![]() |
ik word hip
want ik en mn broertje hebben van me mama voor valentijnsdag een mobieltje gekregen.
vraag me niet waarom, want ik snap het ook niet, maar zij zegt om te laten zien dat ze van ons houdt :rolleyes: daar hoeft ze echt geen mobieltje voor te geven om zoiets duidelijk te maken, maar goed.. aan de ene kant wel handig hoor.. maar aan de andere kant.. ik wil niet hip worden :{ tis trouwens een swing 620 kpn prepaid :p http://www.kieskeurig.nl/nl/product....file/swing.jpg |
Nee, je word niet hip, je word modern :p
Nu kan je in ieder geval al niet meer stoer doen dat je geen GSM hebt :p :D Hij's wel mooit btw :d |
ha vet! hijs wel mooi :love:
|
Hm das nog eens een gunstige valentijnsdag :thumbsup: mooi ding hoor :)
|
De echte hardrocker heeft geen mobieltje... :loser:
|
Citaat:
en ok.. ik word modern. :Y) hijs wel cool en heeft vrij weinig functies dus das wel beter eigenlijk, aangezien ik niet verslaafd wil worden aan de vele functies op dat ding ;) |
ik heb vandaag deze gekocht :Y)
http://www.samsung.com/nl/products/m...ges/x100_l.jpg Samsung SGH-X100:Y) |
1 Bijlage(en)
Ik wil de samsung t500,
maar niemand wil hem voor mij betalen :loser: |
mooi hoor :)
zullen we weer eens bellen 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
EDGAR!!!!!
pak nou eens op!!!!! :Z :kwaaist: |
Citaat:
|
telefoons zijn :no:
maar wel lief van je moeder :* ps: morgen om 11.30 toch? |
Citaat:
maarja.. t is wel handig, vooral voor iemand als ik die vrij weinig thuis is eigenlijk. en uhm... ja morgen 11.30 :) hoe was venetië? oja. niet offtopic gaan :+ |
Citaat:
(Telefoon) jah het is wel handig maar niet als het gewoon slecht is het is slecht |
ik heb ook een telefoon en die staat gewoon altijd uit :Y) :z heb altijd erg boze mensen op de huislijn :z
|
heej ed, nu kunnen we smsen en bellen:p
vraag me nummer maar aan dennis (of aan mij natuurlijk) :p je bent nogsteeds ed hoor!:d |
Citaat:
maar em.. ja dat kan :p |
Citaat:
|
Citaat:
maar wat ik bedoel is dat je al heel snel heel afhankelijk wordt van dat ding, en dat dat irritant is.. |
Citaat:
ik word helemaal gek zonder mn telefoon, helemaal hyper en nerveus jah ik ben gsm, verslaafd :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.