![]() |
Geen sperma en rare balletjes
Ik heb 2 vragen aan jullie. Ik ben bijna 14 jaar en ik masturbeer me regelmatig. Nou heb ik alleen 2 problemen. Als ik klaar ben gekomen komt er geen sperma. Is dat slecht, of is het nog te vroeg? Verder zie je altijd aan de achterkant van mijn penis van die rare balletjes in mijn penis. Ze zijn heel klein. Wat zijn dat voor dingen?
Alvast bedankt. :yes: |
Re: Geen sperma en rare balletjes
Citaat:
|
Re: Re: Geen sperma en rare balletjes
Citaat:
Jah ik kan zo moeilijk antwoord geven, wat voor soort balletjes? Wat voor kleur en dergelijke, beschrijf het eens wat duidelijker? |
Re: Re: Re: Geen sperma en rare balletjes
Citaat:
|
ik denk dat die "balletjes" talgkliertjes zijn.
wat bedoel je met "achter je penis"? net acahter je eikel of onderaan de schacht? |
misschien zijn het gewoon zn ballen :+
|
Citaat:
|
Lol @ amber...
jongen, die balletjes... zijn talgkleirtjes.. :O En dat je niet klaarkomt met sperma is alleen goed, want dan kan je ook geen zwangerschappen veroorzaken :p, (ontopic: don't worry) |
Citaat:
|
Citaat:
|
klaarkomen moet niet altijd perse samengaan met ejaculatie
blablabla misschien ook te vroeg blablabla begin puberteit en jah talgkliertjes "Een minderheid van de mannen heeft op de eikelrand kleine witte bultjes (de zogenaamde “corona divina”). Bij de een zijn deze wat meer uitgesproken dan bij de ander. Deze kleine verdikkingen liggen vaak als een soort parelkettinkje rond de onderrand van de eikel. Het is volkomen onschuldig. Omdat ze geen klachten geven, worden ze niet behandeld. Maar het kan bij bultjes op de eikel ook gaan om talgklieren. Deze zijn bij de één meer zichtbaar dan bij de ander. Maar ook dit is niets om je druk over te maken." bron: www.sexwoordenboek.nl |
Bedankt mensen! Ze zijn inderdaad wit en ze zitten zeg maar achter mijn penis. En dat sperma moet dus nog komen....:respect:
|
ik snap het 'achter de penis' nog steeds niet zo goed maar ok :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat sperma komt vanzelf wel..
Balletjes.. Geen verstand van :p |
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Hij bedoelt aan de onderkant...
Maargoed. Maak je geen zorgen. Die dingen zijn normaal (zei mn ex-vriendin ook ooit). Je bent pas 14 jaar, dus is het niet zo vreemd. Komt allemaal goed... ;) |
ik denk dat meneer zn antwoord onderhand wel heeft.. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.