![]() |
Electricity heeft rij-examen
Ja ja, het is bijna zover :)
Om 13.00 uur gaat ze het eindelijk halen, Veel succes meid :wave: :wave: |
ik ben echt heel nerveus
als iedereen nu tussen 13.00 en 14.00 aan mij denkt, dan zal het vast goed gaan!! t weer zit al mee, maar ik kan alle steun gebruiken! |
of ik haal dit jaar mijn rijbewijs nog (FOUT FOUT FOUT idee :+ )
of ik ga volgendjaar enkele weken op kamers voor stage.... (nog FOUTER FOUTER FOUT idee :] :9 ) |
Electricity gaat het zeker weten halen :* :* :* :* doe je best het meisie :thumbsup: :thumbsup:
|
Succes! :thumbsup:
|
suc 6 :thumbsup:
|
Veel succes :thumbsup:
|
allemaal bedankt!
denken jullie aan me tussen 13.00 en 14.00?? ik ga dr nu vandoor, over 20 minuten nog een rijlesje.. en dan la moment supreme! :wave: |
net zo rijden als op je rijles he;)
succes:* |
als het de eerste keer is zakt ze denk ik..
ze geeft zelf aan perfectionistisch te zijn naja als je dan ook nog eens nerveus bent > dan faal je denk ik :p |
Citaat:
|
ik lees het morguh wel op pagina 2 van de Telegraaf :]
|
Succes :thumbsup:
boem is auto en plons is sloot :p |
zo, k moet ook de weg op. gelukkig niet voor examen:+
|
Ik ga niet voor haar duimen :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat heb ik eraan als zij haar rijexamen haalt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heej schat:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tilburg
Een 19-jarige vrouw uit de omgeving van Tilburg heeft deze middag tijdens haar rij-examen een zeer ernstig ongeluk veroorzaakt op de Korvelseweg te Tilburg. Omstreeks half 2 reed ze met 80 kilometer per uur door rood licht. Een toevallig aanwezige politie-agent probeerde onmiddelijk de vrouw te stoppen, wat echter een onverwachte reactie bij de vrouw teweeg bracht. Nadat de examinator uit de auto gegooid was begon een ware achtervolging door Tilburg. Hierbij raakten drie carnavalvierende Tilburgers ernstig verwond, nadat ze in politie-kostuum de straat overstaken. De wilde achtervolging eindigde voor de vrouw in een sloot, nadat ze een blokkade van de politie probeerde te ontwijken. Of ze haar rijbewijs gehaald heeft is tot dusverre nog onbekend. |
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
I'm back8-)
verslagje: rijles voor mn examenging echt kut, motor afgeslaan, bijna gaan spookrijden, verkeerd invoegen, dus zat daar bekant te janken achter t stuur. was echt zooo nerveus. examen. eerst even kennis gemaakt met mn examinator, daarna gaan rijden. ging allemaal best goed. tot ik een keer linksafging terwijl hij rechts zei, en dat ik bijna met mijn rechterkant wat auto's raakte (omdat ik niet goed oplette). daarna op de snelweg wilde ik naar de 5 schakelen, kwam ie in zn vrij terrecht, en ging dus niet helemaal goed, toch nog in zn 5 gekregen uiteidelijk. en vlak voor we terug waren bij het kantoor, kwamik van de snelweg af, en er kwam een auto van rechts, en ik denk, oh ik kan daar makkelijk og voorlangs, dus ik linksafslaan, en beteje bijgassen. als we op het terrein staan zegt ie, waarom gaf je die auto nou geen voorrang? (ik denk oooooooooo KUT). ik zei, omdat ik dacht dat ik er nog makkelijk voorlangs kon. hij: en hoehard reed die auto? ik: uuh 80 ongeveer. hij: moet hij dan niet in de rem voor jou. ik: uuh ja.. (ik denk KUT) nou binnen dus eventjes met mijn instructrice besproken wat ik fout deed. (voornamelijk die 2 fouten van die autos bijna raken en van die uitrit) zegt ie: maar die krijg je van mij kado, je bent gewoon geslaagd.. Dus ik ben heel erg blij:d :d we wilde net meteen mn rijbewijs ophalen, alleen is het gemeente huis al dicht8| dus wordt het na de vakantie (of iig na dinsdag) maar ik vond het fijn dat jullie allemaal zo'n vetrouwen in mij hadden :p en ik denk dat het ook wel beetje geholpen heeft hoor, dat jullie aan me gedachthebben ;) :* |
Oke :) ik wist het wel !
Gefeliciteerd meid :* :* :* |
Ik zei het je Sandra...
Ik heb magische duimen :thumbsup: |
Feli :*
Kom je nu naar Oudenbosch met je autootje? :p |
Cool voor je dat je het in 1 keer gehaald hebt.
|
vetheid :)
gelectriciteerd |
Citaat:
thanx allemaal :):respect: |
jezus wat had die examinator een goeie dag dan:d normaal was je 2x gezakt voor die fouten.
gefeliciteerd:* |
Of heb je meer gedaan dan alleen maar auto rijden ;)
|
dat moet haast wel:yes: :Y)
|
ja ik had een kort rokje an getroken en heb m ff zitten zuigen
damn wat denken jullie wel nie. de rest ging gewoon perfect, en hij twijfelt natuurlijk niet aan mijn kunnen:+ ik ben gewoon goed8) |
E: "Sandra, wat koppel je goed... "
S: "Dank je, ik doe het graag" E: "Ga zo door.." S: "Hee, waarom komt er ineens allemaal wit spul uit... Zal het maar even oplikken." E: "Je bent geslaagd." Sandra = S Examinator = E Proficiat. :p |
lol :+:+
gefeliciteerd dan maar 8) :thumbsup: |
ik zei et al :p ik repareer al je auto's 8-)
gefeliciflapstaart |
oh headliner zeg :7
|
lol:+ :+
gefeliciteerd dan maar. 8) :thumbsup: |
ja headliner, vind het wel lief, maar ook wel een betje overdreven hoor ;) 8x :p
|
Citaat:
|
Citaat:
ik had zo'n kutexaminator die mij liet zakken omdat ik ene fietser van rechts gene voorrang gaf(hij stond bekant stil:{) ik volgens hem niet zou remmen omdat er een bus aankwam (stonden bij stoplicht ik moest links en bus rechtdoor, ik liet hem rustig vieren, was nog niet bij haaietanden, en die lul trapt op de rem:{) maar heb me rijbewijs alsnog wel gehaald :) Gefeliciteerd :* :* :* |
Citaat:
|
sorry mn internet doet een beetje gek vandaag :$
ik zal al die andere replies wel verwijderen ofzo 8) |
Citaat:
|
zo :z
als de boodschap nog niet helemaal duidelijk was: gefeliciteerd :Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.