
Welke muziek luister jij in de bus?
|
ik zat achter een heel leuk meisje in een lekker rustige bus. heerlijk:Y)
|
Re: stomme K*t jong in de bus
Citaat:
en als je er iets over zegt... je bent waarschijnlijk niet de enige die er zo over denkt, dus je staat niet alleen... |
dat is echt irritant jah:{
bij ons dan, zitten echt zo'n gang niggahs achterin de bus een weddenschap te houden wie het hardst zijn muziek op heeft enzo, zit je zelfs voorin nog naar "Holiday innnnnnnnnnnnnnn" te luisteren 8| |
niemand komt toch boven mijn muziek uit:o
dus ik heb er nooit last van:p |
Ik ga nooit meer met de bus sinds ik een auto heb, maar ik had er vroeger ook ontzettend veel last van. :no:
Ze zitten ook allemaal zo door mekaar te krijsen, als ze nou gewoon ff hun bek houden en 1 voor 1 praten, dan hoeft dat gekrijs ook niet. :x |
'Passagiere mishandeld in BBA-bus
Van onze verslaggever Donderdag 19 februari 2004 - BREDA – Een 21-jarige vrouw heeft aangifte gedaan van mishandeling door een andere vrouw in de BBA-bus van Terheijden naar het station in Breda. De vrouwen stapten dinsdagmiddag tegelijk in ter hoogte van het Baronie College. Zij kwamen achter in de volle bus terecht. De verdachte zou samen met een vriendin vanaf het moment van instappen de aandacht hebben getrokken door luid te schreeuwen en ‘nadrukkelijk aanwezig te zijn’. Andere passagiers maakten daar opmerkingen over. Plots zou de vrouw zijn opgestaan en voor het 21-jarige slachtoffer zijn gaan staan. Zij trok haar bij de haren op de grond, krabde in het gezicht en schopte haar in de rug. Voordat er werd ingegrepen, was de bus aangekomen op het station. Daar is de ruziezoekende vrouw met haar vriendin uitgestapt. Het slachtoffer bleef achter met enkele kneuzingen en een flinke wond in het gezicht. ' Dat is dus de bus die ik altijd gebruik :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.