Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   te vaag (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=42992)

The6thgate 11 February 2004 08:08

te vaag

ik sta net mn haren te doen om me straks naar de bus te haasten. belt de school net op dat alle lesactiviteiten vandaag vervallen:Y)
ik blij dat ik me heb verslapen, anders was k al weg. best vaag alleen, vraag me af wat er aan de hand is:? :7

Stevie 11 February 2004 08:36

Dat heb ik nou nooit :o

The6thgate 11 February 2004 08:38

bleek dus de secretaresse van de opleiding te zijn die belde dat een lerares ziek was:+ moeder vertelde het weer eens fout.
maar toch, dagje vrij:7

Impressions 11 February 2004 08:47

Chill wel. Ik heb de eerste paar uur vrij, dan 2 uurtjes gym en CKV. Das al voor vandaag :z

biffyclyro 11 February 2004 09:05

vaaaag man!

The6thgate 11 February 2004 09:07

Citaat:

Originally posted by biffyclyro
vaaaag man!
jaaaaa echt wel:z

biffyclyro 11 February 2004 09:07

Citaat:

Originally posted by The6thgate
jaaaaa echt wel:z
:loser:

kusje remco?

The6thgate 11 February 2004 09:18

Citaat:

Originally posted by biffyclyro
:loser:

kusje remco?

nou......kleintje dan:z :p

niemand 11 February 2004 09:26

mogen ze bij mij ook wel doen, heb me ook 2 uur verslapen :( naja nu moek om half 12 beginne :)

AmbyPur 11 February 2004 09:30

nee ik dan :{

gisteren was om een of andere reden de stroom eraf geweest dus moest ik de wekkerradio opnieuw zetten.. maarja ik was zo moe.. zet ik hem twee uur eerder.. om half 11 ofzo ipv half 1 :loser:

wor ik vanmorgen dus wakker van sms van martijn dat ie op weg naar school is, ik op wekker kijken half 8 dat kan nooit, ik op mn horloge kijken half 11... :{

ik denk KUT wat ben ik ook een doos, moet om half 12 op school zijn, moest nog allerlei dingen regelen (wekker stond op 9u :+) ik dus snel snel douchen blik op de klok bijna 11uur..

wil ik mijn horloge weer omdoen. nog steeds half 11. :{

dus. en toen bleek mijn horloge ook nog eens stil te staan en het nog maar 10 uur te zijn. dus toen ging ik maar internetten :loser:

niemand 11 February 2004 09:32

valt me altijd op hoe snel je je ineens kan wassen,aankleden,eten en tandepoetse as je je verslapen hebt !!

Sander 11 February 2004 09:33

:rolleyes:

Ha ha, ja.

Soms zit het mee, soms zit het tegen :d

AmbyPur 11 February 2004 09:35

Citaat:

Originally posted by Niemand
valt me altijd op hoe snel je je ineens kan wassen,aankleden,eten en tandepoetse as je je verslapen hebt !!
haha ja dat is ook zo, normaal red ik het nog niet in een uur, heb ik ineens een kwartier ben ik te vroeg klaar :+

niemand 11 February 2004 09:39

ja idd, werd net gebeld, waar ik bleef ze stonden op me te w88 oftewel, ik heb me niet verslapen!! deze week had ik die lessen niet (om de week heb ik 2extra uren) lkkr hoor!!

Eelcotje 11 February 2004 09:48

beide situatie van Amber en 'niemand' zijn grappig :)

Om ff in te spelen op deze quote :

Citaat:

Zo had ik met vrienden afgesproken om 6:45 s'ochtends ergens in mijn wijk om te vertrekken naar het station (met de fiets)
(We gingen naar een ll.com meeting :)

Werd ik gebeld om 6:50...., 'Eelco kom je nog'?

Argh fucking hell..., ik stond binnen 5 minuten buiten, en binnen 15 minuten was ik bij het station... lol, dat was echht zooooooooooooooo snel :)
Normaal gesproken fiets ik snel binnen 20 minuten naar't station... toch een kwart sneller...
En ik was nog diiik op tijd :)

Setragasj 11 February 2004 09:51

ik weet dat ik nu te laat ben voor een les waarvan ik niet weet waar die over zal gaan.
en daarna heb ik gym. heb ik daar 45 minuten reizen voor over?
nog even over nadenken..

The6thgate 11 February 2004 10:06

Citaat:

lol idd. ik kan in 10 minuten klaar zijn met alles, terwijl ik er normaal een half uur over doe. is wel fijn om het 's ochtends ff rustig aan te doen:7

Sanne 11 February 2004 10:47

Wil ik oooook!!!Ik neem morgen maar een dagje vrij denk ik. Ik heb een hele grote toets en geen tijd om te leren :$

Jamiel 11 February 2004 10:54

Whu kben nu al vrij :p

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:11.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.