![]() |
Jullie spannende ervaringen gisteravond!
Steek je zo zeg maar de stekker in een stopcontact....
blijkt het de verkeerde stekker te zijn.... niet die van de oven die wel werkt.. maar die van de gasplaat... waarbij alle draadjes allemaal loshangen... PATSBOEM.. licht uit.... best wel donker op die manier in een kelder.... maar gelukkig heeft jochem een supertelefoon die lekker veel licht geeft.. zodat je toch de uitgang nog kunt vinden en de schakelaar in de kast weer om kunt zetten op de 3e verdieping :Y) jaja... spannende avonturen gisteravond... maar de oven doet het nog.. dus we kunnen weer lekker pizzatjes bakken als de pizzaria's al dicht zijn... dusszzz..... kwaak? |
wat een avontuur zeg..!!
|
Re: Jullie spannende ervaringen gisteravond!
hehe jammer dat'k er niet was :).., was druk aant werk ;(
|
Re: Re: Jullie spannende ervaringen gisteravond!
Citaat:
|
Citaat:
en Paksmul was een spelletje aan het spelen op dat moment.. en toen wassie heel ver... en toen ging de pjoeter uit :] en we hoefde niet meer naar ko's stem te luisten die aan het zingen was :+ :p |
gisterenavond wezen stappen.
op een moment hangen 2 zatte jongens om me nek. heletijd tegen me aanlullen dat ik em moet toevoegen op msn. (die was het zatst die andere kon nog enigzins nadenken). en toen vroeg die zatte of ik wilde zaaien 8| (Zaaien ja) nou dat was het spannends :p want toen kwam mijn papa mij redden 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
a) what de hell is zaaien? :+ b) Wat doet je paps bij je als je aan het stappen bent? :p |
Citaat:
b) spap moest werken in de kroeg. is alijd heel gezellig hoor, ikkom daar al vanaf mn 13e ;) gezellig met spap mee op stap. en hij zou me thuis brengen dus dan moet je tot half 4 wachten. (want bij ons sluiten de deuren om 1.45 en om 2.45 gaat t dicht, maar hij moest nog me opruimen enzo) |
ik heb jongens in de kont geknepen :9
moest van martijn.. :p |
okeeh... op die manier zaaien :p
wie gaat dat nou vertellen tijdens uitgaan :+ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.