![]() |
*lol heeft* :d
Vandaag op school bij bio, moesten we mosselen ontleden :Y)
En iedereen zeuren over de stank en kippevel krijgen omdat ze het zo vies vonden :+ Dus ik praktisch als ik ben jat een handschoen van de toa en gebruik die :) En ik was ook verkouden dus ik was de enige die de stank niet rook :d En ik kreeg het zelfs voor elkaar om een mosselomhulsel (schelp ofzo?) om iemands oor te klemmen :d Die was dus een kwartier dr oor aan het wassen en die stonk nog steeds naar mossel :Y) En ik was de enige met schone handen en geen neusletsel 8{ |
Zo he, stoer:yes:
|
Bij ons op school hebben ze tot een paar jaar geleden nog koeienharten moeten ontleden :|
|
das leuk
wij ontleden alleen zinnen |
toa? :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wij moesten laatst een varkensoog open snijden :kots:
btw die mosselen stinken waarschijnlijk nie zo erg als wormen:no: ik kan je vertellen dat die dingen echt meuren als je die opensnijdt 8| |
Ik ontleed lekker helemaal niks :p
Gatver he... Een mossel schelp dingus om je oor :? Nieuwe oorbellen? ;) |
mosselen :kots:
|
mosselen zijn lekker
en ik moest ook met bio schapenharten snijden enzo hoor :+ en een lever... ook nog.. |
here: lever en koeienogen...gaat dr zo'n grapjurk dat koeienoog uitpellen omdraaien en om znvingerdoen (zoals zo;n vingerhoedje) whe VIES
|
Wahahaha grappig, wij ging ook koeienogen ontleden, echt ranzig dat, dat ding is gewoon slecht door te snijden he!
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.