![]() |
Oooooh... Probleem
Ik ben drie-dubbel-over-boekt :7
Drie jongens hebben mij gevraagt om vrijdag weg te gaan en ik heb 3x ja gezegd (en mij kennende blijf ik gewoon thuis, als altijd 8) ) maar oke... 1. J. geeft privé-feestje met drie andere jongens... Beuh... Snap niet eens waarom ik gezegd heb dat ik kom... *LoL* 2. D. geeft een vat bier om zijn 18de verjaardag. Waarschijnlijk lopen daar weer 99% mensen rond die ik totaal niet ken... 3. Ik ga met Thomas mee naar een fuif in Heist-op-den-Berg. Dit klinkt het leukst enkel is er een klein practisch probleempje. Dat is een fuif georganiseerd door mijn vroegere school, en ik ben daar weggegaan nà dat ik er eentje haar neus bijna gebroken heb :p Nu... Die gaan daar ook rondlopen... En ik weet eigelijk niet of ze het me al vergeven hebben 8-) Verder loopt M. daar ook rond... En zijn vriendin ook. En als die zijn vriendin ontdekt dat M. haar bedrogen heeft... Oh-oh... Probleem denk ik... :Y) Het spannendste gaat alvast optie drie worden... Het veiligste optie 2... Het gezelligste optie 1... Ach... Wie weet word het wel weer optie 4 : THUISBLIJVEN :love: |
2-D ? :D
|
Citaat:
|
KIES 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
maar ik zou voor 5 gaan. AMSTERDAM :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
hallo Edgar
|
Oooh... Meer dan de helft wil dat ik thuis blijf...
Da's toch een teken dat jullie me niet kunnen missen hé :love: :d |
Citaat:
|
westside
|
Citaat:
Ik heb een vat bier en ga het vieren... O-) :rolleyes: ofzo |
Citaat:
|
van deze uitslag wordt je ook nog niet echt iets wijzer he?:)
|
ej saar volgende keer maar 1 keuze openlaten, ipv dat iedereen op 4 dingen kan kiezen:p
zal een hoop schelen ;) |
Citaat:
maar idd wel beter in het vervolg :yes: :+ |
Citaat:
(of begraeep je dat wel :p) |
Ja ik snap het :p
En ... Ik ga naar heist denk ik... thomas beschermt me wel :p |
bitch fight!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
niet dus :p had dus niet door dat je op alle 4 kon stemmen, vond het al een rare opmerking van je maar wel grappig gevonden in de interpretatie dat ik er aan gaf :Y) |
Citaat:
ga altijd voor de zwakke plek... :Y) |
Citaat:
die gaat niet meppen hoor :D En tegen die andere... euh... ik denk eerder zij op mij, dan ik op hun :D |
optie 4 :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou gaan voor 1 of 3. 1 wordt een major gangbang en 3 wordt een enorme rel :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.