![]() |
Gister was mijn goudvis dood !
Jah... mijn mams had water van de kraan genomen (ijskoud!) en mijn goudvissen daar even ingezet om de bokaal te wassen...
... en toen kreeg mijn witte vis een hart-infarct en ging ie met zijn buik bovenliggen, en toen kwam mijn tante en die heeft mijn visje in warm water gelegd... ... en toen was ie terug levend :D :D :D Mijn mooiste valentijn ooit :love: |
necromancy :o
|
wonderbaarlijk!
EEN WONDER!! :{ |
Haha toffe vis :p
|
Citaat:
|
Re: Gister was mijn goudvis dood !
Citaat:
is jou vis gebeten door een vampier? of is hij nu een zombie? |
volgende keer moet ze't maar in een pan heet water doen, en dan schoonmaken.. :]
kijken of ie dat ook overleeft :] |
Heeft jou tante ook mond op kieuw beademing gedaan? :d
|
Citaat:
Das zielig! Dan heb je meteen vissticks :| |
Citaat:
maar denk niet dat als je dat doet, die vissticks erg lekker smaken.. gooi je er een schildpadje bij :p heb je een soepie :] |
Eet smakelijk :rolleyes:
|
Re: Gister was mijn goudvis dood !
Citaat:
wat een wilskracht van dat visje!! :D hij was nog niet van plan om te gaan :p stel je voor dat je em al had begraven (of doorgespoeld) :o |
Re: Re: Gister was mijn goudvis dood !
Citaat:
Mijn mama dacht hem te gaan begraven achteraf, want ze was bezig met de aquarium verder schoon te maken 8| Ben ik vandaag nog boos voor |
jah.. maar als dat visje geen zin had om weer te gaan leven.. had het redden dat je tante heeft gedaan ook niet veel nut gehad :p
|
Citaat:
Mijn mama had hem gewoon een hart-stilstand bezorgt met koud water :[ |
een van onze honden had dit weekend dood kunnen zijn:{
|
Citaat:
:p |
Arme vissen.. Ze worden helemaal vetgemest.. en denken ze eindelijk aan het leven en dat boosaardige wicht te kunnen ontsnappen, lukt het ze nog niet...
|
Citaat:
|
klaar jah..
|
Citaat:
Dan zou-ie toch zinken ipv drijven? :D |
Heb ik ook welles gehad. Bij mij kwam het ook door warm water goed, dus goed opletten of water niet te koud is
|
Hoe wist je dat ie vis een hartaanval had? :?
|
Citaat:
|
vissen in een kom/bokaal? :no:
en dat noemt zich visliefhebber |
hij trok wit weg :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Haat wąt??? |
Citaat:
|
jammer dat ze nog leven..had ze graag zien dood gaan :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heb echt medelijden met jou :'( |
Citaat:
|
Citaat:
Dan is ie constant dood :p |
:aai:
|
Citaat:
|
zelfs ik weet t beter :p
tamagotchi you see ;):d |
Volgens mij hebben jullie het bron van de eeuwige jeugd gevonden :o :p
|
Citaat:
ik denk dat jij het zo goed weet omdat jij stiekem nog zoon ding aan je sleuterbos hebt bungelen... toch ?;) |
Citaat:
|
Citaat:
*piep piep* *piep piep* ohoh hallow wat heb je ? *klik klik* oooooow je bent ziek.. dat los je zelf maar op:yes: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.