![]() |
aangifte
IK word bedreigd door stuk of elf mensen,dagen en zelfs nachten lang word ik gebeld en bedreigd en via msn,ik zeg één keer! iets terug,en ik word aangegeven?
is dah eerlijk:? |
hoezo word je aangegeven dan?
|
Omdat ze iets terug zei?
Maar ja beetje vaag verhaal ja! Vage mensen ook... Jij niet hoor :) |
Re: aangifte
Citaat:
Mag ik ze slaan? :yes: Aaaaah mag het? O-) :Y) :[ |
OM een beter beeld te krijgen zou je iets meer erover kunnen vertellen ( als je wil, geen verplichting) want ik kan wel zeggen van jah belachelijk maar ik weet het hele verhaal niet.
Maar sucks wel he als je bent aangegeven. |
Jij kan zo bewijzen dat zij jou lastig vallen, want als t goed is kun je de chatlogs van msn terug halen en bij de provider van je mobiel kan de politie smsjes terug vragen d8 ik......
|
lekker geloofwaardig
|
Citaat:
:kwaaist: |
als zij het niet geloofwaardig vinden mogen ze dat toch best zeggen? vanwaar de boze smilie? :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
klas het verkeerd :$ :x laat maar :Y) |
LIJKT me eerder nog een dreiging.. maar dan nog.. klotestreken :{
je zou hun aan moeten geven |
wat is dit nou voor debiel verhaal?
wat heb je je op de hals gehaald meid! vage shiiit |
Re: aangifte
Citaat:
Ik weet dus niet het heleverhaal, er speelt zeker weten wel meer. Maar als jij de politie het hele verhaal vertelt dan zullen ze zeker die gasten ook wel ff op het matje roepen. Maar zoals ik al zei ik weet niet het hele verhaal. sterkte |
Wat heb je terug gezegd dan?En hoe?
Zoals ik het nu zie hebben ze geen poot om op te staan. |
Citaat:
Deze blijven dus echt bewaard op je provider. Tenzij zij hun nr hebben uitgezet zodat je die niet kan zien, dan kunnen ze niet natrekken van wie het komt. Het is dus ook mogenlijk om adressen na te trekken via de stralingen enzo van je gsm. Allemaal eigen ervaring en ik ben er niet bepaald fier op. Gebruik die info :7 |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.