![]() |
Ik had zo een raar telefoongesprek
Vanacht om half 3 8|
Lag ik lekker te slapen,krijg ik telefoon... Ik: Hallo Persoon X: 't Is ik, sliep je al? Ik: Nee, 't is nog maar half 3, ik sliep helemaal niet *sarcastisch* Persoon X: Ah,k, k raak niet in slaap... Ik: Pech,ik wel. Persoon X: Aha... Ik: Slaapwel huh Persoon X: Slaapwel, k zie je graag Ik: Vergeet niet, morgen om 3u aan het station hé... Persoon X: Eh, neenee. Persoon X: daag Ik: *telefoon toegesmeten* Ik was dus in de volle overtuiging dat dit mn vriendje was, die een beetje teveel gedronken had ofzo... Bleek het dus mijn vriendje niet te zijn... :? Iemand heeft me met een privénummer wakker gebeld om half 3, me gezegd dat ie me graag zag, met me afgesproken aan't station, en ik weet niet eens wie het was 8| *stomme jongens* :kwaaist: |
khad gister een fransman op me voicemail staan :+
|
Ben je geweest:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat was ik he? :respect:
|
Sorry... ;) :D
|
Och k had vann8 ook heel vaag gesprek..
Ik: Ja? Hij: Eeyyzzzz wijffie! Ik: huh? Hij: Waar blijf je nou man we wachten al de hele tijd op je Ik: Sorry hoor maar het is 2 uur 's nachts en ik weet niet wie je bent en ik kom niet Hij: Hahaha jij bent best grappig chick Ik: Fijn voor je Hij: Vergeet je geld niet mee te nemen wijffie of anders Ik: Oehh nu word ik bang zeg Hij: Zou ik ook maar doen, ik sta voor je huis Ik: Oh cool wacht even dan ga ik voor het raam staan. Zie niks hoor! *opgehangen* :{ |
Citaat:
|
Ik had laatst ook een raar gesprek....
Weet nog steeds niet wie het was, het ging over wasmachines :{ |
grappig..
waar blijven de hijgers? :p |
Citaat:
Nah nog nooit een hijger aan de tel gehad eigenlijk.. |
Citaat:
Ik heb het wel is gehad :x Een turks meisje deed dat :{ Ze was boos op mij, omdat ik de jongen die zij leuk vond ook leuk vond. Uieindelijk kwam ik erachter dat zij het was en toen kreeg ik ruzie met haar en zo'n heel groot turks groepje, maar ik had gelukkig meer mensen achter me :Y) |
Citaat:
geef de jouwe eens. kijken of ik het een beetje kan :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ben ik dan zo raar (inkoppertje) dat ik deze niet snap? :? |
Citaat:
Dan bel ik hem niet eens als ie dat doet :d |
ik heb'm...
en dat doe ik niet.. ben wel ziek, maar niet zo ziek.. :{ |
Citaat:
Was m'n vriendin haar hond :p :p |
Citaat:
|
Hahaha weet je wat grappig is , proberen pizza van pizza hut te bestellen via de foon hier in Tokyo hahaha , :loser:
|
Ik werd laatst ook snachts gebeld. De eerste keer drukte k me tel uit. Maar ja ze geven nie meteen op eh dus bellen nog een keer:p Ik: huh ja? Tes: Heeej wen k kan nie slapen eh en toen ging k zo bellen maar niemand neemt op alleen jij nu hahaha. (Egt zo vrolijk enzo.) Ik: ooh ok. Zegt ze maar wen ik zat te denken eh zo een ding waar je in gaat zitten en dat je dan omhoog vliegt hoe heet dat? Ik zo een watte... :? Gaat ze ut vrolijk nog een keer vertellen. Dus k Tes k weet ut nie. Oooh nou ok dan maar eh wen bedankt doei.:) hangt ze weer op vrij vaag.
|
Ze Moesten me opsluiten he :$ 8)
|
waarom dan??:rolleyes:
|
Citaat:
|
Best raar dat je je eigen vriendjes stem niet eens herkend ..
|
effe offtopic:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Belt Funfair me laatst op:
Funfair: Heej, belde jij me net? Ik: Nee hoezo? Funfair: Ow, iemand belde me net, en ik hoorde alleen wat vaag gebrabbel, en ik dacht dus:"Dat moet Ko wel zijn". Zucht :+ Zo raar brabbel ik toch niet? :+ |
Citaat:
belt Fizz me laatstop: He ko, met jochem.. ... - hallo? ja hallo? - waarom bel je me?? uhm, jij belt mij op?? :z |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.