![]() |
Loonsverhoging!
Wiehoe!! Van 3,25 ben ik zomaar 5,25 gaan verdienen, want mn baas hoeft per 1 februari een aantal premies niet meer te betalen..dat betekent dat ik op zaterdag ipv 28 euro..45 euries ga verdienen!!!!!!!OLEE!!! :Y)
|
oladiejee :+
|
dat doe je goed :)
|
damn, das een aardige loonsverhoging!! :7
|
Oya Lélé... ik voel me plots weer zo oya lélé :p:Y)
|
Relaxed =)
|
goed bezig :thumbsup:
|
:huh:
|
kom ik aan met mn armoedige 3 euro 71.
|
kom ik aan met mijn 4,50 netto :)
wa heb je voor de verhoging gdaan? ff bij de baas onder het bureautje? |
ik verdien 4.39:{ en ik heb dringend een ander baantje nodig wat ik moet nog op vakantie
|
Ik heb pas ontslag genomen, omdat mijn baas een enorme slavendrijver was, dus nu ben ik een sloebertje :d
|
Citaat:
|
mijn uur rente op mijn spaargeld is nog meer
|
gelukkig krijg ik al 7euro pu betaald alleen werk ik teweinig uren :[
|
Tja, het heeft ook voordelen het ouder zijn :)
ik verdien bijna 9 euro per uur. en dat is alleen voor mijn zaterdags baantje, heb ook nog stage vergoeding en studie financiering :) |
Ik zoek ook nog weekendwerk :(
|
Citaat:
Mijn CAO wordt vanaf 1 maart beëindigd omdat ik een paar weken geleden schriftelijk mijn ontslag had ingediend. Dat wou ik alleen in laten gaan als ik wat anders gevonden had, maar dat had ik blijkbaar niet duidelijk genoeg verwoord... :o Ben nog steeds op zoek naar iets anders voor iig op de zaterdag, en hoewel ik het liever niet wil gaat het er steeds meer naar uit zien dat het werken in een winkel wordt... 8| |
ik verdien niks :(
heb geen werk momenteel, maar moet dus ECHT gaan zoeken.. doe ik volgende week wel, na carnaval |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.