![]() |
Het (foute) openingszinnentopic
kunnen we misschien nog iets van elkaar leren :p
ik begin wel: Als hij/zij vraagt als je iets moet drinken antwoorden met: "Nee, ik wil jou" ® by Saartje :?:+ |
"ken jij mij niet ergens van?"
"wil een vuurtje van me?" |
:o
|
nu al een zeer populair topic :]
|
ey schatje ben jij ook homo?
|
kwam het hard aan toen je uit de hemel kwam vallen...?
ofzow?! :? |
YO!
|
Heeej Meisje, zeg hoe kom jij aan je ogen?
--->:loser: |
ik ben mijn telefoon nummer vergeten, mag ik die van jou lenen?
|
nog een:
Wil je wat drinken en daarna neuken? of heb je geen dorst... |
*als er maar 1 stoel staat*
Je mag op mij komen zitten, als ik daarna op jou mag :x |
Hoe wil je morgen je eitje? Gebakken, gekookt of bevrucht :loser: :respect:
|
lol!
ik heb hele goeie antwoorden op versiervragen! mag da ook? zo niet, dan toch:p Hij: "Heb ik jou niet ergens eerder gezien?" Zij: "Ja, en daarom kom ik daar niet meer." (topper!) Hij: "Is deze stoel nog vrij?" Zij "Ja, en als jij daar gaat zitten, is mijn stoel ook vrij." Hij: "Naar mijn huis of jouw huis?" Zij: "Beide. Jij naar de jouwe, ik naar de mijne." Hij: "Ik zou je graag nog eens willen bellen, wat is je nummer?" Zij: "Staat in het telefoonboek." Hij: "Zo, wat doe jij voor werk?" Zij: "Ik doe vrouwen na." Hij: "Weet je in welke teken ik geboren ben?" Zij: "Niet parkeren?" Hij: "Wat is jouw teken?" Zij: "Verboden Toegang." Hij: "En hoe wil jij je eieren in de morgen?" Zij: "Niet bevrucht." (topper!) Hij: "Ik weet wat vrouwen willen." Zij: "Waarom laat je me dan niet met rust?" (topper!) Hij: "Als ik jou naakt zou mogen zien, zou ik blij dood gaan." Zij: "Ja, maar als ik jou naakt zou zien, zou ik me dood lachen." Hij: "Je hebt een lichaam als een tempel." Zij: "Maar er zijn geen diensten vandaag." Hij: "Ik zou tot het einde van de wereld voor je lopen." Zij: "En zou je daar dan ook blijven?" (topper!) Hij: "Ik wil mijzelf aan jou aanbieden." Zij: "Sorry, ik neem geen goedkope kadootjes aan." Hij: "Wat heeft je haar toch een mooie kleur." Zij: "Dank je, tweede gang bij het Kruidvat." Hij: "Je bent een droomvrouw." Zij: "Ga dan maar weer slapen." Hij: "Ik zou alles met je willen delen." Zij: "Mooi, dan beginnen we met je bankrekening." Hij: "Zou ik van jou de laatste dans mogen hebben." Zij: "Die heb je net gehad." Hij: "Hoe voelt het nu om de mooiste vrouw van de wereld te zijn?" Zij: "Hoe voelt het om de grootste slijmbal van de wereld te zijn?" Hij: "Mooie jurk, maar die zou er beter uitzien op de vloer naast mijn bed." Zij: "Ja, maar dan moet je er zelf een kopen, en zelf daar neergooien." (topper!) Hij: "Waar ben jij mijn hele leven geweest?" Zij: "Aan je kop te zien, was ik de eerste helft ervan nog niet eens geboren." Hij: "Wat moet ik je geven om je te kunnen kussen?" Zij: "Chloroform." (topper!) Hij: "Wil je dansen?" Zij: "Het leven is te kort om met lelijke mannen te dansen." Hij: "Ik heb het wel gezien, hoe je de hele avond naar mij kijkt en naar me smacht." Zij: "Ik zou niet eens met je vrijen als je de laatste man op aarde was, en ik geen batterijen meer had." Hij: "Ik weet dat je dan alleen aan sex denkt, als je mij ziet." Zij: "Natuurlijk, want je ziet eruit als een LUL (topper!) :d |
whahaha goeie!
