![]() |
Hebben ze bij jullie ook?
Roosjes op school? 8) Kheb er eentje gehad :love:
Sommige mensen lopen er met een stuk of twintig rond, ga je vragen van wie ze zijn zeggen ze van mijn vriendin en die en die en die. Allemaal vriendinnen 8| Dat vind ik dan zo flauw :yes: Zo is er toch ook geen eene fuck meer aan? |
Re: Hebben ze bij jullie ook?
Citaat:
een jongen had zoon roos en daar stond op: "he lieverd! Kontneukn ?" die was mie lijp |
Ja, alleen maar van die onzin, denk dat sommige mensen niet helemaal het begrip valentijn begrijpen.:no:
|
Ja, alleen maar van die onzin, denk dat sommige mensen niet helemaal het begrip valentijn begrijpen.:no:
|
pfuuu
pure aanstellerij |
gister kreeg iedereen 1..
"God houdt van iedereen en liefde krijg je alleen van god!" :love: |
Re: Hebben ze bij jullie ook?
Citaat:
|
Re: Re: Hebben ze bij jullie ook?
Citaat:
|
dat hebben wij ook :)
maar na vijf jaar rozen te hebben verstuurd ben ik t zat, dit laatste jaar geef ik 'm zelf wel n roos :yes: |
Citaat:
|
Re: Re: Re: Hebben ze bij jullie ook?
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Hebben ze bij jullie ook?
Citaat:
|
doen ze bij ons helaas niet, bij ons hangen ze een of ander prikbord (vetse groot) en daar kan je dna van die kaartjes aan hangen met iets lomps drop geschreven :)
|
Citaat:
|
Ik heb er geen gehad. :z
|
Ik wel, van mijn vriendin Joyce, khad haar er ook eentje gestuurd omdat ze 10 maanden heeft met haar vriendje. :yes: Had ze er mijn ook eentje gestuurd.
Kei lief, ze zat het 2e uur in de klas kwam haar vriend binnen met tien rozen gaf die aan haar gaf haar een kus op dr wang en liep zonder iets tezeggen weer weg. Kei lief :love: |
Nee... Hadden we niet op school :)
|
vroeger wel ja... 8)
|
Citaat:
|
hehe, ja, maar ik ben blij dat ik er geen gekregen had want er zit niet 1 leuke jongen bij mij op school :p
verder hebben een aantal (lees: veeeel :huh: ) meisjes rozen naar elkaar gestuurd en dan gaan ze er stoer mee door de school lopen of ze hem van een aanbidder hebben gehad :z:z triestelingen bij mij op school :) bij ons zijn ze trouwens altijd al half verwelkt :d |
Vind ik altijd zooooo overdreven, net als van die meisjes die aan het begin en aan het eind van de dag even moeten knuffelen als ze elkaar zien of weggaan. :no:
|
Citaat:
Hebben ze elkaar 6 uur niet gezien ofzow |:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*knuffel* *knuffel* |
Citaat:
ik hoef niks sarcatisch iets te zien van jou meer tegenover L_angel. einde discussie en nee wij hadden geen rozen :+ oh w8.. komt vast dat ik niet op school zit :D volgend jaar misschien :P |
ben niet op school geweest vandaag:p
en volgens mij is dat bij ons sowieso niet |
Wij ook! Vorig jaar had ik er een gestuurd, naar iemand die Dennis en Jeroen wel kennen van een ander forum:+
Dit jaar niet, nooit wat gehad:( Zo'n meisje heeft nu en vorig jaar, 10 rozen van haar vriend gehad, zo lief:love: Vorig jaar, meisje uit mn klas, roos met briefje van geheime aanbidder, ging ze vet nadenken.. Bleek dat de ouders het broertje de opdracht hadden gegeven dat in te leveren en aan de toa te vragen zo'n briefje te schrijven:d |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.