![]() |
nou hier is ie dan: het muziekersfototopique!
nou aangezien wij muziekers ontzettend stoer zijn (haha) vind ik het een goed idee om een speciaal fototopique te maken voor mensen die veel hier komen.
mijn speciale vraag is een foto van ancalagon aka wouter, die heb ik nog nooit gezien :p dus: muziekers: posten die shit! en NIET moven naar f&p want dat zou stom zijn :'( Citaat:
|
neej, niet moven..maar dis dan ook het enige topic wat ik toelaat 8)
en optredens van eigen bandjes .... zoals next11/anemic..of een ieder die ook eigen bandje heeft ;p |
1 Bijlage(en)
uhm.. officieël gesigneerde thisgirl demo? :d
|
ik stem voor foto's van
-ancalagon/wouter -qqq/geen idee hoe die heet? |
|
1 Bijlage(en)
ik zal is een sexy foto zoeken waar ik gitaar speel... Maar voortaan zullen we hier ook wel gig foto's gooien.
naja kon geen foto van mij snel vinden... wel van het complete drumstel van onze drummer.... alleen treed ie er nooit helemaal mee op. VInd ie teveel werk. 1 spalsh en 1 crash staan er niet op en 1 bel ook niet. Er komt nog bij een rackje met 2 woodblocks |
Citaat:
|
Citaat:
voor de rest veel en veel te groot.. beetje nu-metal drumstel :x |
Citaat:
ik heb een 8-delig pearl export setje, maar ik heb gewoon 4-delig opgesteld met brakhat, brakride en twee brakcrashes. moet eerst meer geld op tafel komen wil ik fatsoenlijke bekkenset hebben :( :p |
onze drummer is helemaal freaked van grote nu-metal drummers...(zoals Slipknot, Korn, Limp Bizkit).
En alles wat ie heeft is van Zildjian K, A en A-custom. Behalve 1 china die is van Wuhan. ik ben echt de cheap-ass in de band bij ons. Ik heb een fucking goedkope gitaar van Ibanez. Maar heb m gekocht omdat ie paars is met zilvere gliters erin. Maar het is ooit de bedoeling dat er een EMG81 humbucker in komt. |
hou het topic schoon AUB 8| :Y)
|
1 Bijlage(en)
Zoooo......
|
mailmanjohn olee
|
Gooooo biffyclyro
|
even voor de goede orde van het topic.. kunnen we hier wel fotos plaatsen die wellicht ook wat muziek te maken hebben? anders wordt dit een simpel fotoforum, wat ook net zo goed in foto & plaatjes had gekund...
|
Wel een leuk idee :)
Maar net als wat Dext0r zegt, misschien iets meer met muziek enzo... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
we hebben ooit bandfoto's gemaakt, door een heuse fotograaf.
Maar bij deze foto waren de bassist en de drummer alweer weg, maar hijs wel kick |
Citaat:
niet iedereen heeft een instrument of zit in een band... ;) en moet het dan hip zijn? |
1 Bijlage(en)
Dit mag wel toch? Één van de laatste optredens die we gedaan hebben.
Ik ben de middelste dus. |
1 Bijlage(en)
Binnenkort meer foto's van optredens, maar eerst mijn scanner schoppen :)
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Ennuh mailman ik vind je gitaar wel kickuh |
1 Bijlage(en)
energieke violiste van oi va voi :)
vind het eigenlijk wel een hele mooie foto, juist zo bewogen |
Citaat:
vond je het leuk? |
1 Bijlage(en)
(en nee ik heb geen zin ze te verkleinen :z)
dit meisje kon ONWIJS goed zingen, en ze was echt superschattig! en ik heb vet zitten sjanzen met die jongen. zo'n poepie! |
Citaat:
|
mijn home-made HHH-zweetbandje 8-)
|
1 Bijlage(en)
hier dus
|
Citaat:
misschien ben je de foto vergeten :( (edit: ik zie m... Mijn excuses voor de snelle post) |
karina..heeft dat iets met muziek te maken? :p
|
Citaat:
|
ok:+
|
Citaat:
in dat geval vind ik ze leuk :thumbsup: |
1 Bijlage(en)
ooooooooooooooooooh ik ben zo blij blij blij :d:d:d
kheb er drie voor het geval ik er twee kwijt raak... :+ neej 1 voor martijn 1 voor monolo en 1 voor mij... :love::love::love: |
support act in azie schijnt blink 182 en BRANDNEW te zijn..
in UK alleen brandnew.. wat het voor EU is?:? |
uk is eu? :?
|
Citaat:
op een dergelijke site stond alleen de oriental dingen aangegeven en Uk... maar niets over de optredens in rest van eu... |
Citaat:
nu moet ik ook voor de 3e keer naar incubus. aaaah. is het al bijna uitverkocht of wat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik met dan van the cooper temple clause :yes: :love:
naja hij kijkt dan wel sacho maar hij had het wel naar zn zin hoor :D ik heb ook een foto met james van biffeh maar daar sta ik stom op :'( wag ff hij komt zo |
1 Bijlage(en)
nja hier sta ik ook stom op eigenlijk maja :+
|
nou..maar een paar ik-ben-aan-t-optreden fotootjes van mij dan..
http://picserver.org/view_image.php/...picserver.jpeg http://picserver.org/view_image.php/...picserver.jpeg http://picserver.org/view_image.php/...picserver.jpeg Heb dr nog wel meer..maar dan wordt t weer zo meer van t zelfde :p |
1 Bijlage(en)
http://picserver.org/view_image.php/...picserver.jpeg
Deze vinnik ook wel vet.. :):) Oja..:9 :9 :9 :9 Iets om trots op te zijn! |
direct! :9~
8| :p ik vind die optreden fotos leuker dan die laatste :) |
kap es met chatten en post foto's potverjandriedubbeltjes
ik moet vanavond weer allemaal loze shit hier gaan deleten 8| |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.