|
jij hebt een opening en ik heb zin :|
|
Heb jij muizen in je buik? Nee? Dan heb je een goeie poes:{
|
Citaat:
|
Citaat:
zo te zien is elke openingszin niet goed.. :{ zo maakt een jongen geen schijn van kans.. :p (of je moet gewoon goed zijn en doordrammen :p) |
Citaat:
|
Citaat:
'zeg.. weet jij een goeie openingszin die ik kan gebruiken voor een goed begin?' :p |
Citaat:
Als ze gewoon een drankje aanbieden en een leuk gesprek beginnen... Of zeg gewoon: haaai:9 :p |
Er zit een penstreep op je gezicht
|
Citaat:
of moet ik dit met een overdreven zware mannenstem uitspreken :? |
Citaat:
Waarom moet je per se een openingszin hebben:? Zeg gewoon hey/hoi/hai/hallo/goedendag van mij part:p en begin een gesprek! Het hoeft toch niet altijd: hey schoonheid, ken ik jou niet ergens van:| |
je geeft gewoon meteen je naam, telefoonnummer, adres en favo standje door..
:p zo kan je het ook doen... ik vind die openingszinnen ook altijd maar beetje overdreven.. krijgt er toch eigenlijk verder niets mee.. gewoon doen brengt je verder (of niet :p) |
Citaat:
Idd, gewoon doen:yes: Praatje beginnen, en wie weet:p |
oh zo oud:
Biertje ? :p Openingszinnen, nooit aan beginnen :no: Beetje hopeloze actie vind ik, dur moet wel wat te raden zijn aan een jongen vind ik :p hehe wat me vriend en ik weleens doen :d: Ik: Jongetje Hij: Meisje Ik: Hoe heet jij? Hij: Bart en jij? Ik: Jamila Hij: Hoe oud ben jij? Ik: 17 en jij? Hij:18. Ik: Wil jij met mij? Hij: Ok. Jij met mij ? Ik: Nou vooruit. Hij: Nou moeten we een kusje geven he? Ik: Denk ut ? Zoooo flauw :p |
Citaat:
Zij: "Die staat ervoor" :z |
Citaat:
|
Citaat:
"Heeje ken ik jou niet ergens van?" |
Citaat:
|
Ja sorry dat ik nu pas wat zeg maar de vorige keer was je met vriendinnen en toen durfde ik niet zo goed. Ben nogalverlegen zie je.... Maare.. Blablabla
:? |
> Wil je dansen ?
>> Jawel... > Mooi, dan kan ik hier zitten. |
Citaat:
|
mooie benen.. hoe laat gaan ze open??
Volgens mijn horloge draag jij geen slipje..'Wel' ooo wacht hij loopt een half uur voor!! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik: Hey Hij: Hai Ik: Ik vind je wel leuk Hij: Ik jou ook wel Ik: Keertje wat drinken? Hij: Best Is dan echt heel grappig :yes: :yes: |
* in carnavals sfere loop je na een niet zo'n slank meisje en vraagt: Goh, jij bent verkleed as zwangere vrouw?? klap.. au!! doet nog zeer :) *
|
Hey, ben jij nou zo knap ?
Of is de rest hier nou zo oer lelijk. |
"Hoeveel stippen staan daarop?"
Bij het zien van mijn stippen-truitje :p |
Citaat:
|
Ow wacht, ik heb er met carnaval ook nog eentje gehoord.
Hoi, ik ben bas. Zullen we zoenen ? |
Geloof je in liefde op het eerste gezicht?
Nee?Moet ik nog een keer langslopen? Wil je eerst romantisch diner bij kaarslicht, of wil je gelijk neuken? |
Als ik zeg dat je een prachtig lichaam hebt, wil je het dan tegen me aandrukken?
|
heej, ik verdien meer dan jij kunt uitgeven..
vallen ze altijd voor :d |
Citaat:
|
Ben je in voor een spelletje amandel-tennis?
|
zullen we ff het record paal zitten verbeteren..
|
leuke schoenen. neuke?
|
Wil je dansen? Ja? Mooi... dan kan ik hier zitten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.