![]() |
machtsmisbruik
yoo, ik wil wel eens van mensen horen of zij ook vinden dat de moderators hier topics te snel afsluiten... Persoonlijk heb ik in minder dan 24 uur 4 slotjes en een OW gekregen; alleen omdat ik het woord Flieber gebruik..
|
pleur op man..
je mag geen reclame maken is dat nou eg nie duidelijk? |
ik ben het met hun eens!! vind je irritant.. ok as je een of twee keer flieber zegt.. best.. Maar JIJ bent gwoon irritant!!
|
Citaat:
|
Nee, jullie maken mijn dag stralend :d Ik mag imbi lijken; ik ben het niet... slechts twee topics bevatten een link. Conclusie; twee topics onnodig afgesloten...
|
Citaat:
|
maak er maar van: er zijn nu 3 topics van jou gelocked.. denk dat dezede 4de word en ik weet zeker dak het terecht vind :*
|
Waarom zou dit de vierde worden ik heb nog nix fout gedaan... zelfs nog niemand beledigd. Al voel ik wel de drang.... Dit forum rokcs niet in elk geval... ik ben gewoon fliebergasted...:?
|
Het is idd machtsmisbruik...
ik spreek hier ook van een grote schande.. :no: dit kan niet langer!! Weg met de FB's :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hier kerl, mochten ze hier een slotje op flikkeren....
http://www.cobbenhagen.nl/tech/agend...juniorzaag.JPG een mooie ijzerzaag |
|:(
raar forum, je mag niet eens spammen, en dat is toch het ultieme doel van een forum...:kots: :kwaaist: |
Citaat:
|
Spammen in het slowchat topic !!
Er zijn ook mensen die willen dat er serieus wordt gereageerd op hun vragen. |
Citaat:
omdat ik in tilburg op school zit, en op kot zit, maar ik oorspronkelijk uit gent kom, daarom.. |
Met Vlaamse eindelijk iemand met normaal verstand :thumbsup:
Ik zie nix redelijks in het lik op spam beleid... |
Citaat:
|
ik stel voor een spam-bataljon op te richten en overal guerilla-aanspammetjes te plegen...
|
Citaat:
|
nou stoer, wij hebben/hadden saté
|
dat ik eigenlijk wel verwacht ja, volgens mij is jouw ultieme doel ook mensen bannen:9~
|
Citaat:
We zijn niet allemaal zo debiel hoor.. En verder... Ban the fucker *) |
Fuck the Banner
|
Citaat:
bij de bami :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kampie, waarom laat je dit eigenlijk open?:{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongens, jongens, zo dankzij die l**ige plaatjes stevenen we weer hard af op een slotje... Zelfs in een serieus topic als dit...:[
|
Citaat:
ik zeg maar zo: zolang je geen misbruik van machtsmisbruik maakt, is er nix aan de hand |
Citaat:
whèèèèèèèèèèèèèèèè:kwaaist: :[ :huh: |
btw ik heb mijn "spam" geplaatst in de slowchat (jeweetwel over dat geflieber)
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
je kan er van mij ook wel een krijgen hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Plurkje waag het nog 1x zo'n topic te openen..
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.