![]() |
Ontmaangd?
Een vriendin van me had laatst een vraagje...of ze nu ontmaagd was of niet..maar kweet het zelf ook niet echt.
ze vertelde dat de penis van dr vriend niet helemaal naar binnen ging, ongeveer 4 cm, ze bloedde wel een beetje... wa denke jullie ervan... |
ik denk van wel
:rolleyes: |
Denk t wel.
|
waaorm wil ze dat weten? om er vervolgens over op te scheppen ofzow :? :x
vind dit ene beetje een domme vraag, wat maakt het uit of ze wel of niet ontmaagd is? het ing niet zoals ze wouden, volgende keer beter. vind dit een beetje domme vraag van der hoor :{ |
Citaat:
mjah ze wou het graag weten, ze is nogal streng voor zichzelf in die dingetjes. dus vandaar. het boejt mij verders ook nie veel. mjah...:? |
ontmaagding is zo'n vaag iets. bestaat eigenlijk helemaal niet. wat je ook vaak hoort over een "vlies" of randje. bij veel meiden bestaat dit niet eens! tis eeen kwestie van wennen aan het oprekken ;)
de meesten zien ontmaagd worden als de eerste keer geslachtsgemeenschap maar je kan ook ontmaagd worden als je een tampon inbrengt voor de eerste keer of als je met je vingers naar binnen gaat. dus tja tis vaag. |
Citaat:
|
4 centimeter? Hij heeft wel een kleintje :D :z
|
Citaat:
Maar goed.. Of die vriendin ontmaagd is. Think so :) |
'Een maagd is iemand die nog nooit heeft geneukt. Op seksueel gebied kun je alles hebben gedaan, maar als er geen penis in je vagina is geweest, ben je technisch gezien maagd. “Maagd zijn” houdt dus niet zoveel in. Het betekent niet dat je seksueel onervaren bent, maar alleen dat je dat “ene” nooit hebt gedaan.'
Bron |
Citaat:
Maar natuurlijk kan je verschillende definitie geven aan ontmaagden, meeste zeggen: ontmaagd = "het" gedaan. Dus het hangt eerder af wat je vriendin als ontmaagd ziet, moet ze voor haar eigen uitmaken :z Maar waarom wil ze dat nu weten?? als je er al over twijfelt dan denk ik eigenlijk dat ze vindt dat ze niet ontmaagd is.. of wil ze het enkel weten ivm pijn? |
Ze is dan geen maagd meer.
Als hij naar binnen is geweest met zijn penis dan is ze geen maagd meer. En hiervoor hoeft er voor de rest geen sex bedreven te worden. Tevens is het vliesje gebroken waardoor er bloed naar buiten is gekomen en dit houd in dat ze geen maagd meer is. Dit lijkt mij een niet echt leuke manier om ondmaagd te worden door iemand. |
#1 ja ze is ontmaagd....tenzij zij perse moet vindne dat er sprake moet zijn van een algehele penetratie :loser: :+
#2 er is helemaal geen sprake van een vliesje #3 dat bloed hoeft ook niet eens te komen van de 'ontmaagding'; het oprekken van de vaginawand (daar zit ergens een verdikking in de vaginawand die bij contact van dan wel tampon/vingers/penis e.d oprekt/soepeler wordt.. ), dat bloed kan namelijk ook komen van beschadiging van huid (randje onderaan de vagina...) :Y) 8{ |
Citaat:
En tuurlijk kan het bloeden ook ergens anders van zijn, maar bij het oprekken van de vagina breekt het vliesje en is er geen maagdelijkheid meer. Bron: Eigen zus, Studie gedaan bij het LUMC coumloude geslaagd |
dus jij denkt serieus dat je maagdenvlies een vlies is wat je doorprikt...zoals dat gebeurt als bij een trommelvlies wat lek raakt
:loser: overigens was ik dit jaar jongeren voorlichter van het safe-sex team van de GGD westfriesland........, eat my dust 8) |
Citaat:
er is geen vliesje.. het is een 'randje', waar de een meer last van heeft dan de ander. je moet nergens doorheen, alleen ergens overheen 8) daarom is het ook zo achterhaald dat je in sommige culturen moet bloeden bij je eerste huwelijksnacht.. want als je niet bloedt betekent het absoluut niet dat je eerder seks hebt gehad en andersom idem dito. bron: ikzelf 8) |
Citaat:
dr zit geen vlies, we zijn geen eenden. en dan moet dat vlies er toch ook mee uitkomen OF er moet een stuk los vel in je k*t hange en dat is ook niet. en hoekan je anders ongesteld zijn :rolleyes: en VROEGER dachten ze idd dat eht een vlies was, maar dat is dus echt NIET waar, net als je van vingeren ook geen ziektes krijgt of dat ze het aan je zien en ik ken me eigen lichaam goed en het is gewoon (zoals ik al 1000 keer gezegt heb,) je vagina moet oprekken omdat er iets inkomt en dat gaat nie zomaar meestal en dan scheurt je huid aan de binnenkant en dat bloed dan. daarom gaat het de eerste keer meestal (en eerste KEREN! niet makkelijk) en het is een randje in je vagina, zeg maar net als bij een ballon, daar is het tuutje ook wat steviger. en dit gaat meestal al "stuk" bij het inbrengen van een tampon of als je met je vinger naar binnen gaat DUS! |
Ik vind dat ze ontmaagd is, want al was het niet echt ver en lang, de penis is wel bij haar naar binnen geweest.
|
Citaat:
|
Citaat:
of lichten ze gewoon iedereen verkeerd voor 8) |
Citaat:
Het is geen vliesje... :no: :no: :no: |
Citaat:
|
op irc gister beweerde zijn zus dat er wel een vlies is..en als de penis al 4cm ongeveer penetreert knapt het..
en het is een soort van ballon dan...ofzo en menstruatiebloed zou er gewoon doorheen kunnen....aangzien het bij een zeepbel ook zo is dat je er water'' doorheen' kunt laten lopen zonder dat ie knapt...zolang die 'bel' maar hetzelfde volume houdt.. naja ik geloofde er dus geen ruk van....:Y) en dat met die zeepbel verhaal al helemaal niet... |
Citaat:
|
Citaat:
Lol,dat er nog mensen zijn die in het 'vliesje' geloven, het is een ribbeltje :p Btw,Peecee,volgens mij kan je van pijpen zwanger worden :$ :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
sex is blijkbaar nog een taboe onderwerp in leiden :Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.