![]() |
50 cent dood?
:?
|
ik hoop het.
|
alweer?
|
Citaat:
|
echt?
|
Citaat:
was op tmf zei n vriendin van me:? |
die kerel is al zo vaak dood gegaan dat ik het eerst maar eens op het nieuws moet zien:p
|
boeie
|
nee hij zit nu naast me:Y)
|
Citaat:
|
denk het wel.
aangezien wel al een tijdje de EUROCenten hebben. 50 cent is dood en 50 Eurocent is daarvoor in de plaats gekomen (en ja 50 cent is 2 kwartjes 8|) 8) |
Citaat:
|
achja
|
achjaaaa... de dubbeltjes en de kwartjes zijn ook dood
|
Hmmz op tmf hadden ze het der wel de hele tijd over ja. In dat sms chat gebeuren. Heb het een tijdje lopen lezen maar ze wisten het ook niet.... Toen ben ik wat anders gaan kijken :p
|
Citaat:
Citaat:
|
nou de rest van die gangsterrappers nog. 8|
|
Citaat:
|
Citaat:
nelly en chingy zijn toch nog wel de meest hinderlijken. |
Wie is Chingy? :o
|
Citaat:
Enne ik vraag me eigenlijk ook wel af wie Chingy is... |
Citaat:
|
een iel ventje met een piepstemmetje dat graag met geld strooit en hotelkamers verbouwt.
|
chingy is toch die van ''holiday innnnnnnnn''? die mag je wel een kogel geven inderdaad 8|
|
|
Wat een lelijkerd :p
|
Citaat:
Oerlelijk en dan allemaal vrouwen om hun heen :? |
ze zullen wel een goed karakter hebben.. :+
|
whahaha ja vast :)
|
jezus wat een rot navel
|
Ik kan er niet om janken..
Eigenlijk alleen maar denken: hehe nou brengt ie tenminste geen singels meer uit die wel eens per ongeluk op de radio zouden kunnen komen! |
Netzoals Tupac zeker O-)
|
ik had het ook gehoord vandaag van iemand en ik las het ook op tmf site, maar ik kon het nergens anders vinden over 50 cent, ik denk dat het niet waar is
|
Citaat:
|
Uhh dit krijg ik over msn...
Vanmorgen is 50 Cent de bekende rapper doodgeschoten de dader is aangehouden het zou gaan om een afrekening in ve band met drugs R I P nigga Als je respect hebt voo 50 stuur dit bericht dan door aan mensen in je lijst :? |
Citaat:
... meestal als ik zo'n ding krijg, begin ik die persoon vierkant uit te schelden :Y) Sjit joh, geloof daar toch niet in... :D |
Volgens mij is het bullshit
|
Citaat:
|
zal mourad wel 8er zitten
|
Ik kijk morgenochtend wel op teletekst ofzo...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Elvis is terug! Stuur dit bericht door naar minstens 20 personen en je krijgt een ticket voor zijn nieuwste live-concert ! Ga jij dat dan ook doen? Er zijn ook genoeg mesnen die speculeren dat ie nog leeft 8) :loser: |
Haha ik zeg ook niet dat ie dood is.... Maar het gerucht gaat gewoon. Dat is alles wat ik zei.. Geloof ik :)
|
Citaat:
ik gaf gewoon dat voorbeeldje :* :Y) |
Citaat:
sorry verveel me :p |
nee hij is niet dood..
|
50 cent kan niet dood , hij is wel es vaker neergeschoten 8{
|
bijna al die rapnegers worden doodgeschoten.. of doen alsof.. maar jarule iswel schattig ;) :+
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.