![]() |
Ik vind die Electricity
een lekker ding :love: :respect:
|
Re: Ik vind die Electricity
Citaat:
|
Nou, je bent niet de enige 8-)
|
me too :love: :love:
|
Stop maar met kwijlen, ze is onbereikbaar voor jullie 8) 8-)
|
Citaat:
|
nee ik vind het mee valle :aai:
|
:9 :respect: :9~
|
ik vind dr maar cheil.. :+
|
:thumbsup: :d
|
Citaat:
|
Als ik 1 keer tring dan ben jij een ... 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
En als ik 2x tring ben jij een super lekker ding En als ik 3x bel met mijn fiets bel bel Ben jij de mooiste van het stel (2X) Tingelingeling, Tingelingeling, ik vind jou zo’n lekker ding Tingelingeling, Tingelingeling, dus daarom dat ik zing Ja wanneer wij staan te gapen Dan nemen wij ons belletje mee Want wij bellen overal In de disco of café En zien wij daar een lekker stuk Dan bellen wij naar haar Niet 1 niet 2 maar 3keer ja Kom op nou bellen maar Als ik 1x tring dan ben jij een lekker ding En als ik 2x tring ben jij een super lekker ding En als ik 3x bel met mijn fiets bel bel Ben jij de mooiste van het stel (2X) Tingelingeling, Tingelingeling, ik vind jou zo’n lekker ding Tingelingeling, Tingelingeling, dus daarom dat ik zing O wij bellen overal Maar we gaan ook staan Bij de bakker om de hoek Daar zagen wij haar gaan Want zo mooi is niet normaal En verblindend om te zien O wee ze was het helemaal We belden een keer of 10 Als ik 1x tring dan ben jij een lekker ding En als ik 2x tring ben jij een super lekker ding En als ik 3x bel met mijn fiets bel bel Ben jij de mooiste van het stel (2X) Tingelingeling, Tingelingeling, ik vind jou zo’n lekker ding Tingelingeling, Tingelingeling, dus daarom dat ik zing 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Ik vind die Electricity
Citaat:
|
:{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Re: Ik vind die Electricity
Citaat:
|
Re: Re: Re: Ik vind die Electricity
Citaat:
|
k vind haar irri
|
Citaat:
|
Er zitten hier inderdaad een aantal zeer aantrekkelijk vormgegeven vrouwen :9~
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
iig geweldig topic :respect: doet een vrouw goed:respect: :love: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoem pa
pa |
super, toll, geil, klasse... :{
|
Op zich is ze een mooi meisje, maar wat ik zo maf vind is dat ze er op meetingfoto's zooo anders uitziet dan op de foto's die ze gewoon thuis maakt en online zet zeg maar...:?
|
Citaat:
en als je thuis bent dan is het niet koud en waait het niet, en dan is de belichting geen tl-buis ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kon't niet laten die opmerking niet te maken.. dus. nu moet ik de gevolgen ervan ondervinden.. kommaar! :p |
Citaat:
|
Daar had je bijna rood haar joh!!
Was geloof ik in de macdonalds.. |
Citaat:
dies echt beneden elk peil... :respect: :p |
Citaat:
echt heel vaag |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.