![]() |
[cranky]
oehh ik ben echt sjaggi vandaag 8|
zouden we naar de ikea gaan, en nog naar me oma, en ik moest weer persé mee...st aik om half 8 op, (heb nog wel vakantie ook! ) aangekleedn en ales, kom ik beneden: wat doe je zo vroeg op? jah we gaan toch naar de ikea en naar oma? oowh dat gaat waarschijnlijk niet door, want er ligt sneeuw.. GRRRRRRRRRRRRRR ik had gewoon nog ik me bed kunnen meuren..!!!!!! en waarschinlijk kan ik ook niet naar party an een vriendin omdat de bussen mss niet rijden GVD (wat zit jullie vandaga almaal tegen? ) |
:aai:
Ik zou om halff 9 de bus naar mijn vriendje nemen en die heb ik alweer gemist, dus dat beloofd weer veel goeds :) Maar nu ga ik snel de volgende halen daag :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
ik hoor op de radio vanalles over sneeuwstormen, doe ik mn rolluik open....ja niks dus:z |
Citaat:
|
Ik ging ook ,lekker kunnen uitslapen aangezien het vakantie is , maar word ik om 8.30 uit mijn bedje gebeld door een vent van de elektriciteitsmaatschappij die hier aan iets moest prutsen.
Na een kwartiertje was hij al gedaan met zijn werk .....Moet je om een kwartiertje te werken zoooo vroeg naar de mensen hun huis komen?!8| :O |
Citaat:
|
Ik loop al 2 dagen zwaar hum, en ben van plan dat vandaag verder te zetten. 8|
Ik moet naar de kapper strax, en ik haat kappers 8| |
Citaat:
Nou, ik heb echt geen hekel aan kappers :) Mijn vriendin is er een ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Hmmm, stelletje eikels ;) |
Citaat:
Dag erna zat mijn haar weer vol krullen en bleek het zeker 10cm korter:( |
Nou, gelukkig is mijn haar niet zo lang :)
Maar ja, mijn vriendin vind het erg kort toch niet mooi, en zij knipt het altijd :) |
Citaat:
K ga dan nog zo bij een ouwe-wijven-kapper, omdat dat de enige is waarbij mn haar niet droger aanvoelt als ik buitenkom, dan als ik binnenkom... |
Ha ha, jullie klinken nu net als mijn zus :)
Die heeft ook haar dat bijna op haar kont hangt:{ |
Citaat:
|
Citaat:
Nix persoonlijks hoor, ik vind lang haar leuk bij meisjes :9~ |
Citaat:
|
mij zit het ook tegen dat het sneeuwt8|
wilde vandaag lekker wat gaan rijden, beetje oefenen. sta ik om 10.15 op, kom ik beneden.. LIGT ER GVD SNEEUW dus ja dat gaat nie door. maar ik mag wel zo naar tilburg rijden met de auto om me zusje af te zetten (wooow een n00b op de weg) en dat vind ik nu wel eng, met zoveel sneeuw. en ik kan nie eens ff 10 minuten oefenen met optrekken, en als ik dat dalijk op de weg moet dan irriteert iedereen zich eraan = argressie in het verkeer= ongelukken :( |
Arme Silverchair, en ze heeft het al zo moeilijk.... :'(
|
Citaat:
Lekker wat gas geven en dan de handrem erop trekken ;) |
Wat zit er NIET tegen vandaag, wat zit er niet tegen deze week kun je beter vragen.
Mijn vakantie, goddelijk:{ |
Citaat:
had ik dat ook maar :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
is ze pot :d |
Citaat:
|
Citaat:
En nog veel meer 8{ |
Citaat:
|
Citaat:
Nou, veel sterkte ermee dan he ;) |
Citaat:
|
ik ging net krantjes lopen, het was eindelijk droog, ik een halve minuut weg, krijg ik een vet harde hagelbui recht in mn face 8-)
verder kon ik gister mn navelpiercing niet laten zetten, maar vandaag ghelukkig welll |
Citaat:
|
Mijn haar is veel te koooooooooooooooooooort :'( :'(
|
Citaat:
|
ik had vandaag alles mee :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
8|
en DAT is erg...:{ je ziet er nog steeds even psychpatisch uit hoor.. :x |
Citaat:
|
Citaat:
LOL@ sander... Voortaan maar een halfuur meer :Y) |
Kl*te
Kom er net achter dat ik vanavond PSV niet kan kijken omdat ik naar mijn schoonmoeder moet 8| Dat doet ze gewoon expres 8| |
eigenlijk zit niets me tegen vandaag.
heb het me zelf allemaal op de hals gehaald. |
pfft.. ik heb niet eens vakantie.. jah morgen wel trouwens :p kom ik op school.. blijkt dat de leraren die ik de eerste 4 uren heb niet op school konden komen door de sneeuw..
verder was ik vandaag nog betrokken bij 2 vechtpartijen maar voor de rest was het leuk op school.. :rolleyes: |
Ik ging vanochtend op de fiets naar school, maar de strooiwagens waren nog niet geweest en dat is NIET leuk als je om half 8 sochtends 12 km moet fietsen :@
Hmm toen fietste ik eenmaal..komt dr een of andere idioot in een auto de bocht omgecrosst dat ik van schrik remde en alsnog op mn plaat ging..begint dat stomme wijf in die auto nog keihard te lachen ook :@ En nou heb ik een vet blauwe heup :( Maar ik heb geshopt en nou heb ik 3 vet coole truitjes gekocht :Y) [edit] 4 truitjes zelfs..ook nog een gewone zwarte met lange mouwen gekocht kom ik net achter *) |
Citaat:
WAHAHAHAHAHAHHA LOL :d |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.