![]() |
Feliciteer Dext0r hier...
Of niet..
Maar ik vroeg me af: beter dan klaarkomen? :+ |
Moet er nou niet een beheerder weg? :(
|
Citaat:
of krijg ik nu weer commentaar van Koelkast dat ik info doorspeel :o |
oja dex...
FELI! :* :respect: |
Prima keuze, maar dat zei ik 2 maanden terug natuurlijk ook al. Succes kerel :)
|
Bijna niks is beter dan klaarkomen.
|
goeie keus :thumbsup:
maar zal de echte reden ooit gegeven worden :? :| |
Citaat:
|
ja dex, gefeliciteerd dan maar :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je kunt hier best de rede neerzette, kk is er toch nooit :x
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kk moet naar mijn mening gewoon aftreden van zijn beheerderschap.
|
Gefeliciteerd8-)
maar je was toch al jarig geweest? :o |
Citaat:
verlaat kadootje denk ik ... en thx:7 :Y) |
Hier beheerder verdient ook wel een felicitatie je bent namelijk in goed gezelschap :)
Leerlingen.com Forum Beheerders : gijs bennie koelkast Nightwolf dext0r Ivo michael administrator Jigal martijn Robbert mafthijs leerlingen.com :respect: :respect: :respect: |
Citaat:
Of moest dat ook geheim blijven? :p |
De geschiedenis herhaalt zich.. Destijds waren het KK en BW die structureel nauwelijks op het forum aanwezig waren en moest NW als beheerder er bij komen.
Nu is het weer KK die nog steeds nauwelijks op het forum te zien is en NW die het de komende tijd dus druk heeft en moet er weer een beheerder bij... Waarom telkens die derde beheerder erbij als aanvulling omdat anderen falen (al dan niet eigen schuld). Maarja, wij zijn trollen die aan de stoelpoten van Koelkast zagen... Yeah rigt, lees zijn laatste posts maar door... Feedback, Ledenstaff en Staff uitgezonderd post hij nauwelijks.. 18-02: 1 post op D&A 17-02: 2 posts op ADB 05-02: 1 post op C&I 04-02: 1 post op Mannen om een topic te sluiten, 1 op ADB 29-01: 1 post op C&I 25-01: 1 post op C&I Toppie hoor, echte betrokkenheid bij het ware forum... 8{ :z |
die nick: ... martijn
die wil ik :{ |
Gefeliciteerd:p
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ie nu alleen op Feedback, Ledenstaff en Staff echt wil komen discussieren is dat toch zijn goed recht? Snap niet waar jij problemen om maakt... :) |
Citaat:
|
Citaat:
als ik dan nu van zijn nick maak: ik_zuig_piemels ofzo.. komt dat dan daar ook te staan? 8-) O-) |
Citaat:
|
blaat blaat, je vergeet 2 dingen.
Acties die ik verzet uiten zig niet altijd in posts die te zien zijn op publieke forums. zodoende kun je mijn aanwezigheid en betrokkenheid niet afmeten aan het aantal posts gemaakt in de afgelopen tijd. :Y) |
Citaat:
Of zie ik dit nou fout? Zou opzich ook nog kunnen. |
Citaat:
maar iig wel medewerker van ll.com |
Waarom had ik nou geen ander antwoord verwacht... :z
|
Citaat:
|
gefeliciteerd hoor!!:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.