![]() |
links en rechts!
oke!
wat staat er links van je en wat staat er rechts van je (op een afstand van maximaal 0,5 m) en dan niet schuinvoor je, maar echt direct links en rechts bij mij links: 3 installatiecd's(de hoesjes) rechts: muismat en muis, telefoon, pen, printer (op de grond) |
links: afstandsbediening, asbak, pakje sigaretten
rechts: muis, kop thee, thee-kan en een zak chips voor: monitor achter: leuning van mn bureaustoel 8) |
rechts:
een kachel.... links: een paar cdtjes en wat rommel... |
rechts: de muur
links: een flesje drinken, mn rooster van school, een woordenboek, een tasje en mn agenda. 8) |
links: 2 woordenboeken, een stel dvd's een afstandsbediening en een telefoon
rechts: een stel boeken en me muis :) |
Links: baco
Rechts: muis :+ |
Owjee, wat een vraag... Dit is echt veel om het moment :p
Links : Een CD-doos Een doos met printerpapier Kleine schroevendraaier (had bureaustoel stuk gemaakt :$ ) Een leeg pakje van chocoladesigaretten Lippenbalsem Mijn Webcam Rechts : Mijn GSM Mijn muis en muismat Mijn pc-bak Een doos met stiften en stylo's Een kladwerk van Syfilis voor Natuurkunde Een boekje van de Univ Brussel 8-) [edit] mijn eastpak-heupstasje ligt ook nog naast me rechts 8) |
Rechts: bureaulamp, webcam, 3 doosjes diskettes, scanner, 5 cd-roms, landkaart van frankrijk, twee brieven, 1 boxje van de pc, een schilderij, een box van de radio met darop een stapel cd's, een cartridgehoesje en de verwarming.
Links: leeg zakje chips, printer, cd zonder hoesje, aansteker, keycord, 1 boxje van de cd, foto's, woordenbeok frans-nederlands, heel veel papier en troep, 1 boekje van AMEV, 1 stencilboekje voor scheikunde, veel cd rom's en een brievenhouder. |
links agenda van m'n moeder...
rechts... muis |
:wave:
|
links; andere comp
rechts; scanner+ muur |
Links: Niets, naja, ik zie een riem op de vloer liggen
Rechts: M'n bed :z |
links fles cola, een a4tje en een of ander gothic boekje die ik vanochtend op de deur mat vond:|
rechts scanner,printer,kopieerapperaat (samengevat:Allineen) en de dat computer ding waar ik de cd's en zo in doe.. gvd naam vergeten :{ |
links: het bed van mijn broer (ben op zijn pc bezig), een muziekinstallatie en een lampje
rechts: een cd-rekje en zijn bureau met papieren op en 2 gsms |
:z
links: kattenhangmat of whatever rechts: kattenmand met erwt erin :p |
links: een muur met foto's en posters enzo aan
rechts: men bed men kastje van men tv een hele hoop rommel schuivoor: nog nen hele hoop rommel |
Links: Een kastje en de deur
Rechts: Al mijn schoolboeken en een hondenmand |
Citaat:
Citaat:
|
links: glas met cola, mijn telefoon, een hoop papiertjes
rechts: scanner printer, fles cola :) |
Voor me een pc, pen en boxen, rechts een deur van de pckast en m'n terrarium en links een deur van de pckast
|
plavuizen vloer
|
links: een diddl, bureaulamp, cd, kauwgom, telefoon, fototoestel, borstel, oorbellen, ketting, horloge, sleutels, portemonee en me tandenborstel. Tsja kwam vannacht erg laat (vannochtend erg vroeg) thuis en pleurde alles daar neer:p
rechts: Stapeltje cd's, schaar, pen, muis en muismat. Uhuhuh links natuurlijk ook nog me badeendje hoe kan ik em vergeten hijs zo vet. |
links: zakje lychees (of litchi's ik weet niet) , flyer van een feestje , leeg flesje water , box
rechts : box , modem , asbak , flesje water , muismat+muis,pakje sigaretten +aansteker |
rechts muis en muismat en pen en nog een muis.
links toetsenbord, pen, nagellak, armband en mn spycam |
ow god..
links: 3 lege flesjes bier föhn konmar-kaart centrum-pilletjes deo wax profielwerkstuk oogschaduw marker foto's 2 pakjes sigaretten een half gedraaide joint zakje wiet lange vloei pakje drum tipjes 2 rekenmachines kleurpotloden eyeliner zweetbandje pinpas 4 mappen konmar-naambordje schriften schoolboeken rechts: muis borstel aansteker 2 hele grote kussens haarelastiekjes mega drive een bult kleren ik ga strax eerst maar ff opruimen |
Oke
Links: Parkiet Tafel Kast met spullen Stoel Vloer Rechts: Hoes Vloer Computerkast Kachel Planten Raam Vliegenmepper Buiten Gordijn |
teveel troep om op te gaan noemen en ik ga er dus ook niet de moeite voor nemen zoals sommigen hier:p
|
links: een of ander vaag meisje die ook achter de computer zit
rechts: alleen maar me muis |
rechts: een floppy en een prikbord met vanalles erop.
links: veel cd's, afstandsbediening, kauwgom, controller voor gamecube,lange vloei, lesboeken, pasje voor de videotheek. |
rechts:
afstandsbediening tostiijzer koffiezetter ranja fles rabobank internetbankieren apparaat links: leeg wijnglas leeg melkpak aftershave deo scheerapparaat abn amro internetbankieren apparaat |
Links: Cd doosjes, geluidsbox, computerkast(op de grond), en een prullenbak(op de grond)
Rechts: bierglas met pennen, geluidsbox |
Links:
rabobank random reader blaadje van de rabobank blaadje van theorieles een of ander zwart rond ding wat ik laatst heb gevonden.. zal wel uit mn stoel komen :+ veiligheidsspeld die ik nog weg moet gooien omdat ie kapot is reader vmza/vmbg Rechts: leeg glas op onderzetter brief van project van school foto's kaartjes die bij die brief horen gsm een euro (ooow d ewas nog doen!) rolletje plakband pen |
Links:
4 glazen :rolleyes: Asbak Agenda Woordenboek N-E Bisc & koekje Kop koffie Armbandje Papiertjes Randomreader van Rabo Pen Telefoon Cd-roms Rechts: Knuffel Spaarpot Portemonnee Webcam Cd's Boek (kaas & evolutietheorie) Vistitekaartjes Lamp Micr Koptelefoon Schoolboeken Oplader voor tel |
Rechtsü muis. kast van de com. mmm de oordopjes van de com,
en links, een stappel papier met schetsen, en wat dvd hoesjes, en een leeg kopje |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.