![]() |
goedkoop eten
ik bestelde gisteren bij de Mac respectievelijk 3 hamburgers, een kleine friet en frietsaus.....dat alles kostte bij elkaar 1,30 euro 8-) bedankt McDonalds :thumbsup: :D
|
met kortingsbonnenboekje zeker?:rolleyes:
|
Goedkoop is duurkoop :p
|
Citaat:
|
das mazzel:yes:
|
doe je goed :)
|
lekker slimme verkoper :d! Had mn vader ook een keer in de vakantie was er bij een terasje, blijkbaar, net een nieuwe aangenomen. Mn vader bestelde een wiskie met ijs, kom die gast terug met een cola glas VOL met wiskie hehehe :p met ijs 8-)
|
zo zou het eigenlijk altijd moetten zijn, lekker goedkoop:p
|
Re: goedkoop eten
Citaat:
|
Re: Re: goedkoop eten
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij had een date 8) :rolleyes: dat was toch toen?
|
Citaat:
liefde schijnt honger te maken:D vriend van m'n vriendin ook al:d 4big macs!:z tis man eigen liefde maakt honger8) |
€1.30? Hoezo domme mensen daar? :p Maar ja heb jij even mazzel dan ;) Het is dat ik nooit bij de mac eet.... :rolleyes:
|
Mmmmmmmmm Mc Donalds!:9
|
Mja I'm lovin' it komt met zulke prijzen wel in de buurt ;)
|
weuh vette meuk :+ slecht voor de lijn :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hms al ik verlieft ben eet ik juist niet :) |
Citaat:
Ik eet altijd veel... behalve als ik verliefd ben :9 |
Ik betaalde een keer op een schoolfeest met 5 gulden (nog:+) voor een glaasje, weet niet meer hoe duur dat was, maar kreeg mn drinken en kreeg 5,50 terug:loser:
|
Citaat:
Domme mensen daar :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Met z'n alle in de pauze naar de mac dus. Betaal je €1.30 ;)
|
Citaat:
mar gewoon dan heb ik geen trek ofzo :) raare ik mss door die vlinders daaro, denk ik dat ik vol zit :+ hehe |
Citaat:
|
Citaat:
|
macdonalds :loser: :+
|
Citaat:
Ik hou niet zoveel van Chocola... ik ben nu verslaafd aan de McKroket... :x |
ik krijg honger
|
Citaat:
bij ons op school hebebn ze nu ook weer frikandel, kroket, piquanto, kipkorn, enz :( vink nie lief, want ik heb dan gauw de neiging om me broodje kaas weg te doen en een broodje kroket te halen |
Citaat:
Wat kan ik eten bij mij op school... Broodje gezond (paar dagen oud), kaastostie, chips en chocola oja en koekjes.... Ik moet eerst de bus pakken om een kroket te halen :'( |
Citaat:
ik zeg, ban al die troep van scholen en verkoop gewoon gezond eten en fruit enzo |
Citaat:
vink wel goed idee jah, fruit automaat.. mjah daar maakt de school ook geen winst mee eh.. @charmed one: jah wees blij eigenlijk! haha, mar aan de andere kant :9 |
Citaat:
en dat is toch heel wat beter dan kroketten en weet ikveel was te koop aanbieden in de pauze |
Citaat:
sowieso als het maar een euro kost |
Geef mij maar een frikandel op school, thuis moet ik juist teveel groente en fruit eten en heel de tijd gezond drinken enzo :p
Dus ik heb het liefst op school toch een frikandel :9~ |
Citaat:
maar ik zal dr eens naar vragen op school, onze congierge die al die meul verkoopt is me homie :+ dus ik vraag die papzak wel ff, waarom dr geen fruitautomaten staan volgens mij is het gezondste wat ze bij ons verkopen een broodje kaas ofzo.. |
Citaat:
|
Citaat:
tmeeste geld komt gewon van je eigen schoolgeld? daar kunnen ze echt wel gezondere dingen van halen hoor. en fruitautomatgen lijkt mij eigenlijk niet zo top e, dan zit dat fruit daar al dagen in, gewoon vers fruit in de kantine ofzo :thumbsup: |
Citaat:
|
Re: Re: Re: goedkoop eten
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.