![]() |
Wat heb jij nú aan ?
Ik :
- een blauw adidasvestje - een shirtje van mark foggo's skasters - zwarte ribbroek - teensokken - zwarte boxer - zwarte bh - zwarte kralenketting - ska-zweetbandje - skateschoenen |
- Legergroene boxer
- Trainings broek (blauw) - Tennissokken - Wit t-shirt |
- zwarte string en bh
- adidas trainingsbroek (net wezen trainen) - strak wit truitje - zwart vestje erover - witte sokken :) |
donkerblauwe boxer...
donkerblauwe sok.. zwarte sok.. grote groen geruite huisbroek.. roze longsleeve shirt.. beige thsirt.. |
groene sok, blauwe sok, trui van voetbal, trainingsbroek en een zwartige box
|
appelblauwzeegroen boxershortie
witte bh kousen van snoopy blauwe broek grijs hemdje |
blauwe champion trainingsbroek 8)
een roze shirt (lange mouwen) zwarte puma sokken |
Me snoopy pyjama.:+
|
een grote rode trui
en een boxer en een hempie:D |
Iedereen heeft vandaag een traningsbroek aan? Sexy hoor:p :+
|
-Sokken (gekleurd)
-Panty -Schoenen (zwart) -Ondergoed, logisch ;) (zwart) -Spijkerrokje, beetjuh koud :d -Zwarte trui achtig iets waarbij me schouder bloot liggen zeg maar Mja... Zomer in me kop ofzo :p:{ |
Ik heb rooie string, rooie bh, zwarte panty, blauwe kniesokken maar ik heb ze naar beneden gerolt, dus meer als beenwarmers, spijkerrokje en blauw shirtje. en hakschoenen.
|
Citaat:
|
zwarte sokken
zwarte boxer zwarte broek wit tshirt grijze trui en vanavond mn luipaadpak er overheen:p |
Citaat:
|
pantalon en een bloes :Y)
en ik ben de deur nog niet eens uitgeweest :o |
Citaat:
|
van onder naar boven:
-tijger pantoffels -fel blauwe sokken -blauw met wit gestrepte ondergoed met een figuurtje op de voorkant (nog nooit echt bekeken om te kijken wat t precies is :+) -spijker broek met 2 ritsen aan de voorkant van mn benen -roze bh -licht blauwe trui met een hele grote kraag.. zo een waar je je schouders kunt zien |
ik heb niets aan :z
|
Citaat:
:loser: |
witte shirt
witte boxer zwarte trainingsbroek |
Gaastra Schoenen
Wit G-Star Basic Shirt Rood Wit geruit Hilfiger overhemd Strakke blauwe Hilfiger trui G-Star spijkerbroek Rode ribpet (Ralph Lauren) |
'K ben net gedoucht, dus nu draag ik een boxer (zwart) een top (zwart) en een kamerjas (donkerblauw) sloffen (zwart).
|
-zwarte sokken
-legergroene stoffe broek -kaki:p blousje -laarzen *is netjes vandaag:?* |
van boven naar beneden:
donkergroen vest zwart t-shirt eronder zwarte bh zwarte riem donkerblauwe spijkerbroek zwarte string zwarte sokken sieraden: 3 ringen armbandje |
Bordeau bh
Witte polo van H&M Zwarte polo van RL Blauwe trui van hifliger Donkerblauwe Levi Gestreepte teenkousen Zwarte string Beige timberlands |
waarom doe je 2 polo's en een trui aan?
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dan nog vind ik het een beetje raar om zoveel kleding aan te doen. kan toch nooit lekker zitten :no: |
Citaat:
|
maar polo's hebben altijd kraagjes
2 kraagjes over elkaar zit kut lijkt me |
Citaat:
|
als ze onder je sjaal zitten schuren de kraagjes tegen je nek aan
krijg je allemaal rooie striemen, wil je dat? |
Citaat:
Btw,schuurplekken zijn sexy |
Citaat:
Heb geen schuurplekken, wel blauwe plekken. Ook sexy? |
Citaat:
|
oke dan, dan ga ik nu de straat op en laat al m'n blauwe plekken zien
dag he |
grijs boxer
zwarte bh blauwe kousen van goofy :+ zwarte broek wit hemdje zwart truitje beige sjaal :Y) |
zwarte boxer
blauwe trainingsbroek wit shirt zwart vest erover heen witte sokke |
zwarte boxer
witte sokken wit shirt zwarte trainingsbroek grijze trui |
ik heb nu een rare piamabroek met beertjes aan :d
En een donkerblauwe jongenspolo en een onderbroekje met pijpjes en sokken enz. |
- Zwarte string
- Zwarte BH - Zwarte broek :p - Wit truitje met 3 ritsen, 1 bij me buik, 1 ietsje onder me boobs en 1 ietsje daar boven - zwarte sjaal - zwarte panty - stomme puntschoenen - een zilver armbandje - zilver kettingtje met zo'n hartje Ben in een zwarte bui :p |
euh...:
Blauwe spijkerbroek zwart shirtje met : LALALA I can't hear you LALALA en euhm... een grijs met rode mouwen-ritssweater :P |
adidas trainingsbroek, sloffen en Jamiroquai trui :7
|
Roze sokken , mijn etnies gympen , zwarte wijde broek , ondergoed , zwart t shirt met FCUK erop. Horloge
Ps : sommige mensen hebben echt veel aan :p) |
dikke trui, pyama broek, sloffen :love:
|
Zwarte coltui, zwart t-shitje er onder, spijkerbroek,boxer, en een paar zwarte sokjes, en me klokkie rond me pols,
|
zwarte boxer
zwart sokken gele duff's schoenen zwarte/oranje achtige broek(:?) Zwart t-shirt :) sieraden: horloge ring zwarte armbandjes(van die dunne) 2 ketingkjes :) 8) |
blauwe pyjamabroek
zwart hempje sokken string |
schoenen, bruine sokken, super-relaxte-pas-nieuwe spijkerbroek, string, bh, vet groen vest, groene top.
en da wast:p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.