Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Op school slapen (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=43258)

Impressions 17 February 2004 18:13

Op school slapen

W00w, moest ik vandaag een proefwerk maatschappij inhalen, was ik in slaap gevallen, en de concierge maakte mij een half uur later wakker :d Mja, toen ff snel pw gemaakt en weer naar huis :)

sum 17 February 2004 18:14

Re: Op school slapen

Citaat:

Originally posted by elvenkindje
W00w, moest ik vandaag een proefwerk maatschappij inhalen, was ik in slaap gevallen, en de concierge maakte mij een half uur later wakker :d Mja, toen ff snel pw gemaakt en weer naar huis :)
:Z :Z :Z :Z

Raspberry 17 February 2004 18:19

droog. 8)

Impressions 17 February 2004 18:20

Citaat:

Originally posted by Raspberry
droog. 8)
Ja, k vraag me af of ik praat in mijn slaap... Of dat ik rare bewegingen maak in mn slaap, want de concierge keek heel raar :d Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat je niet elke dag iemand op school ziet slapen (nja.. eigelijk wel maar toch) :+

Irene!!!! 17 February 2004 18:21

ik vandaag ook bijna in boekhouden, kwas al snel klaar met de overhoring dus moest ik nog 10min wachten ofzo :Z

Headliner 17 February 2004 18:33

alleen mietjes slapen op school

WishfulDreaming 17 February 2004 18:52

Citaat:

Originally posted by Irene!!!!
ik vandaag ook bijna in boekhouden, kwas al snel klaar met de overhoring dus moest ik nog 10min wachten ofzo :Z
Ik maak mijn informatica-proeven op 15 minuten, terwijl wij er 2u voor krijgen, en de rest van de klas er bijna daadwerkelijk zo lang aanzit :love: 8) :d

Impressions 17 February 2004 18:55

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Ik maak mijn informatica-proeven op 15 minuten, terwijl wij er 2u voor krijgen, en de rest van de klas er bijna daadwerkelijk zo lang aanzit :love: 8) :d
8) ik ook altijd, en dan is het zo geweldig als je de klas uitloopt, zie je iedereen kijken van 'w00w' :d

Irene!!!! 17 February 2004 18:56

Citaat:

Originally posted by Saartje18
hehe van die dingen die je in word ofzo moet doen? ben ik meestal ook wel snel mee klaar.. maar daar kun je niet goed "liggen" zo op je armen want dan zit er zo'n scherm voor :(

biffyclyro 17 February 2004 18:58

ja, dus? :p

Impressions 17 February 2004 19:09

Citaat:

Originally posted by biffyclyro
ja, dus? :p
Aan de Bar...
Gewoon babbelen over nutteloze dingen. :loser:

electricity 17 February 2004 22:06

stoer Mark!!

ik vind het knap dat je bij een proefwerk in slaap valt.. maarja.

had je teveel geblowed?:z

Impressions 17 February 2004 22:48

Citaat:

Originally posted by electricity
stoer Mark!!

ik vind het knap dat je bij een proefwerk in slaap valt.. maarja.

had je teveel geblowed?:z

Ten eerste, dit zeg ik niet om stoer te doen/zo over te komen of iets in die geest. Ik zeg dit omdat ik het droog vind zoals die concierge dat zei..

En op die vraag: Ja

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:02.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.