Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Gedragsregels uitleggen... aub (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=43138)

plurkje 15 February 2004 18:05

Gedragsregels uitleggen... aub

Nu spam ik niet, doe ik geen oproepje en probeer ik gewoon nieuwe fliebers...eh vrienden te maken en wordt er toch nog een slotje opgezet.... Ligt het nou aan mij of zijn de regels hier heeeel apart?? :-(

WishfulDreaming 15 February 2004 18:06

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=39790

Hier zijn de gedragsregels alvast.
Hou je mond over die stomme website... En gedraag jezelf normaal, of je hebt hier snel het halve forum op je kop :love:

Maar verder zijn we koel 8-)

Little Angel 15 February 2004 18:07

Re: Gedragsregels uitleggen... aub

Citaat:

Originally posted by plurkje
Nu spam ik niet, doe ik geen oproepje en probeer ik gewoon nieuwe fliebers...eh vrienden te maken en wordt er toch nog een slotje opgezet.... Ligt het nou aan mij of zijn de regels hier heeeel apart?? :-(
Moeten wij flieber lezen netzoals smurf ofzo? In dat geval,

Het is niet de bedoeling dat je hier gaat lopen flieberen, flieberen is niet toegefliebert, mensen flieberen zich aan jou, en het vorige flieber liep een beetje uit op een flieber

:yes:

Sanne 15 February 2004 18:08

Ja schrap flieber alsjeblieft uit je voca!

plurkje 15 February 2004 18:10

Flieber de flap flap.... ik heb de regels bekeken, maar als ik mij daar aan "confirmeer" kan ik helemaal mijn flieber niet meer voor het voetlicht stellen (wat heb ik dat weer mooi geflieberd). Hoeveel slotjes worden er hier per dag geplaatst...?

Little Angel 15 February 2004 18:11

Citaat:

Flieber de flap flap.... ik heb de regels bekeken, maar als ik mij daar aan "confirmeer" kan ik helemaal mijn flieber niet meer voor het voetlicht stellen (wat heb ik dat weer mooi geflieberd). Hoeveel slotjes worden er hier per dag geplaatst...?
Te veel en er zijn er nog meer dan genoeg voor jou :]

plurkje 15 February 2004 18:15

meer dan genoeg stemmen of slotjes ;-) Laatste zekersz

Little Angel 15 February 2004 18:15

Citaat:

meer dan genoeg stemmen of slotjes ;-) Laatste zekersz
Yup yup. :yes:

plurkje 15 February 2004 18:17

En als ik nu een link plaats naar een ander forum waar ik wel reclame mag maken voor het woord flieber (hypathetisch) - is dat wel toegestaan?

WishfulDreaming 15 February 2004 18:18

Citaat:

En als ik nu een link plaats naar een ander forum waar ik wel reclame mag maken voor het woord flieber (hypathetisch) - is dat wel toegestaan?
GEEN LINKS... lijkt me duidelijk?

WishfulDreaming 15 February 2004 18:19

Citaat:

Voor jou willen we zonder probleem onze voorraad voor morgen al opendoen :love:

plurkje 15 February 2004 18:20

Begrijp ik nou goed dat de slotjes morgen weer verwijderd worden en flieber vrij wordt gelaten om terug te gaan naar de onderstaande link???

WishfulDreaming 15 February 2004 18:21

Citaat:

Begrijp ik nou goed dat de slotjes morgen weer verwijderd worden en flieber vrij wordt gelaten om terug te gaan naar de onderstaande link???
Volgens mij ben je een beetje traag van begrip... Slotjes die geplaatst worden, roesten onmiddelijk vast... En de topics gaan ten onder in de grote rode verdoemtenis :'(

Little Angel 15 February 2004 18:22

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Volgens mij ben je een beetje traag van begrip... Slotjes die geplaatst worden, roesten onmiddelijk vast... En de topics gaan ten onder in de grote rode verdoemtenis :'(
Versnelde oxydatie, VET 8-)

plurkje 15 February 2004 18:22

Dan horen ze zelfs in de rode verdoemtenis dat ze kunnen stemmen op flieber.

WishfulDreaming 15 February 2004 18:23

Citaat:

Originally posted by Little Angel
Versnelde oxydatie, VET 8-)
Juh.... Ongelofelijk snel...

3x sneller dan het licht... Het zijn super-oxidatie-slotjes... 8-)

WishfulDreaming 15 February 2004 18:24

Citaat:

Dan horen ze zelfs in de rode verdoemtenis dat ze kunnen stemmen op flieber.
Nee, dat doen ze niet... Want onze slotjes hebben STIJL 8-)

plurkje 15 February 2004 18:27

En een woord als flieber heeft geen stijl.... Lijkt me toch wel; flieber=stijl en stijl=flieber....

Ff voor de vorm; hoe krijg ik mensen naar een gewenste site om te stemmen op een gewenst woord, als ik niet aan mag geven om welke site en welk woord het gaat... Is er misschien een mailoptie :-)

WishfulDreaming 15 February 2004 18:28

Oké, dit word een slotje ...

Sanne 15 February 2004 18:30

slotje +ban

plurkje 15 February 2004 18:31

Fliebersnogantoe... kan een mens niet eens meer een redelijke vraag stellen... Waar is de tijd van democratie gebleven in dit Flieberland

LoeLoe 15 February 2004 18:31

Dat doe je al genoeg door de link in je signature te zetten.

Ik wil geen topic meer zien over dit 'geflieber' .. anders stuur ik je een OW. Je weet nu waar de regels staan, hou je daar alsjeblieft aan.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:58.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.