![]() |
mensen die tegen je lulle als je afwezig staat
op msn en dan vragen ze toch nog af: ben je er?
|:( |
Re: mensen die tegen je lulle als je afwezig staat
Citaat:
|
Iedereen, want ze trappen er toch niet in als ik op afwezig sta :p
|
Pff elke dag als ik van mn werk kom heb ik zo'n XP raampje met 23 Messenger .. echt irritant:no:
|
vaak zetten mense hun msn op afwezig odat ze neit zo'n zin hebben om te praten. of iig niet met 100 man..
dan zet je toch gewoon in je naam dat je tot zo en zolaat weg bent of je zet je msn uit :+ |
Niemand praat tegen mij :+
|
klaagcorner :rolleyes:
|
Ja idd ben k bezig met iets, sta k dus op afwezig, EN zet k in mn naam dak bezig ben, zijn er nog mensen die me aanspreken.. net ook al, was k bezeig met nederlands, komt er iemand online "heey t was leuk gister he" |:( :rolleyes:
Of soms wil k gewoon ff nie chatten omdat ik een slechte bui heb ofzo.. Maar soms ben ik er echt nie als ik op afwezig sta 8) |
ook leuk als ze dat na een kwartier vragen terwijl je nooit terugpraat :thumbsup:
|
doe ik altijd..
hij bedoelt namelijk mij :p |
ik zet altijd: oprotten in mijn naam:thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe doe je dat?! :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik altijd maar hopen dat iemand me nodig had maar nee :'(
|
Citaat:
kan niet alles hebben he |
er is ook iets als offline weergeven en afmelden...
mensen die de hele dag afwezig gaan staan terwijl ze dr niet zijn, zijn voor mij mensen die willen zien ofze wel populair genoeg zijn. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik sta bijna áltijd afwezig:z
Als ik online sta, betekent het zoiets als: Wow, wanhopig, zoek praat-vrienden:+ |
Citaat:
|
Man mensen praten al niet tegen me als ik aanwezig ben, laat staan als ik afwezig ben :+
|
Citaat:
|
Ik sta altijd op away of busy, als ik al online sta loop ik meestal heel gelukkig enzo :p
En ook al beginnen die mensen tegen mij te praten als ik op away sta en er toch ben,dan praat ik toch meestal niet terug :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
Als je egt nie gestoord wil worden ga je off. |
Citaat:
|
Citaat:
Als een bepaald bericht echt belangrijk is, wordt het je wel gemaild. :yes: |
't is normaal om je msn gewoon uit te zetten als je weggaat, heb je er ook geen last van.
Maar toch doe ik het zelden of nooit, uit mezelf tegen afwezigen praten :) |
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad een slim idee. |
Citaat:
Ik ben altijd aanspreekbaar als ik op online sta... Wanneer er iets anders staat, moet je gewoon geen moeite doen :9 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het ergste is nog:
Je doet alsof je afwezig bent, omdat je nog gewoon wat wilt internetten, of voor school ofzo bezig bent. Intussen post je ook wat op dit forum, of op Roda-forums, en dan gaan mensen zeggen: zie je wel dat je er wel bent! :x :no: Dát is pas irritant :kwaaist: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.