Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   mensen die tegen je lulle als je afwezig staat (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=43335)

Banaan 19 February 2004 17:53

mensen die tegen je lulle als je afwezig staat

op msn en dan vragen ze toch nog af: ben je er?

|:(

Sander 19 February 2004 17:55

Re: mensen die tegen je lulle als je afwezig staat

Citaat:

Originally posted by Banaan
op msn en dan vragen ze toch nog af: ben je er?

|:(

Ik sta ook weleens afwezig als ik er wel ben, daarom zet ik hem altijd op bezet als ik echt niet aanwezig ben. Dan laat iedereen me met rust

Jamiel 19 February 2004 17:59

Iedereen, want ze trappen er toch niet in als ik op afwezig sta :p

Bobba. 19 February 2004 18:04

Pff elke dag als ik van mn werk kom heb ik zo'n XP raampje met 23 Messenger .. echt irritant:no:

electricity 19 February 2004 18:07

vaak zetten mense hun msn op afwezig odat ze neit zo'n zin hebben om te praten. of iig niet met 100 man..

dan zet je toch gewoon in je naam dat je tot zo en zolaat weg bent
of je zet je msn uit :+

Stevie 19 February 2004 18:11

Niemand praat tegen mij :+

Headliner 19 February 2004 18:52

klaagcorner :rolleyes:

Irene!!!! 19 February 2004 18:53

Ja idd ben k bezig met iets, sta k dus op afwezig, EN zet k in mn naam dak bezig ben, zijn er nog mensen die me aanspreken.. net ook al, was k bezeig met nederlands, komt er iemand online "heey t was leuk gister he" |:( :rolleyes:
Of soms wil k gewoon ff nie chatten omdat ik een slechte bui heb ofzo.. Maar soms ben ik er echt nie als ik op afwezig sta 8)

biffyclyro 19 February 2004 18:57

ook leuk als ze dat na een kwartier vragen terwijl je nooit terugpraat :thumbsup:

UrbanLegend 19 February 2004 18:58

doe ik altijd..
hij bedoelt namelijk mij :p

Mozzel 19 February 2004 20:22

ik zet altijd: oprotten in mijn naam:thumbsup:

niemand 19 February 2004 20:40

Citaat:

Originally posted by biffyclyro
ook leuk als ze dat na een kwartier vragen terwijl je nooit terugpraat :thumbsup:
Tegen mij sprak je wel :love:

lieve colafles 19 February 2004 20:42

Citaat:

Originally posted by Mozzel
dat werkt dus niet :no: (niet bij mij :no:)

UrbanLegend 19 February 2004 20:43

Citaat:

Originally posted by Niemand
Tegen mij sprak je wel :love:
tegen mij nooit.. :(
hoe doe je dat?! :(

niemand 19 February 2004 20:45

Citaat:

Originally posted by UrbanLegend
tegen mij nooit.. :(
hoe doe je dat?! :(

tja over een nuttig onderwerp beginne ;) over hoe knap ze is bv

UrbanLegend 19 February 2004 20:47

Citaat:

Originally posted by Niemand
tja over een nuttig onderwerp beginne ;) over hoe knap ze is bv
uhm.. als ik dat doe kreeg ik klappen :(

niemand 19 February 2004 20:48

Citaat:

Originally posted by UrbanLegend
uhm.. als ik dat doe kreeg ik klappen :(
moet wat voor je liefdes betuiging over hebben

AmbyPur 19 February 2004 20:56

ik altijd maar hopen dat iemand me nodig had maar nee :'(

UrbanLegend 19 February 2004 20:59

Citaat:

Originally posted by AmbyPur
ik altijd maar hopen dat iemand me nodig had maar nee :'(
:aai:

kan niet alles hebben he

The Phit 19 February 2004 21:04

er is ook iets als offline weergeven en afmelden...
mensen die de hele dag afwezig gaan staan terwijl ze dr niet zijn, zijn voor mij mensen die willen zien ofze wel populair genoeg zijn. :p

