![]() |
geheugenprobleem?
ik heb al geruime tijd problemen met msn
op een moment geeft ie geen emoticons meer weer en wordt alles eromheen lichtblauw. ook kan ik amper zien wat ik aant het typen ben. dit is als ik wat langer achter mn pc zit ik heb vandaag ontdekt dat het sluiten van vensters dit verhelpt. ik kan nu maximaal 6 vensters openhebben voordat dit gebeurt de programma's die nu draaien: 2x msn messenger (poligami) winamp norton cameraconfiguratie (webcam) en dan ng wat kleine dingen op de achtergrond kan dit een gebeugen probleem zijn? ik heb een pentium 3 533 (denk ik) met 128 mb ram win 98 se wie helpt :p |
lol ik dacht dat je teveel gezopen had en je niks kon herinneren ofzo:x :+
heb je msn geprobeerd opnieuw te installeren? |
heeft niks met msn te maken maar met t feit dat haar geheugen 'op' is :p enige wat helpt is opnieuw opstarten of extra geheugen in zetten of minder programma's automatisch laten opstarten die je toch niet (meteen) gebruikt
|
heb msn opnieuw geinstalleerd
computer al een keer geformatteerd en nu heb ik t weer ik wilde net een printscreen maken van msn die raar deed kreeg ik "er is onvoldoende geheugen om een afbeelding te maken, sluit enkele vensters en probeer op nieuw" en mijn winamp doet het ook steeds maar een paar liedjes en dan hangt ie 8| en zo erg deed ie t eerst nooit |
Citaat:
maar ik wordt er gek van 8| |
Citaat:
|
die poligamy msn messenger is volgens mij een stuk wokkie wokkie code gemaakt door een zolder kamer programeur die lak had aan alle regels en microsoft stellingen onder het mom van het werkt tog.
Zal wel een memmory leak in zitten, betekend per keer dat een retoeni gebruikt wordt loopt geheugen weer een stukje meer vol geheugen lekt weg. na 2 uur is er zoveel weggelekt dat je systeem er echt last van krijgt. probeer eens zonder dat poli dingens te draaien kijken of het probleem er dan nog is. |
Citaat:
|
ligt er nog maar net aan welke OS je gebruikt en hoeveel intern geheugen je hebt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maare whats de prijs ongeveer en is het moeilijk te installeren in je pc??? Want het is wel vervelend als Je geheugen zo vol is,veel Programma's gaan raar doen.... |
Citaat:
maar ik denk trouwens ook daat het gewoon een geheugen probleem is hoor:yes: |
Citaat:
|
volgens mij maakt dat geen donder uit :p bij DDR geheugen kan idie er op beide manieren op zitten en doet die t. en bij andere geheugen waarvan ik de naam ben vergeten 8) past ie er maar op 1 manier op :?
|
Citaat:
het past er toch echt maar op 1 manier in hoor :+ http://www.watch.impress.co.jp/akiba...mage/nddr5.jpg links meer pinnen dan rechts.. :Y) |
oke foutje dan :+ maar ik heb een excuus, ik heb al lang niet meer in m'n computer geknutseld :+
|
Citaat:
Duid sterk op een geheugen lek. er van uitgaande dat in het OS windows zelf deze lekken niet zitten (anders klaagde er wel veel meer mensen) moet het lek in een stuk ander software zitten wat niet veel mensen gebruiken. Ik vederdenk momenteel de poligamy software waar naar mijn idee 101 varianten en versies van in omloop zijn. probeer daar eens een andere smaak van. MSCE heeft niets te maken met pro microsoft, alle productie servers op mijn werk draaien keurig freebsd :) |
Citaat:
verder over MCSE, daarmee heb ik al teveel foute discussies gehad, vandaar mn misschien wat ongenuanceerde uitspraak ;) |
nu zijn er nog maar 7% van mijn bronnen beschikbaar
(256mb ram) terwijl ik alleen winamp en msn en internetexplorer aan heb gehad ik snap er niks van. heb ookal spybot en adaware gerunt maar die vinden niets ik kan nu maar gemiddeld 2,5 uur op mn pc zitten voor ie raar gaat doen normaal nooit zo'n last van gehad help? |
het probleem is win 98 SE
het probleem is zelfs al toegegeven door microsoft.. je kunt in dat geval beter win 98 normaal installeren..als je toch win98 wilt hanteren..en dan allerlei updates eroverheen knallen.. |
ik neem aan dat ze al een poosje op se draait , en voorheen nooit last van gehad toch ?
ik zal een format c overwegen , lekker opnieuw installeren met alleen de software die je ook gebruikt en je hebt weer een jaar lang nergenst last van. |
Citaat:
install iig de windows updates er ook bij, scheelt alweer een heleboel ellende ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.