![]() |
IRC Ban aanvraag voor Riddler.
1 Bijlage(en)
Wegens cheaten tijdens trivia.
Kijk en oordeel. :* |
lol misschien wist hij die vraag gewoon...
of hij heeft de vragenlijst gevonden :rolleyes: |
Google?
Of zeg ik nu iets heel blonds:$ |
1 Bijlage(en)
dit is volgens mij ook een fout hoor
vraag was: in welk land ligt Timbuktu? volgens mij moet het antwoord Mali zijn... |
Citaat:
maarja, daarnaast kent iedereen deze afkorting toch wel? O-) |
ik cheat niet. vragenlijst heb ik ook niet gevonden. en zit niet te zeiken om 1 punt. sta toch al hele erg ver op je voor 8)
|
Citaat:
Timbuktu, also spelled TOMBOUCTOU, is a city in the West African nation of Mali. 8| |
1 Bijlage(en)
en als dit geen cheaten is weet ik het ook niet meer :O
|
1 Bijlage(en)
en in 3 seconden ''typt'' hij zo'n lang antwoord he? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon oprotten met dat soort ongein, zo kan ik het ook
|
Citaat:
zo beter? :rolleyes: |
Het is maar een spelletje hoor!
|
blablabla gewoon bannen die gast :z
|
Citaat:
|
ach ja, ben al tijdje niet meer op trivia geweest want laatste vraag dat ik had: het verschil tussen 201 en 55?
Is het antwoord zogezegd 156 :{ |
Citaat:
|
Citaat:
:| |
Wat het is toch zo? Als het nou nog ergens om ging oke.... Hij was jullie gewoon te slim af blijkbaar. Maar ja het is wel valsspelen :p Maar om daar nou zo moeilijk over te doen? Zal wellis een keer naar dat trivia gaan, kijken hoe dat nou allemaal zit :p
|
ach stfu
|
:|
:x |
Citaat:
201-55=146 of is mijn hoofdrekenen nu zo slecht :s |
Miss-Julie kan "lag" vertonen dus met die vraag waar het anwoord 3 was had die dus lag.
en ga nou niet mouwen over dat cheaten. en als er een fout in de vragen zit kan je dat melden bij de bot. |
het rammelt dus aan alle kanten8)
|
!reset
punt :{ |
whaha doe niet zo moeilijk :) ik google bijna alles :+
en dan nog.. het spel moet je gewoon 1 keer per week resetten.. anders is er geen hol aan met de punten.. |
Citaat:
|
en die gruwelijke fouten in sommige vragen en antwoorden mogen ook wel verbeterd worden :x
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lala kom er nog steeds niet op :9 lalaa
|
* Connecting to irc.quakenet.org (6667)
- * Unable to connect to server (Connection timed out) - * Connect retry #1 217.75.108.167 (6667) - * Unable to connect to server (Connection timed out) - * Connect retry #2 irc.quakenet.org (6668) - * Unable to connect to server (Connection timed out) - * Connect retry #3 80.64.11.110 (6668) Snik Snik ik wil ook met de grote der aarde mee chatte :'( |
Citaat:
|
en dan is zeuren over aantal posts op ll.com wel zielig :z
|
debielen ik heb nu 0 punten ik ga echt niet weer zoveel moeite doen voor die punten jezus stond ik net in de top 10 :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist:
|
stelletje IRCers 8)
|
Citaat:
|
dan kun je mij ook wel bannen.. google rules the world :p
|
google is voor watjes :loser: :+ :p
|
damn, waar je je niet druk over kan maken :{ t is maar een spelletje :z
|
en stel dat het niet Riddler was maar Headliner, zouden hier toch wel andere reacties staan van de Ef Bees 8) :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en gelijk ook 1 voor t forum
|
ridder was toch weg?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.