Wendovic 20 February 2004 18:07

Citaat:

Originally posted by Phitje
mensen die de hele dag afwezig gaan staan terwijl ze dr niet zijn, zijn voor mij mensen die willen zien ofze wel populair genoeg zijn. :p

Ik ben het hier helemaal mee eens. :thumbsup:

Wendovic 20 February 2004 18:08

Citaat:

Originally posted by Irene!!!!
Ja idd ben k bezig met iets, sta k dus op afwezig, EN zet k in mn naam dak bezig ben, zijn er nog mensen die me aanspreken.. net ook al, was k bezeig met nederlands, komt er iemand online "heey t was leuk gister he" |:( :rolleyes:
Of soms wil k gewoon ff nie chatten omdat ik een slechte bui heb ofzo.. Maar soms ben ik er echt nie als ik op afwezig sta 8)

Tsja als je nie gestoort wil worden als je bezig bent ga dan offline. En als je een slechte bui heb en je wil nie chatten waarom zet je dan je msn aan:?

Sanne 20 February 2004 18:12

Citaat:

Originally posted by Wendovic
Tsja als je nie gestoort wil worden als je bezig bent ga dan offline. En als je een slechte bui heb en je wil nie chatten waarom zet je dan je msn aan:?
heb ik ook altijd,want ik wel wel gewoon online zijn voor mijn vriend en beste vriendin, maar niet voor iedereen die gewoon iets onzinnigs wil zeggen. Als he op afwezig of bezet staat, dan is het toch duidelijk dat je niet wilt chatten met iedereen.

Wendovic 20 February 2004 18:20

Citaat:

Originally posted by sanne1811
heb ik ook altijd,want ik wel wel gewoon online zijn voor mijn vriend en beste vriendin, maar niet voor iedereen die gewoon iets onzinnigs wil zeggen. Als he op afwezig of bezet staat, dan is het toch duidelijk dat je niet wilt chatten met iedereen.
Als je nie gestoord wil worden of nie wil chatten moet je nie je msn aan zetten. Wil je wel online zijn tsja dan is ut jou probleem dat mensen tegen je praten maar vind dat je er nie over moet zeuren je gaat zelf op msn. Maar ja als je op afwezig staat dan negeer je die mensen die je nie wil spreken tog gewoon. En als er iemand is die je egt nooit wil spreken ofzo dan blok je die gooi diegene uit je lijst weet ik ut.

Irene!!!! 20 February 2004 18:29

Citaat:

als k bezig ben, bijv gister met nederlands. heb ik soms een vraag ofzo, dus chat k met die mensen.. en als k een slechte bui heb, wil k maar met een paar mensen praten die me kunnen opvrolijken :)

chica 20 February 2004 19:19

Ik sta bijna áltijd afwezig:z

Als ik online sta, betekent het zoiets als: Wow, wanhopig, zoek praat-vrienden:+

Wendovic 20 February 2004 19:22

Citaat:

als k bezig ben, bijv gister met nederlands. heb ik soms een vraag ofzo, dus chat k met die mensen.. en als k een slechte bui heb, wil k maar met een paar mensen praten die me kunnen opvrolijken :)
Dan negeer je de rest en doe je alsof je egt afwezig bent:p Maar ik vind dat je er nie over moet gaan zeuren als andere mensen tegen je gaan praten hun zien nie dat je in een slechte bui bent ofzo. En je zet zelf msn aan dus ja als hun gaan prate... Als je er egt last van heb moet je nie op msn gaan en anders moet je nie zeuren:+

Sander 20 February 2004 19:24

Man mensen praten al niet tegen me als ik aanwezig ben, laat staan als ik afwezig ben :+

chica 20 February 2004 19:26

Citaat:

Originally posted by Sander0201
Man mensen praten al niet tegen me als ik aanwezig ben, laat staan als ik afwezig ben :+
Hehe dat probleem heb ik ook vaak:p Heb maar een paar mensen die me aanspreken:d

psychobunny 20 February 2004 19:41

Ik sta altijd op away of busy, als ik al online sta loop ik meestal heel gelukkig enzo :p
En ook al beginnen die mensen tegen mij te praten als ik op away sta en er toch ben,dan praat ik toch meestal niet terug :Y)

Irene!!!! 20 February 2004 20:18

Citaat:

Dan negeer je de rest en doe je alsof je egt afwezig bent:p Maar ik vind dat je er nie over moet gaan zeuren als andere mensen tegen je gaan praten hun zien nie dat je in een slechte bui bent ofzo. En je zet zelf msn aan dus ja als hun gaan prate... Als je er egt last van heb moet je nie op msn gaan en anders moet je nie zeuren:+
Ja maar ze zijn toch nie zo dom dat ze niet kunnen zien dat ik afwezig ben.. dat betekent toch gewoon dat je nie gestoord wil worden :+

Wendovic 20 February 2004 21:57

Citaat:

Ja maar ze zijn toch nie zo dom dat ze niet kunnen zien dat ik afwezig ben.. dat betekent toch gewoon dat je nie gestoord wil worden :+
Tsja als mensen afwezig staan en k heb ze nodig praat ik ook tegen ze... Als ze nie gestoord wilde worden hadden ze maar nie hun msn aan moeten zetten. Maar als ze afwezig staan dan verwacht k nie meteen antwoord ofzo. Ik sta ook wel eens afwezig enzo terwijl ik er wel ben dan heb k ook nie zo veel zin in sommige mensen ;) En die negeer ik dan en andere negeer ik nie hehe. Maar ja als ik er last van heb dan ga k gewoon off. En ik ben ook wel eens egt afwezig :p

Als je egt nie gestoord wil worden ga je off.

Impressions 20 February 2004 22:01

Citaat:

Originally posted by psychobunny
Ik sta altijd op away of busy, als ik al online sta loop ik meestal heel gelukkig enzo :p
En ook al beginnen die mensen tegen mij te praten als ik op away sta en er toch ben,dan praat ik toch meestal niet terug :Y)

Bij mij wel *) :yes: :love:

Bird Of Prey 21 February 2004 13:40

Citaat:

Originally posted by Phitje

Couldn't agree more :respect:

Als een bepaald bericht echt belangrijk is, wordt het je wel gemaild. :yes:

Karma-Killer 21 February 2004 17:59

't is normaal om je msn gewoon uit te zetten als je weggaat, heb je er ook geen last van.
Maar toch doe ik het zelden of nooit, uit mezelf tegen afwezigen praten :)

psychobunny 21 February 2004 18:05

Citaat:

Originally posted by elvenkindje
Jij begint ook altijd te praten tegen mij,ook al sta ik op away

-x-natasja-x- 21 February 2004 18:21

Citaat:

Originally posted by Mozzel

Inderdaad een slim idee.

WishfulDreaming 22 February 2004 11:04

Citaat:

Originally posted by elvenkindje
Bij mij ook :D

Ik ben altijd aanspreekbaar als ik op online sta...

Wanneer er iets anders staat, moet je gewoon geen moeite doen :9

electricity 22 February 2004 11:43

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Bij mij ook :D

Ik ben altijd aanspreekbaar als ik op online sta...

Wanneer er iets anders staat, moet je gewoon geen moeite doen :9

ervaring leert anders Saar :p

Impressions 22 February 2004 20:05

Citaat:

Originally posted by psychobunny
Jij begint ook altijd te praten tegen mij,ook al sta ik op away
:Y) *)

bartje518 23 February 2004 20:26

Het ergste is nog:

Je doet alsof je afwezig bent, omdat je nog gewoon wat wilt internetten, of voor school ofzo bezig bent. Intussen post je ook wat op dit forum, of op Roda-forums, en dan gaan mensen zeggen: zie je wel dat je er wel bent! :x :no:

Dát is pas irritant :kwaaist:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:14.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.